Ik heb nog wel wat staan waar ik wel nieuw in wil ... als je handjes gaan jeuken laat je maar wat weten. Niet al te moeilijk, geen dashboardstukken als rob i.e.g. Wel veel op de bodemplaat.MarcoG schreef:@ Rob Sodemieter wat een roest! Mijn medeleven, ik tril met je mee...
zag ook dat de bodemplaat al eens een nieuw stukje had gekregen.
Wordt een beetje harder doorflexen daar.
Wat het uitsnijden van die roestplekken betreft, vooral niet te zuinig!
Liever teveel eruitgesneden dan te weinig.Kun je ook inzetstukken kopen
voor je 5? Dat dorpeltje kun je heel makkelijk met een recht stuk stevig dichtkrijgen,
hoef je denk ik geen dorpel voor te
kopen. Maar rond je dashboard ziet er wat moeilijker uit.
Sjee, mijn handen jeuken als ik dit zie...wil ook weer graag met de flex aan de gang.
Lukt dat in je eentje Rob???
Dank je. Hulp is altijd welkom, aangezien ik niet echt een kei ben in lassen. Nog niet ieg. Morgen ga ik wat plaatwerk halen/bestellen.MarcoG schreef:@ Rob Sodemieter wat een roest! Mijn medeleven, ik tril met je mee...
Sjee, mijn handen jeuken als ik dit zie...wil ook weer graag met de flex aan de gang.
Lukt dat in je eentje Rob???
Tnx komt wel goed.. heb goede hulpOllie schreef:Ziet er eng uit RobSuc6 met de werkzaamheden
![]()
![]()
Op de Past Sterckenstr...Patrick L. schreef:Hey Rob,
ziet er rood uit,
waar zit je nu te sleutelen in Meerssen?
Ja met m'n hulp heb ik echt geboft!Vospower schreef:He Rob succes ermee! Het is altijd meer werk dan je denkt, maar leuk dat fem je helpt, ideale vriendin![]()
P.s. het is net de nl vlag rood wit blauw
Dankje. Het komt wel goed.MJ schreef:Sodeju Robsucces ermee
Tegen wie heb je het Rob of FemkeVospower schreef:Heb je je gleuven met glasvezelplamuur dicht gemaakt? en hierna dan met gewone plamuur?