I.v.m. de onzekerheden op mijn werk ga ik momenteel geen 100rden euri's aan mijn auto besteden. Verbreders zijn dan een goedkope oplossing voor mijn aanschaaf probleem en gelijk wordt het geheel een stuk breder

Daarnaast vind ik mijn huidige velgen eigelijk erg mooi.
Qua wiel lagers daar kun je eeuwig welles nietes spelletje over spelen. De een zegt je lagers gaan in no time kapot de ander zegt van niet. Feit is dat er ook twingo's rondrijden met 20/30mm verbreding zonder dat de wiel lagers er door kapot gaan. Volgens mij zelfs de cartrend twingo als ik me niet vergis. Natuurlijk kan ik weer de pech hebben dat ze bij mij wel kapot gaan.
Ik probeer het wel en merk het vanzelf de laatste keer dat ik wiel lagers moest vervangen was bij mijn vorige auto een 205je was daar volgens mij niet zoveel geld aan kwijt. Of is een Renault daar duur in
EDIT: om de hoeveel km is het trouwens normaal dat je wiellagers moet vervangen sinds de aanschaf van mijn Twingo heb 80.000km gereden en zover ik weet zijn nog geen enkele keer wiellagers vervangen. (staat nu +/-140.000 op de teller)