Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Niet veel online blijkbaar
Ik ben morgen naar zandvoort, heb dat wel gezien in maasmechelen 

@ Riel Waarom gebruik je die carroserie niet zelf en dan repareren we die van jou een andere keer als ie netjes kaal is?
Ik wil eigenlijk ook een 5...wat kost zo'n ding aan belasting en verzekering? En zijn ze ook een klein beetje betrouwbaar te krijgen of blijft er altijd iets aan kapot gaan?

Ik wil eigenlijk ook een 5...wat kost zo'n ding aan belasting en verzekering? En zijn ze ook een klein beetje betrouwbaar te krijgen of blijft er altijd iets aan kapot gaan?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Marco i'm in weet alleen nog niet met wie denk dat jij taxi mag zijn als je wilt en hoe laat mag jij bepalen ik sta wel op.lees het wel qals ik vanacht terug kom.
Chris schreef:Behoorlijk saai dorp dat Maastricht om 07:00 in de ochtend..
DORP,,uhm chris het is een stad joh

greetz marco
-
je moet ook niet naar maastricht gaan maar naar eijsdencity daar zie je om 7:00 nog wel eens een tractor paseren.
-
Heeft 1 van jullie nog een contaktslot (met sleutel uiteraard..)liggen voor de 5? de mijne krijg ik niet meer omgedraaid, graag enige spoed 
-
135? slik
wordt er toch een van een sloper dan denk ik

wordt er toch een van een sloper dan denk ik

Eindelijk ik heb APK, met geluk ook nog, want de klem van de einddemper lekt lucht en het remverschil was eigenlijk 3% te veel. Raamband heeft ie gelukkig laten zitten.
Wie komt er eigenlijk allemaal naar TNC (Thursday Nightmeeting Catsop) bij Bram:

Wie komt er eigenlijk allemaal naar TNC (Thursday Nightmeeting Catsop) bij Bram:
-
Alle mensen die vast bij TNM komen mogen gerust een pilsje komen drinken
Dus jij ook marco. Vanaf 9 uur 

-

-
ja kom ook af naar dorp in het niets
-
oje bram zet maar pullen neer want je weet hoe die duitsers zijn zuipen als de neten 

-
Wie gaat er zondag mee naar Vive la France?
Marco?
Wilco?
Pat L.
..
..
mischien tot morgen

Marco?
Wilco?
Pat L.
..
..
mischien tot morgen

Ik ben er i.e.g.!
ben nog niet zekers van vivle france,tis een pokke end rijden, en tja het festival viel me vorig jaar wat tegen.Maybe dat ik met vrouwke en kids een leuke dag ga maken ergens?.maar laat jullie wel wat weten voor die tijd,nu over morgen,er is dus geen t.n.m??
wordt dus weer een avondje voor in me tuin bivakeren.Jammer dat t.n.m. zo is aan het uitsterven,uiteindelijk ben ik er bang voor dat er niets meer van overblijft.Maar goed dit was ikke weer voor vanacht ga lekkel pitten nu, morgenvroeg weer vroeg op voor te werken
greetz and see ya all some day again
wordt dus weer een avondje voor in me tuin bivakeren.Jammer dat t.n.m. zo is aan het uitsterven,uiteindelijk ben ik er bang voor dat er niets meer van overblijft.Maar goed dit was ikke weer voor vanacht ga lekkel pitten nu, morgenvroeg weer vroeg op voor te werken

greetz and see ya all some day again
-
is toch leuk om met een paar man op te rijden, raampje open, muziekje aan, cruisen.... 
marco schreef:maar laat jullie wel wat weten voor die tijd,nu over morgen,er is dus geen t.n.m??
wordt dus weer een avondje voor in me tuin bivakeren.Jammer dat t.n.m. zo is aan het uitsterven,uiteindelijk ben ik er bang voor dat er niets meer van overblijft.
Nachtrust heeft je goed gedaan Marcomarco schreef:jetz get es los,,bram maastricht reist strakkies af your way.Clear tha erear, and keep kids and old people off tha street![]()
.MAASTRICHT IN THA HOUSE
![]()
![]()
Bram zet je de frisdrank koud?! Wilco rijd

-
ja ik kom zondag zeker mee met een hele bups van mensen we komen met 9 man af en 2 auto's
.

Enne Bram... is je huis nog afgefikt?
En heb je de DJ weer in de kelder opgesloten?
Was wel gezellig gister, hopelijk heb je genoeg centjes gekregen om je wagen te laten spuiten.
Ik had trouwens nog ff onder het zijl gekeken, maar heb je je interieur dr niet uit gehaald? Die plastieke dingen bij de achterruitjes enzo?
Want asl je dat loshaalt weet je cker dat daar geen roest zit, want bij mij zat er ook al beginnende roest die ik nog niet had gezien.
En heb je de DJ weer in de kelder opgesloten?

Was wel gezellig gister, hopelijk heb je genoeg centjes gekregen om je wagen te laten spuiten.
Ik had trouwens nog ff onder het zijl gekeken, maar heb je je interieur dr niet uit gehaald? Die plastieke dingen bij de achterruitjes enzo?
Want asl je dat loshaalt weet je cker dat daar geen roest zit, want bij mij zat er ook al beginnende roest die ik nog niet had gezien.
-
Mooi Wilco,
ik kom ook, alleen
hoelaat wil je vertrekken, dan spreken we af bij de Geusselt!
ik kom ook, alleen

hoelaat wil je vertrekken, dan spreken we af bij de Geusselt!
Wat is dat toch met die zuid-limburgenaren die voor 00u thuis willen zijn ??
Thanx for the party bram!
Voor diegenen die zondag niet naar Vive la France gaan, in maasmechelen is een rally, daar komen behoorlijk brute bakken!
Voor diegenen die zondag niet naar Vive la France gaan, in maasmechelen is een rally, daar komen behoorlijk brute bakken!
-
Nou mensen leuk dat jullie er waren!!! Party was geslaag, hebben in totaal 6 mensen liggen kotsen
@ rob: aan de ene kant is het wel los aan de andere kant nog nie. Maar het gaat er zoieso uit om te spuiten

@ rob: aan de ene kant is het wel los aan de andere kant nog nie. Maar het gaat er zoieso uit om te spuiten

-
Uhm om half 10 sta ik bij de geusselt met aanhang
-
- Car: Renault Clio III RS
Ja met auto's die binnen 6 sec aan de 200 km/uur zitten.Diverse clio rs'en,dwarse volvo's en braadworstRiël schreef:Wat is dat toch met die zuid-limburgenaren die voor 00u thuis willen zijn ??
Voor diegenen die zondag niet naar Vive la France gaan, in maasmechelen is rallyracing, daar komen behoorlijk brute bakken!