Eh... Wat bedoel je daar precies mee? Morgen ga ik namelijk naar een uit Duitsland geïmporteerde Williams kijken. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... eutral.gif[/img]Merijn schreef:Kan wel zo'n mooi ombouwprojectje zijn, die uit duitsland komt of zo.
De Williams van LotuzClioWilliams
-
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
wat betekend dit dan. eerste eigenaar met volledige onderhoudshistorie??? ofzo. het staat iig bij iedere advertentie bij hun.advertentie schreef:1STE HANDS MET VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIEK
-
- Moderator
- Car: MB
lijkt me wel jaJohan schreef:wat betekend dit dan. eerste eigenaar met volledige onderhoudshistorie??? ofzo. het staat iig bij iedere advertentie bij hun.advertentie schreef:1STE HANDS MET VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIEK
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nou, dat duitsland-verhaal mag je er even bij vergeten. Ik had ook een duitser en daar is in principe niks mis mee.Lotuz106Rallye schreef:Eh... Wat bedoel je daar precies mee? Morgen ga ik namelijk naar een uit Duitsland geïmporteerde Williams kijken. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... eutral.gif[/img]Merijn schreef:Kan wel zo'n mooi ombouwprojectje zijn, die uit duitsland komt of zo.

Wat ik eigenlijk bedoel is dat het best wel eens een 16V op kenteken kan zijn en dat alles uit een schade-Willi is getrokken. Want een 95'er kan niet genummerd zijn, volgens mij.
-
Belangrijke vraag waarop ik graag z.s.m. een goed antwoord op zou willen krijgen:
Hoe hoort de koppeling van een Willliams aan te voelen? Het aangrijpingspunt van de Williams die ik vandaag gereden heb, was vergelijkbaar met die van Veban, dus goed. Echter het intrappen van het pedaal ging vrij zwaar het laatste stukje. Maar niet stroef. Gegarandeerd een gespierde linkerkuit bij veel gebruik en op zich ook niet vervelend schakelen zodra je eraan gewend bent, maar is dat normaal?
Voor de rest beviel de wagen me prima, dus het is zo goed als zeker dat ik ervoor ga.
Hoe hoort de koppeling van een Willliams aan te voelen? Het aangrijpingspunt van de Williams die ik vandaag gereden heb, was vergelijkbaar met die van Veban, dus goed. Echter het intrappen van het pedaal ging vrij zwaar het laatste stukje. Maar niet stroef. Gegarandeerd een gespierde linkerkuit bij veel gebruik en op zich ook niet vervelend schakelen zodra je eraan gewend bent, maar is dat normaal?
Voor de rest beviel de wagen me prima, dus het is zo goed als zeker dat ik ervoor ga.

-
bediening is zwaarder dan een gemiddelde auto. Verder hangt de rest van het gevoel van jezelf af en de staat van de koppelingsplaat, lastig te bespreken op een forum...
De mijne koppelde eerst ook vrij zwaar,terwijl deLotuz106Rallye schreef:Belangrijke vraag waarop ik graag z.s.m. een goed antwoord op zou willen krijgen:
koppeling nog niet versleten was,toen m'n bak kapot was
hebben we gelijk de koppeling bekeken en die bleek nog
niet versleten maar toch al wel een heel eind op weg te zijn,
toen gelijk een heel nieuw set op laten zetten
en toen koppelde hij een heel stuk lichter.
De williams van een maat van mij koppeld ook zo
zwaar terwijl z'n koppeling ook nog niet versleten is.
Dus tja er is weinig van te zeggen of het wel of niet goed is.
Bij mij koppelt die ook zwaar
Nog ff over die Willi.
De verkoper beweerde dat het een fase1 was, maar echt alles van fase2 zat erin
Dus ook elektrische spiegels en die knoppen in het midden waren ook fase2. Onder de hoedenplank zat wel zo'n zak die volgens mij alleen bij een fase1 zit en bij het nummerplaatje was er een klinknagel weg.
Nog ff over die Willi.
De verkoper beweerde dat het een fase1 was, maar echt alles van fase2 zat erin

