we zijn wel bezig hoor, maar die remleidingen namen nogal wat tijd in beslag. ondertussen de achteras weer roestvrij gemaakt. plaatjes gemaakt die straks vastgelast moeten worden. achteras is nu weer teruggeplaatst (van beide gtt's) want over een week komt de eigenaar van de loods weer terug en dan moeten ze op zijn minst weer kunnen rollen. morgenavond gaan we de remleidingen weer bevestigen en kijken of we de remdruk goed af kunnen stellen.
hij moet nu gauw weer ff de weg op, want hij had eigenlijk 2 weken geleden al bij de spuiter moeten staan. maar zonder wielen en remdruk wordt dat lastig.
vanavond wilde we ook bij de voorremmen die gevlochten leidingen doen, maar ik kreeg die moer weer is niet los....goed ingespoten met wd40 dan kijk ik later wel weer. hij moest in ieder geval naar een andere locatie, dus hebben we alle wielen weer erop gedraaid. verlaagd ziet het er al een stuk beter uit.
[img]http://www.one2chat.nl/images/foto61.gif[/img]
er zit gelukkig niet zo heel veel roest, maar inderdaad achter elk rubbertje zit meestal wel wat roest.
ik ben nu op zoek naar imitatiedorpels. we hebben besloten om die er toch maar op te laten zetten. ik zag dat je die bij fred rems (geloof ik) in alkmaar kon bestellen. maar kent iemand nog iets in de buurt van zaandam? kan je dat bij elke schadeherstel bedrijf bestellen?
dat achterraampje zit ook wat roest. daar moeten we ook maar wat overheen laten lassen.
is ook wel zo mooi, maar wij zien het alledrie niet zo zitten om de motor er compleet uit te halen. hij wordt gedeeltelijk meegespoten (zicht gedeeltes)
jshock schreef:is ook wel zo mooi, maar wij zien het alledrie niet zo zitten om de motor er compleet uit te halen. hij wordt gedeeltelijk meegespoten (zicht gedeeltes)
Je moet gewoon idd ff aan de spuiter vragen of hij dan om de moter heen kan spuiten als je het niet ziet zitten om de motor er compleet uit te halen. Een goede spuiter kan op de meeste plekken komen in de motorruimte maar bij een gtt blijven de ruimtes klein.
precies. en zwart is niet echt een moeilijke kleur voor de motorruimte, het meeste is toch al zwart ik ga morgen ook ff bij die spuiter vragen of die imitatie dorpels kan regelen.
jshock schreef:nope, hij blijft niet rood! hij wordt zwart!
er zit gelukkig niet zo heel veel roest, maar inderdaad achter elk rubbertje zit meestal wel wat roest.
ik ben nu op zoek naar imitatiedorpels. we hebben besloten om die er toch maar op te laten zetten. ik zag dat je die bij fred rems (geloof ik) in alkmaar kon bestellen. maar kent iemand nog iets in de buurt van zaandam? kan je dat bij elke schadeherstel bedrijf bestellen?
dat achterraampje zit ook wat roest. daar moeten we ook maar wat overheen laten lassen.
In schiedam zit een bedrijfje dat overzet dorpels en nog veel meer plaat werk kan leveren.. Is dat een beetje te doen vanuit zaandam?
Zo ja geef effe een gil dan zoek ik het adres voor je op.
ik ben ff naar de spuiter geweest en ff het probleem/idee voorgelegd. hij wil de dorpels er wel opzetten en ook het achterraam weer fixen. achterraam zit bij de prijs van het spuiten in en dorpels gaat ie ff kijken wat dat extra moet kosten. het is wel zo makkelijk om het maar bij de spuiter te laten doen. maandag gaat ie heen.
yep hij staat alweer te koop. de rode staat nog steeds bij de spuiter. is nog weinig aan gebeurt. heb mondeling toegezegd gekregen dat ie over 2 a 3 weken klaar is. en klaar dat wil zeggen dat we hem daarna nog zelf mogen schuren en vervolgens moet ie definitief gespoten worden.
de blauwe staat te koop ja, maar heel veel onderdelen zijn eraf gehaald voor de roden. motorisch hebben we niks verwijderd, wel hebben we achterbrug, velgen, rolkooi, stoelen, schokdempers verwijderd en die van de rode daar weer opgezet.
kan overigens niet wachten tot dat de ander GTT klaar is...pffff zolang die bij de spuiter staat kan je weinig doen.
eindelijk konden we weer wat doen. ik had gisteren de losse onderdelen teruggekregen. Deze konden we dan nu nat schuren. dat hebben we vanavond gedaan. morgen de boel weer inleveren.
hopelijk krijgen we vrijdag de auto mee, zodat we het weekend de auto kunnen schuren.
overigens zijn we nog wel op zoek naar een leuk einddempertje, want dat pijpie wat er nu op zit, daar kunnen we natuurlijk niet mee de hoek om komen. dus als iemand nog een goed dempertje heeft liggen.......
daar hadden we voor gekozen, de prijs was dan een stuk lager, we hebben een spuitbus meegekregen, dus we kunnen nog wat dingetjes bijwerken die in het zicht zijn. maar ik ben erg tevreden over het resultaat tot nu toe!
jammmer dat je hem onder de kap rood hebt gelaten
had naar mijn mening ook zwart moeten worden.verder topie auto en kleur zwart is naar mijn mening de mooiste voor een gtt
mark 5t schreef:jammmer dat je hem onder de kap rood hebt gelaten
had naar mijn mening ook zwart moeten worden.verder topie auto en kleur zwart is naar mijn mening de mooiste voor een gtt
onder de kap doen we zelf, ff kijken wat het beste werkt: tectyl of gewoon spuitbussie.