De Williams van LotuzClioWilliams

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
LotuzClioWilliams

Merijn schreef:Kan wel zo'n mooi ombouwprojectje zijn, die uit duitsland komt of zo. :S
Eh... Wat bedoel je daar precies mee? Morgen ga ik namelijk naar een uit Duitsland geïmporteerde Williams kijken. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... eutral.gif[/img]
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

advertentie schreef:1STE HANDS MET VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIEK
wat betekend dit dan. eerste eigenaar met volledige onderhoudshistorie??? ofzo. het staat iig bij iedere advertentie bij hun.
Tom
Moderator
Car: MB

Johan schreef:
advertentie schreef:1STE HANDS MET VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIEK
wat betekend dit dan. eerste eigenaar met volledige onderhoudshistorie??? ofzo. het staat iig bij iedere advertentie bij hun.
lijkt me wel ja
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

het lijkt me een beetje sterk dat bij bijna alle auto's bij hun van de eerste eigenaar zijn geweest. dus dat zal wel een foutje zijn.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Lotuz106Rallye schreef:
Merijn schreef:Kan wel zo'n mooi ombouwprojectje zijn, die uit duitsland komt of zo. :S
Eh... Wat bedoel je daar precies mee? Morgen ga ik namelijk naar een uit Duitsland geïmporteerde Williams kijken. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... eutral.gif[/img]
Nou, dat duitsland-verhaal mag je er even bij vergeten. Ik had ook een duitser en daar is in principe niks mis mee. :)

Wat ik eigenlijk bedoel is dat het best wel eens een 16V op kenteken kan zijn en dat alles uit een schade-Willi is getrokken. Want een 95'er kan niet genummerd zijn, volgens mij.
LotuzClioWilliams

8)
LotuzClioWilliams

Belangrijke vraag waarop ik graag z.s.m. een goed antwoord op zou willen krijgen:

Hoe hoort de koppeling van een Willliams aan te voelen? Het aangrijpingspunt van de Williams die ik vandaag gereden heb, was vergelijkbaar met die van Veban, dus goed. Echter het intrappen van het pedaal ging vrij zwaar het laatste stukje. Maar niet stroef. Gegarandeerd een gespierde linkerkuit bij veel gebruik en op zich ook niet vervelend schakelen zodra je eraan gewend bent, maar is dat normaal?

Voor de rest beviel de wagen me prima, dus het is zo goed als zeker dat ik ervoor ga. :)
Robert dB.

bediening is zwaarder dan een gemiddelde auto. Verder hangt de rest van het gevoel van jezelf af en de staat van de koppelingsplaat, lastig te bespreken op een forum...
Florus

Lotuz106Rallye schreef:Belangrijke vraag waarop ik graag z.s.m. een goed antwoord op zou willen krijgen:

Hoe hoort de koppeling van een Willliams aan te voelen? Het aangrijpingspunt van de Williams die ik vandaag gereden heb, was vergelijkbaar met die van Veban, dus goed. Echter het intrappen van het pedaal ging vrij zwaar het laatste stukje. Maar niet stroef. Gegarandeerd een gespierde linkerkuit bij veel gebruik en op zich ook niet vervelend schakelen zodra je eraan gewend bent, maar is dat normaal?

Voor de rest beviel de wagen me prima, dus het is zo goed als zeker dat ik ervoor ga. :)
De mijne koppelde eerst ook vrij zwaar,terwijl de
koppeling nog niet versleten was,toen m'n bak kapot was
hebben we gelijk de koppeling bekeken en die bleek nog
niet versleten maar toch al wel een heel eind op weg te zijn,
toen gelijk een heel nieuw set op laten zetten
en toen koppelde hij een heel stuk lichter.

De williams van een maat van mij koppeld ook zo
zwaar terwijl z'n koppeling ook nog niet versleten is.

Dus tja er is weinig van te zeggen of het wel of niet goed is.
Thierry

Bij mij koppelt die ook zwaar

Nog ff over die Willi.
De verkoper beweerde dat het een fase1 was, maar echt alles van fase2 zat erin :S Dus ook elektrische spiegels en die knoppen in het midden waren ook fase2. Onder de hoedenplank zat wel zo'n zak die volgens mij alleen bij een fase1 zit en bij het nummerplaatje was er een klinknagel weg.
Robert dB.

SToRM666 schreef:Onder de hoedenplank zat wel zo'n zak die volgens mij alleen bij een fase1 zit en bij het nummerplaatje was er een klinknagel weg.
bij phase 2 zit ook een zak onder de hoedenplank, en heeft geen type nummer op het dashboard.
LotuzClioWilliams

Okee, ik ga er dan van uit dat die koppeling in orde is.

