we vertrokken zondag om 7 uur s,ochtends vanuit lelystad naar dulmen.
vlak voor dulmen ( 15 km ) , kwamen wij een benzine pomp tegen, dus ff volgetankt ( scheeld toch).
en wij weer verder,stonk wel een beetje naar benzine, maar heeft ie wel vaker als ie goed volzit.
dus zover alles nog goed
, zie ik ineens me tank meter op de helft staan,( hm vreemd, en nog steeds die benzine lucht,afijn eerste afslag eraf en ff kijken,.
maar zover kwam het al niet meer, want begon ineens op de snel weg , 2 x om me as te tollen,chaos, maar geen ernstige aanrijdingen,
afijn wij alles geregeld met bestuurders, en rustig aan verder naar afslag ( 100 meter), begin op de afslag in te sturen , en hoppa hellemaal dwars en vet glijden, toen toch maar ff gestopt.
doe ik de motor klep open ,zie ik een vette scheur in me brandstof lijding, vandaar de benzine lucht.
hulp gebeld , kwam na een uurtje.
wij de gte op de truck gerold en naar de renault garage ( was van wegsleepdienst)
deze mensen waren heel behulpzaam , en hebben er een nieuwe slang opgezet

.
man heeft ons nog ff uitgelegt hoe we weer in dulmen moesten komen.
en wij weer onderweg, vette regen maar ging goed op de binnen wegen.tot we weer op de snelweg aankwamen, door de regen en de benzine op mijn 2 rechter banden, werd de 5 ineens onbestuurbaar, vet glijden en aquaplaynen , weer de vluchtstrook op en met 45 tot afslag dulmen.
wel ff naar de meeting geweest ,maar kwamen om half 3 pas aan.
terug reis is goed verlopen met een gangetje van 85 km op de snelweg.
wat een dag
kosten van dag 250 euro ( benzine en reparatie )
schade auto
2 verrote banden, 1 velg krom, heldere nieuwe gesmokte knipperlicht aan diggels, kleine vouw in spatbord,hele auto aan buiten en onderkant onder benzine,.
verder zelf alle 2 niets ( gelukkig)