Is alleen een 4x114.3 naaf en misschien ietwat breed, maarja das nog wel te overzien denk ik.
Kep het zo voor je liggen

misschien ff over de pm, want tis natuurlijk geen Renault, en driften wordt NIET MINDER populair, dus beter dat hier geen slotje op komtSteven schreef:Hee Patrick, heb je nog wat aan een complete achterophanging van een 200SX voor je clio?
Is alleen een 4x114.3 naaf en misschien ietwat breed, maarja das nog wel te overzien denk ik.
Kep het zo voor je liggen
tuurlijk dat zal ook wel...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik denk dat speedy het voornamelijk over de banden op de achter as heeft
natuurlijk moeten op de sturende as de banden hebben die de beste grip geven
Heeft ie ook nog spullen liggen voor de 1.6, zoals TB's, nokkenassen..enz alles is welkom ook spullen voor de aandrijving.gille schreef:ae86 20kleps kop blok,heeft broer in zijn twin-cam gedraaid,heeft nog wel een kopje liggen,moet ik eens informeren???
nokkenstokken zijn al redelijk scherp,maar er zijn gekken in Belgie,die met groep a spec rondrijden,kan je vertellen het trekt de straatstenen eruit,bye bye GTT .21TRO 16v schreef:Heeft ie ook nog spullen liggen voor de 1.6, zoals TB's, nokkenassen..enz alles is welkom ook spullen voor de aandrijving.gille schreef:ae86 20kleps kop blok,heeft broer in zijn twin-cam gedraaid,heeft nog wel een kopje liggen,moet ik eens informeren???