Storm,

Jij hebt het zeker over die Belgische wagen?
Thierry

Dat ging over die Belgische ja
Merijn
Über-Spammer

95'er phase 1? :S
Frits Clio 16v

Als echt alles aan dat ding fase 2 is, behalve het nummerplaatje. Lijkt het me logischer dat de vorige eigenaar gewoon zo'n plaatje wilde, en die uit een fase 1 geplukt heeft.

Gr, Frits.
LotuzClioWilliams

Iemand hier interesse in mijn wagen? Geduld is niet bepaald mijn sterkste karaktereigenschap. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... on_sad.gif[/img]
Merijn
Über-Spammer

Wat moet je auto ongeveer opbrengen? :)
LotuzClioWilliams

Nog geen 8000. Echt een schitterende wagen en rijdt geweldig. Was wel een roteind rijden en dat met die hitte van gisteren, maar dat was het me wel waard. :)
LotuzClioWilliams

Oh, je bedoelt m'n Rallye? Ik zit met m'n kop teveel bij die Williams. :lol:

http://auto.2dehands.nl/markt/auto/peug ... zhQumQyteB
Ivo
Über-Spammer

Er word op Marktplaats nog een Williams carr. aangeboden, volledig nieuw gespoten, met rolkooi..... :)
Florus

Ivo8hoven schreef:Er word op Marktplaats nog een Williams carr. aangeboden, volledig nieuw gespoten, met rolkooi..... :)
Is de carroserie van Wouter16v :wink:
Florus

Lotuz106Rallye schreef:Wat vinden jullie trouwens van optisch tunen van de Williams? Heiligschennis of geen probleem?

Moet je toch helemaal zelf weten,'t is wat jij mooi vind,jij moet er in rijden.
Laatst gewijzigd door Florus op zo 18 jul 2004 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Paskie

Lotuz106Rallye schreef:Belangrijke vraag waarop ik graag z.s.m. een goed antwoord op zou willen krijgen:

(Y) Verstandig!!
En nog een schappelijke prijs ook??!!

Dat van die koppeling klopt wel; de mijne ging ook stroef, koppeling en kabel vervangen, scheelde daarna iets (maar t loopt iig niet zo zwaar dat t je tot last is iig)

Veel plezier ermee
LotuzClioWilliams

Hij loopt gelukkig niet stroef. Is alleen aardig zwaar het laatste stukje. Maar het schakelen ging er prima mee, dus geen probleem. :)
LotuzClioWilliams

Florus schreef: [img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/in ... iowil4.jpg[/img]

Dit is de mijne,en ik vind 'm mooi zo :) .
Sorry, maar het is niet mijn stijl. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... eutral.gif[/img]
Anonymous

Damn Florussss,ik dacht jij hebt hem wel enigzins origineel...... neither mijn style...... 8)
Florus

Matthijs schreef:Damn Florussss,ik dacht jij hebt hem wel enigzins origineel...... neither mijn style...... 8)
mmmmm zo veel is er toch niet aan veranderd :p
LotuzClioWilliams

Voor zover mij opvalt:

-Raamband
-Booskijkers
-Spoiler
-Skirts
-Gaas in voorbumper
-Rooster van luchthapper andere kleur

Iets vergeten wat ik op de foto zou kunnen zien? :)
Florus

Heb je inderdaad goed gezien,maar zoals ik al zei
het ieder z'n eigen keuze,'k vond 'm origineel nog een
beetje te saai(vond ik dan he) :wink: .
LotuzClioWilliams

Dat moet je idd allemaal zelf weten. Maar ik vind dat er niet zoveel tuningsartikelen verkrijgbaar zijn die dat model Clio echt mooier maken. In jouw geval heb ik voornamelijk moeite met de schuine booskijkers (doet me teveel denken aan die allereerste met tape gefabriceerde booskijkers) en de raamband. De rest vind ik niet lelijk en niet mooi.
Jasper16v

Teveel offtopic gepraat hier, koop jij nou maar gewoon een williams Lotuz106Rallye :p :wink:
Florus

Jasper16v schreef:Teveel offtopic gepraat hier, koop jij nou maar gewoon een williams Lotuz106Rallye :p :wink:
I'm sorry,'k zal ontopic blijven (Y) .
Anonymous

Florus zijn foto is meteen ofline :p :lol:
Droes

pestkoppen! :lol: :p
LotuzClioWilliams

Jasper16v schreef:Teveel offtopic gepraat hier, koop jij nou maar gewoon een williams Lotuz106Rallye :p :wink:
Hahaha! Ben ik druk mee bezig, Jasper. Is voor 99% rond. Laatste administratieve handelingen met de verkoper, m'n Rallye verkopen en de Williams is van mij. Binnen maand ben ik LotuzClioWilliams. 8)
Plaats reactie