-
bij phase 2 zit ook een zak onder de hoedenplank, en heeft geen type nummer op het dashboard.SToRM666 schreef:Onder de hoedenplank zat wel zo'n zak die volgens mij alleen bij een fase1 zit en bij het nummerplaatje was er een klinknagel weg.
-
Okee, ik ga er dan van uit dat die koppeling in orde is.
Storm,
Jij hebt het zeker over die Belgische wagen?
Storm,
Jij hebt het zeker over die Belgische wagen?
Dat ging over die Belgische ja
-
Als echt alles aan dat ding fase 2 is, behalve het nummerplaatje. Lijkt het me logischer dat de vorige eigenaar gewoon zo'n plaatje wilde, en die uit een fase 1 geplukt heeft.
Gr, Frits.
Gr, Frits.
-
Iemand hier interesse in mijn wagen? Geduld is niet bepaald mijn sterkste karaktereigenschap. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... on_sad.gif[/img]
-
Nog geen 8000. Echt een schitterende wagen en rijdt geweldig. Was wel een roteind rijden en dat met die hitte van gisteren, maar dat was het me wel waard. 

-
Oh, je bedoelt m'n Rallye? Ik zit met m'n kop teveel bij die Williams.
http://auto.2dehands.nl/markt/auto/peug ... zhQumQyteB

http://auto.2dehands.nl/markt/auto/peug ... zhQumQyteB
Lotuz106Rallye schreef:Wat vinden jullie trouwens van optisch tunen van de Williams? Heiligschennis of geen probleem?
Moet je toch helemaal zelf weten,'t is wat jij mooi vind,jij moet er in rijden.
Laatst gewijzigd door Florus op zo 18 jul 2004 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Lotuz106Rallye schreef:Belangrijke vraag waarop ik graag z.s.m. een goed antwoord op zou willen krijgen:

En nog een schappelijke prijs ook??!!
Dat van die koppeling klopt wel; de mijne ging ook stroef, koppeling en kabel vervangen, scheelde daarna iets (maar t loopt iig niet zo zwaar dat t je tot last is iig)
Veel plezier ermee
-
Hij loopt gelukkig niet stroef. Is alleen aardig zwaar het laatste stukje. Maar het schakelen ging er prima mee, dus geen probleem. 

-
Sorry, maar het is niet mijn stijl. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... eutral.gif[/img]Florus schreef: [img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/in ... iowil4.jpg[/img]
Dit is de mijne,en ik vind 'm mooi zo.
Damn Florussss,ik dacht jij hebt hem wel enigzins origineel...... neither mijn style...... 

-
Voor zover mij opvalt:
-Raamband
-Booskijkers
-Spoiler
-Skirts
-Gaas in voorbumper
-Rooster van luchthapper andere kleur
Iets vergeten wat ik op de foto zou kunnen zien?
-Raamband
-Booskijkers
-Spoiler
-Skirts
-Gaas in voorbumper
-Rooster van luchthapper andere kleur
Iets vergeten wat ik op de foto zou kunnen zien?

-
Dat moet je idd allemaal zelf weten. Maar ik vind dat er niet zoveel tuningsartikelen verkrijgbaar zijn die dat model Clio echt mooier maken. In jouw geval heb ik voornamelijk moeite met de schuine booskijkers (doet me teveel denken aan die allereerste met tape gefabriceerde booskijkers) en de raamband. De rest vind ik niet lelijk en niet mooi.
-
Hahaha! Ben ik druk mee bezig, Jasper. Is voor 99% rond. Laatste administratieve handelingen met de verkoper, m'n Rallye verkopen en de Williams is van mij. Binnen maand ben ik LotuzClioWilliams.Jasper16v schreef:Teveel offtopic gepraat hier, koop jij nou maar gewoon een williams Lotuz106Rallye![]()