De Williams van LotuzClioWilliams

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Thierry

Ik vind t wel kunnen hoor. Bij mij komt er binnenkort ook een leuk onderdeeltje binnen :D
LotuzClioWilliams

SToRM666 schreef:Moet je deze zien:
klik

Als dit een echte is dan is het wel heel goedkoop lijkt mij. Staat wel in België...
Airco? Leder? Waar zien jullie leder op de foto's? [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... _think.gif[/img]
Robke
Car: Lexus IS250

Da's geen probleem, al moet je het niet te bont maken.
Maar smaken verschillen en iedereen wil iets persoonlijks met z'n auto doen, dus wat dat betreft moet je je er niks van aantrekken of anderen het nou wel of geen heiligschennis vinden. ;)

Een stukje lager en een turbokit misstaat een Williams absoluut niet. :lol: 8)
LotuzClioWilliams

Niet dat ik voorlopig geld heb om Morettes te kopen bij Car Equipment overigens. Ik vind ze wel mooi, hoewel niet zo agressief ogend als die ik op m'n Rallye heb. Eigenlijk vind ik de Williams al mooi genoeg zoals hij standaard is. Maar ja, dat vond ik ook van m'n Rallye toen ik nog in m'n 106 1.1 Accentje rondreed. :lol:
Thierry

Lotuz106Rallye schreef:
klik

Als dit een echte is dan is het wel heel goedkoop lijkt mij. Staat wel in België...
Airco? Leder? Waar zien jullie leder op de foto's? [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... _think.gif[/img]
Moet je eens naar de homepage gaan van dat bedrijf, staan nog leuke v6-jes te koop enzo :worship:
LotuzClioWilliams

V6jes zijn wreed! Ik heb nog een brochure van het laatste model liggen. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... _drool.gif[/img]
Thierry

Nog ff doorsparen dan he :lol:
LotuzClioWilliams

Dan moet ik vijf jaar niet eten of zo. Gaat me niet lukken, denk ik. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... _think.gif[/img]
Ollie

klik

Airco heeft dat ding ook, vast wel :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Beetje vreemd, lijkt mij. Het is een ph2, zoals het bouwjaar aangeeft, maar de auto heeft niet de ph2 Williams-kleur, volgens mij. Mist zo te zien de stootlijst op het linker achterscherm, geen Williams-velgen, geen Williams stickers, zo te zien zit er een 16V spoilertje op, etc...

Ik ga er vanuit dat het een nepperd is.

Zo te zien is de spoorbreedte aan de voorzijde ook gewoon 16V.
Ollie

Heb je met een loep naar de monitor gestaard of wat? :p
Merijn
Über-Spammer

haha... Dat zijn dingen die me gewoon opvallen. :) Ik heb het wel geleerd na een hoop fake-Willies gezien te hebben. ;)
Ollie

Ja, fake Willies ben je wel goed in he :lol:
Merijn
Über-Spammer

Laten we dit topic een beetje clean houden, Ollie! ;)
Abel
Über-Spammer

Merijn schreef:Beetje vreemd, lijkt mij. Het is een ph2, zoals het bouwjaar aangeeft, maar de auto heeft niet de ph2 Williams-kleur, volgens mij. Mist zo te zien de stootlijst op het linker achterscherm, geen Williams-velgen, geen Williams stickers, zo te zien zit er een 16V spoilertje op, etc...

Ik ga er vanuit dat het een nepperd is.

Zo te zien is de spoorbreedte aan de voorzijde ook gewoon 16V.
FF beter kijken.. Die sukkels hebben 2 auto's gefotografeerd.. die 16V staat er naast.. Kijk maar eens bij meer foto's ;) :p
Stefan S.

Tis niet voor niets een belgische site :lol:
LotuzClioWilliams

Maar zouden jullie geïnteresseerd raken door zulke foto's dan? Ik vind het er niet uitzien namelijk. Was die wagen, rij er even mee naar een mooie locatie en schiet daar wat aardige plaatjes. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/forum/imag ... lleyes.gif[/img]
Merijn
Über-Spammer

Ah, ik had nog niet op de foto geklikt. :lol:
Merijn
Über-Spammer

Lotuz106Rallye schreef:Wat vinden jullie trouwens van optisch tunen van de Williams? Heiligschennis of geen probleem?
Ik vind die Morette-lampen echt heiligschennis! Zeker door die enorm lelijke knipperlichten die je in je bumper zal moeten monteren. :S

Ik ben er zelf sowieso niet kapot van als mensen hun Williams gaan verbouwen. Zo'n ding is al zo mooi! (Y) Kijk, zoals Rob al aangeeft kan een verlagingssetje nooit kwaad, een uitlaatje eronder is ook leuk, maar een bodykit of een enorme spoiler vind ik not done. :)

