[R5GTT] Grijze krummel van Maarten

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marcel dLC

Zijn je buren daar wel blij mee als je zo in de achtertuin staat te spuiten? :p
Ziet er wel netjes uit trouwens :)
marcel16v

[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/11_spuiten ... 20inet.JPG[/img]

Een goed milieu begint bij jezelf. :wink:
Donleben
Contacteer:

Wel makkelijk als je dat op deze manier kan oplossen. Ik vraag me
alleen wel af hoe strak het spuitwerk nu is. Is het nu niet dof uitgeslagen oid?

Het resultaat is trouwens wel weer (Y)
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Patrick L.

ik denk dat ie nog de lak moet polijsten met pasta/rubbing compound, dan haal je de spuitnevel weg en begint de blankelak te blinken.
Mrtn
Car: R5GTT

De buren hadden het niet eens door, deuren ed waren dicht :wink:

De lak is niet dof, kheb 't vorig jaar ook zelf gedaan, toen was het wel dof. Nu ben ik wat schraler gaan spuiten, zodat ik meerdere banen over elkaar kon spuiten en goed kon kijken of de blanke lak in elkaar overliep. Dat is dus gebeurt en het glanst echt mooi 8)

Hier en daar zit er een stofje op, dat voel je ook op sommige plekjes, maar je ziet het niet. Ik laat de lak eerst uitharden een tijdje en na mn vakantie polijst ik het een x. De deuren gaan na de vakantie opnieuw onder de spuit, daar is toen de lak niet van overgevloeid overal en dus dof.

Laten spuiten is natuurlijk nog mooier, maar ook 5x zo duur :wink: Dat is, naast de reden dat ik het leuk vind, ook een reden waarom ik het zelf doe.

Kheb er schik in dat ik alles zelf kan én doe :beer:
Mrtn = Maarten
Geert Claes

Mooi man, misschien niet zo perfect, maar als ja de auto ziet staan, staat hij er toch erg netjes bij. Als er dan al een plekje doffer is, who cares, je hebt het toch zelf gedaan. En dat doen er weinigen je na...
:worship: (Y)
Plaats reactie