[R5GTT]CUP schokdempers

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Remco_Rs
Contacteer:

Mijn vraag was ,zijn er hier mensen die een CUP onderstel hebben onder hun 5?? Ik kan namenlijk aan 2 voorschokbrekers+veren /achterschokbrekers komen ,,die onder een cup 5 vandaan komen..Ik wil graag de bevindingen weten over deze set :)
speedline

Heb het eronder gehad. DeCarbon gtt coupe veerpoten icm bijbehorende veren voor en DeCarbon coupe schokdempers achter.

Maar horen er ook niet een set staven bij ? oF ben ik nu met de Gr.N versie in de war ?

Je auto zal een stuk directer sturen. Dit enerzijds door een iets hardere vering en de veel hardere demping.

Set is werkelijk snoei en snoeihard voor op de openbare weg. Biljartlaken glad asfalt bij voorkeur als je begrijpt wat ik bedoel... Leuk voor competitie inzet maar niet voor op de openbare weg.

Een ander, beter alternatief is gtt (of Clio 16v) coupe DeCarbon achterschokdempers gebruiken icm koni sport veerpoten en merwede veren.

M.vr.gr.,

Speedy
Laatst gewijzigd door speedline op za 3 mei 2003 10:20, 2 keer totaal gewijzigd.
jean-paul

die veren van merwede,daar ben ik wel tevreden over.....goed spul :D
Turbo Marco

Ik heb deze dempers onder mijn gtt zitten en het is {vind ik } nog redelijk comfortabel.

greetz marco
limburgio

ik heb ook van die decarbon schokdempers maar de vorige eigenaar heeft de vering geknipt, rijd veel te hard! welke vering zou ik hiervoor kunnen gebruiken? mijn gtt ligt nu ook erg laag.
Remco_Rs
Contacteer:

Hij zou eff kijken wat voor merk het was,,Maar hij zij dat er originele Cup veren onder zitten ...Nu was mijn vraag is er maar 1 soort Cup veer,,Of zijn die er ook in allerlij andere maten,Want hij wist niet hoever mijn auto dan naar beneden zou gaan
Steven
Car: M536

Ik heb de decarbon cupschockdempers achter, voor moet ik nog eens zien uit te vinden, kep nog geen stickertje kunnen vinden :)

Maar hijs wel redelijk stug, nu nog een x goeie banden met 15" en dan kunnen we pas echt lachen in de bocht :)
Lotti

Heb net bij mijn gtt gekeken, en achter zitten er ook DeCarbon dempers onder. Zijn dit dan ook automatisch cupschokbrekers? Of is zijn er ook nog verschillende type's van DeCarbon?
Frank

Ik heb al bij verschillende gt's gezien dat er decarbon schokbrekers onderzitten, lijkt me sterk dat er zo veel rondrijden met cup schokbrekers.

Dus ik denk dat er iemand in de war is met iets anders.

De standaard torsie staven zijn zwart met blauwe letters "decarbon".
RO 16v

Weet iemand misschien het bestelnummer van de DeCarbon achterschokbrekers voor een Clio?
pierre

limburgio schreef:ik heb ook van die decarbon schokdempers maar de vorige eigenaar heeft de vering geknipt, rijd veel te hard! welke vering zou ik hiervoor kunnen gebruiken? mijn gtt ligt nu ook erg laag.
heb nog twee veerpoten liggen, phase 1
Anonymous

pierre schreef:
limburgio schreef:ik heb ook van die decarbon schokdempers maar de vorige eigenaar heeft de vering geknipt, rijd veel te hard! welke vering zou ik hiervoor kunnen gebruiken? mijn gtt ligt nu ook erg laag.
voor ? Wat moet je er voor hebben ?
RO 16v

RO 16v schreef:Weet iemand misschien het bestelnummer van de DeCarbon achterschokbrekers voor een Clio?
Niemand? heb ze met spoed nodig.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

RO 16v schreef:
RO 16v schreef:Weet iemand misschien het bestelnummer van de DeCarbon achterschokbrekers voor een Clio?
Niemand? heb ze met spoed nodig.
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1884
Gr.Frits
KennyGTT

Ik heb enkel cup veren onder mijn GTT, hard genoeg.
Auto zakt zo'n 35mm. I like it. (Y)
Anonymous

KennyGTT schreef:Ik heb enkel cup veren onder mijn GTT, hard genoeg.
Auto zakt zo'n 35mm. I like it. (Y)
Cupveren bestaan niet echt.... Merwede maakte ze destijds voor Bilstein en Bilstein zat onder de cup-GT's.
pierre

Matthijs schreef:
pierre schreef:
Matthijs, de 2 veerpoten die je gekocht hebt bij mij voor 50 euro, moet ik op voorraad houden, ik kan ze niet aan een ander verkopen.
Ik stel voor dat je alvast 50 euro overmaakt naar postbank 5380854 tnv p.a.c. broersen

dan kun je ze ophalen wanneer het schikt.
het is ook mogelijk dat ik ze kom brengen als ik hiertoe in de gelegenheid wordt gesteld.
wat is het adres ?
Anonymous

pierre schreef:
Matthijs schreef:
pierre schreef:
Matthijs, de 2 veerpoten die je gekocht hebt bij mij voor 50 euro, moet ik op voorraad houden, ik kan ze niet aan een ander verkopen.
Ik stel voor dat je alvast 50 euro overmaakt naar postbank 5380854 tnv p.a.c. broersen

dan kun je ze ophalen wanneer het schikt.
het is ook mogelijk dat ik ze kom brengen als ik hiertoe in de gelegenheid wordt gesteld.
wat is het adres ?
Contact is geweest :) Thijs was/is offline.... letterlijk een uitzondering.... ask rasit :D ..... zal de hardware wel overbelast zijn ofzo :p
pierre

langs geweest in De Betuwe en kersen gegeten, spullen afgeleverd.
wie is rasit dan ?
tot ziens.
Anonymous

pierre schreef:langs geweest in De Betuwe en kersen gegeten, spullen afgeleverd.
wie is rasit dan ?
tot ziens.
Lekker he die kersen :) Waar heb je ze gegeten ? op de heen of terug-weg ?

Rasit is de man die om 4 's nachts altijd vraagt of ik ooit wel eens slaap :lol:
pierre

Matthijs schreef:
pierre schreef:langs geweest in De Betuwe en kersen gegeten, spullen afgeleverd.
wie is rasit dan ?
tot ziens.

Rasit is de man die om 4 's nachts altijd vraagt of ik ooit wel eens slaap :lol:
op de pont heb ik patat gegeten, als rasit dit vraagt is tie dus ook nog wakker.
Anonymous

pierre schreef:
Matthijs schreef:
wie is rasit dan ?
tot ziens.

op de pont heb ik patat gegeten, als rasit dit vraagt is tie dus ook nog wakker.
`

Rasit zit op dit moment in Turkije :)
Plaats reactie