Ik heb laatst nog in zo'n Alpine Berlinette gereden! Wat een ervaring... Ik paste er eigenlijk niet in, maar effe proppen en het ging. Echt supercool om zo'n auto een keer te mogen rijden.
Merijn schreef:Ik heb laatst nog in zo'n Alpine Berlinette gereden! Wat een ervaring... Ik paste er eigenlijk niet in, maar effe proppen en het ging. Echt supercool om zo'n auto een keer te mogen rijden.
Joost (DoubleYou) schreef:Niemand heeft het nog gespot en ik heb er over gedacht maar zie er toch maar van af. Misschien dat ik een ander clublid er blij mee kan maken:
ooow maar ik moe eerst ff kijken hoe ik dat gaat financieren en hoe het opperhoofd erover denkt..
als ik het dan doe laat ik het je wel weten hoor. Alleen misschien heb ik wel wat uit het dashboard nodig...
de tellerkast bv en de hele draadboom..
Remco T. schreef:ooow maar ik moe eerst ff kijken hoe ik dat gaat financieren en hoe het opperhoofd erover denkt..
als ik het dan doe laat ik het je wel weten hoor. Alleen misschien heb ik wel wat uit het dashboard nodig...
de tellerkast bv en de hele draadboom..
Tellerkast heb ik niet nodig.... alleen de kapjes wil ik graag hebben
Ik weet niet, maar dit is echt niet illegaal! Beetje nutteloos gesloten in mijn ogen.
We mogen Dialogys niet in het bezit hebben, is illegale software Merijn. Ik kan dat pakket niet kopen bij de dealer oid. En als dat hier op een Renault forum besproken gaat worden, dan zijn we niet goed bezig. Moet jij toch weten als ouwe rot, is al vaker besproken...
Het komt op hetzelfde neer als dat je wel MP3's mag hebben, maar ze niet mag sharen. Als er nu gevraagd wordt waar het gekocht of gedownload kan worden, dan vind ik dat wat anders. Nu wordt er gewoon gevraagd naar hulp bij de installatie. Is echt niks illegaals aan. Maar goed, het is jullie keuze. Even goeie vrienden.
Merijn schreef:Het komt op hetzelfde neer als dat je wel MP3's mag hebben, maar ze niet mag sharen. Als er nu gevraagd wordt waar het gekocht of gedownload kan worden, dan vind ik dat wat anders. Nu wordt er gewoon gevraagd naar hulp bij de installatie. Is echt niks illegaals aan. Maar goed, het is jullie keuze. Even goeie vrienden.
Merijn schreef:Het komt op hetzelfde neer als dat je wel MP3's mag hebben, maar ze niet mag sharen. Als er nu gevraagd wordt waar het gekocht of gedownload kan worden, dan vind ik dat wat anders. Nu wordt er gewoon gevraagd naar hulp bij de installatie. Is echt niks illegaals aan. Maar goed, het is jullie keuze. Even goeie vrienden.
Mijn dealer juigt erom als ik het installeer
Dan mag hij mij ook wel een versie geven/verkopen...
weet er iemand hoe het programma heet om zo een mooi filmpje in elkaar te knutselen?
heb dat hier al een paar keer gezien, gasten die filmpje van auto hebben en daar dan achtergrond muziek bijvoegen en titels...
iemand?
dank je.