[R5GTT]CUP schokdempers
Mijn vraag was ,zijn er hier mensen die een CUP onderstel hebben onder hun 5?? Ik kan namenlijk aan 2 voorschokbrekers+veren /achterschokbrekers komen ,,die onder een cup 5 vandaan komen..Ik wil graag de bevindingen weten over deze set 

Heb het eronder gehad. DeCarbon gtt coupe veerpoten icm bijbehorende veren voor en DeCarbon coupe schokdempers achter.
Maar horen er ook niet een set staven bij ? oF ben ik nu met de Gr.N versie in de war ?
Je auto zal een stuk directer sturen. Dit enerzijds door een iets hardere vering en de veel hardere demping.
Set is werkelijk snoei en snoeihard voor op de openbare weg. Biljartlaken glad asfalt bij voorkeur als je begrijpt wat ik bedoel... Leuk voor competitie inzet maar niet voor op de openbare weg.
Een ander, beter alternatief is gtt (of Clio 16v) coupe DeCarbon achterschokdempers gebruiken icm koni sport veerpoten en merwede veren.
M.vr.gr.,
Speedy
Maar horen er ook niet een set staven bij ? oF ben ik nu met de Gr.N versie in de war ?
Je auto zal een stuk directer sturen. Dit enerzijds door een iets hardere vering en de veel hardere demping.
Set is werkelijk snoei en snoeihard voor op de openbare weg. Biljartlaken glad asfalt bij voorkeur als je begrijpt wat ik bedoel... Leuk voor competitie inzet maar niet voor op de openbare weg.
Een ander, beter alternatief is gtt (of Clio 16v) coupe DeCarbon achterschokdempers gebruiken icm koni sport veerpoten en merwede veren.
M.vr.gr.,
Speedy
Laatst gewijzigd door speedline op za 3 mei 2003 10:20, 2 keer totaal gewijzigd.
die veren van merwede,daar ben ik wel tevreden over.....goed spul 

-
Ik heb deze dempers onder mijn gtt zitten en het is {vind ik } nog redelijk comfortabel.
greetz marco
greetz marco
Hij zou eff kijken wat voor merk het was,,Maar hij zij dat er originele Cup veren onder zitten ...Nu was mijn vraag is er maar 1 soort Cup veer,,Of zijn die er ook in allerlij andere maten,Want hij wist niet hoever mijn auto dan naar beneden zou gaan
Ik heb de decarbon cupschockdempers achter, voor moet ik nog eens zien uit te vinden, kep nog geen stickertje kunnen vinden 
Maar hijs wel redelijk stug, nu nog een x goeie banden met 15" en dan kunnen we pas echt lachen in de bocht

Maar hijs wel redelijk stug, nu nog een x goeie banden met 15" en dan kunnen we pas echt lachen in de bocht

Ik heb al bij verschillende gt's gezien dat er decarbon schokbrekers onderzitten, lijkt me sterk dat er zo veel rondrijden met cup schokbrekers.
Dus ik denk dat er iemand in de war is met iets anders.
De standaard torsie staven zijn zwart met blauwe letters "decarbon".
Dus ik denk dat er iemand in de war is met iets anders.
De standaard torsie staven zijn zwart met blauwe letters "decarbon".
heb nog twee veerpoten liggen, phase 1limburgio schreef:ik heb ook van die decarbon schokdempers maar de vorige eigenaar heeft de vering geknipt, rijd veel te hard! welke vering zou ik hiervoor kunnen gebruiken? mijn gtt ligt nu ook erg laag.
voor ? Wat moet je er voor hebben ?pierre schreef:heb nog twee veerpoten liggen, phase 1limburgio schreef:ik heb ook van die decarbon schokdempers maar de vorige eigenaar heeft de vering geknipt, rijd veel te hard! welke vering zou ik hiervoor kunnen gebruiken? mijn gtt ligt nu ook erg laag.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1884RO 16v schreef:Niemand? heb ze met spoed nodig.RO 16v schreef:Weet iemand misschien het bestelnummer van de DeCarbon achterschokbrekers voor een Clio?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Cupveren bestaan niet echt.... Merwede maakte ze destijds voor Bilstein en Bilstein zat onder de cup-GT's.KennyGTT schreef:Ik heb enkel cup veren onder mijn GTT, hard genoeg.
Auto zakt zo'n 35mm. I like it.
Matthijs, de 2 veerpoten die je gekocht hebt bij mij voor 50 euro, moet ik op voorraad houden, ik kan ze niet aan een ander verkopen.Matthijs schreef:voor ? Wat moet je er voor hebben ?pierre schreef:heb nog twee veerpoten liggen, phase 1limburgio schreef:ik heb ook van die decarbon schokdempers maar de vorige eigenaar heeft de vering geknipt, rijd veel te hard! welke vering zou ik hiervoor kunnen gebruiken? mijn gtt ligt nu ook erg laag.
Ik stel voor dat je alvast 50 euro overmaakt naar postbank 5380854 tnv p.a.c. broersen
dan kun je ze ophalen wanneer het schikt.
het is ook mogelijk dat ik ze kom brengen als ik hiertoe in de gelegenheid wordt gesteld.
wat is het adres ?
Contact is geweestpierre schreef:Matthijs, de 2 veerpoten die je gekocht hebt bij mij voor 50 euro, moet ik op voorraad houden, ik kan ze niet aan een ander verkopen.Matthijs schreef:voor ? Wat moet je er voor hebben ?pierre schreef:heb nog twee veerpoten liggen, phase 1limburgio schreef:ik heb ook van die decarbon schokdempers maar de vorige eigenaar heeft de vering geknipt, rijd veel te hard! welke vering zou ik hiervoor kunnen gebruiken? mijn gtt ligt nu ook erg laag.
Ik stel voor dat je alvast 50 euro overmaakt naar postbank 5380854 tnv p.a.c. broersen
dan kun je ze ophalen wanneer het schikt.
het is ook mogelijk dat ik ze kom brengen als ik hiertoe in de gelegenheid wordt gesteld.
wat is het adres ?

Lekker he die kersenpierre schreef:langs geweest in De Betuwe en kersen gegeten, spullen afgeleverd.
wie is rasit dan ?
tot ziens.

Rasit is de man die om 4 's nachts altijd vraagt of ik ooit wel eens slaap

op de pont heb ik patat gegeten, als rasit dit vraagt is tie dus ook nog wakker.Matthijs schreef:Lekker he die kersenpierre schreef:langs geweest in De Betuwe en kersen gegeten, spullen afgeleverd.
wie is rasit dan ?
tot ziens.Waar heb je ze gegeten ? op de heen of terug-weg ?
`pierre schreef:op de pont heb ik patat gegeten, als rasit dit vraagt is tie dus ook nog wakker.Matthijs schreef:Lekker he die kersenpierre schreef:langs geweest in De Betuwe en kersen gegeten, spullen afgeleverd.
wie is rasit dan ?
tot ziens.Waar heb je ze gegeten ? op de heen of terug-weg ?
Rasit zit op dit moment in Turkije