Maar da's natuurlijk voor iedereen anders. Lekker doen wat je zelf wilt, maar hou er wel rekening mee dat niet iedereen van dezelfde styling houdt, wat je wel eens parten kan gaan spelen bij eventuele verkoop.
joeri_16V
Car: megane 2

Morette-lampen zijn (Y) heb ze zelf ook gehad, jammer genoeg zijn ze nu kapot :@
Thierry

Heel misschien ga ik vanmiddag eens gaan kijken naar die Willi, die staat toch vlakbij :)
Ik ben ook weleens benieuwd waarom dat die zo goedkoop is
Thierry

Hmmm....ik hoor net dat ze bij die garage weleens tellertjes terug durven te draaien enzo :S
LotuzClioWilliams

Merijn schreef: Ik vind die Morette-lampen echt heiligschennis! Zeker door die enorm lelijke knipperlichten die je in je bumper zal moeten monteren. :S
Daar had ik inderdaad geen rekening mee gehouden. Tegemoetkomend verkeer moet natuurlijk je knipperlichten kunnen zien.

Wees trouwens niet bang dat als ik een Williams zou kopen, ik die dan net zo zal tunen als m'n Rallye. Ten eerste zal het geld daarvoor dan niet aanwezig zijn, omdat het verschil in aanschafprijs nogal groot is tussen Rallye en Williams. Ten tweede vind ik de Williams al bijzonder genoeg zoals hij standaard is. Misschien witte knipperlichtjes en dan soort kleine details, maar daar zal het dan ook bij blijven.
Merijn
Über-Spammer

(Y) :D
LotuzClioWilliams

Komt de Megane Coupé 2.0 16v eigenlijk in de buurt van de Williams? Niet meteen allemaal "nee!" schreeuwen, maar graag een kleine vergelijking als het kan. :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ollie schreef:
klik

Airco heeft dat ding ook, vast wel :p
Leuk geprobeerd, maar airco past dus nooit op een 2.0 16v. bij een 1.8 8v hebben ze al kunstgrepen uit moeten halen om het er op te passen. dus laat staan met een 2.0.

Voor de gene met intresse, airco heb ik nog liggen. PM voor info. :D
Jasper16v

Airco? Dat zijn toch die knopjes in de deur voor je ramen? :D In me clio hoef ik echt geen airco, maar in een reis of dagelijkse auto zou ik het toch echt wel willen.
Erik de Bruijn

Ik denk dat de megane 2.0 16v zeker wel in de buurt komt op de snelweg, hij zal wat achterblijven op de 0-100 sprint. Maar boven de 100 weet ik niet wie er sneller is. Een vriend van mij heeft er 1, niks aan gedaan, maar rijd 235 - 240 op de teller. Ik denk niet dat een standaard willie dat haalt.
LotuzClioWilliams

En qua wegligging ook behoorlijk of meer gericht op comfort?
Erik de Bruijn

Wegligging is meer gericht op comfort, je kan hem natuurlijk verlagen en strakker maken. Maar ik denk niet dat je hem zo stijf krijgt als de clio. De clio is meer een kart, de megane 2.0 16v een snelle "personenauto". Veel mensen verwachten niet dat hij zo snel is, een wolf in schaapskleren.

Het is wel een fijne auto met merkbaar meer koppel dan een clio16v. Een vriend van mij heeft er nog 1 te koop staan, helemaal strak, geen deukje te zien.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

die williams sticker op de achterklep van die belgische willie zit trouwens ook niet helemaal op de goede plaats geplakt volgens mij. veel te veel in de hoek. die willie zou ik iig niet nemen als ik zo naar de foto's kijk.
Thierry

Ik heb m vanmiddag in het echt gezien en ik moet zeggen dat het een vet dingetje is. En die garage waar die stond is een officiële Renault dealer :)
Die gast had ook meer dan 10(!) Alpine's staan :p

De enige minpunten waren dat de wagen eruit ziet als fase2, maar wel genummerd is en dr zat van die karbonzooi op het plastic gedeelte geplakt van het dashboard :S Maar voor de rest klonk en reed ie echt heel goed.

Joeri was er ook bij en heeft nog wat foto's gemaakt
Merijn
Über-Spammer

Uhm... Uit welk jaar is dat ding dan? :S
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

de willie heeft ook getinte zijruiten of zie ik dat nu verkeerd.
Laatst gewijzigd door Johan op vr 16 jul 2004 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

Er staat in de advertentie dat het een 95'er is... Als dat zo is dan kan 'ie in ieder geval niet dat nummerplaatje hebben, want dan is het een originele phase 2. Hoe zagen de draaiknoppen van de verwarming eruit? Kan wel zo'n mooi ombouwprojectje zijn, die uit duitsland komt of zo. :S
Plaats reactie