De meeting voor de echte Renault 5 freak.

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
kevinb
Contacteer:

heeft er iemand een duidelijkere foto van die 5 caddy op de achergrond?
heb ik nog nooit gezien
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

tja het was wel leuk , maar wel een minder jaar als ik het zo links en rechts heb gehoord .
Er waren ook veel duitsers ....tis zo jammer dat die alleen maar duits lullen en dat doe ik net weer niet :p

verder wel een leuke rit .
Roy
Moderator

Was geen 5 caddy maar een express pick-up :)

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1006@.JPG[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
jj

we vertrokken zondag om 7 uur s,ochtends vanuit lelystad naar dulmen.
vlak voor dulmen ( 15 km ) , kwamen wij een benzine pomp tegen, dus ff volgetankt ( scheeld toch).
en wij weer verder,stonk wel een beetje naar benzine, maar heeft ie wel vaker als ie goed volzit.
dus zover alles nog goed
, zie ik ineens me tank meter op de helft staan,( hm vreemd, en nog steeds die benzine lucht,afijn eerste afslag eraf en ff kijken,.
maar zover kwam het al niet meer, want begon ineens op de snel weg , 2 x om me as te tollen,chaos, maar geen ernstige aanrijdingen,
afijn wij alles geregeld met bestuurders, en rustig aan verder naar afslag ( 100 meter), begin op de afslag in te sturen , en hoppa hellemaal dwars en vet glijden, toen toch maar ff gestopt.
doe ik de motor klep open ,zie ik een vette scheur in me brandstof lijding, vandaar de benzine lucht.
hulp gebeld , kwam na een uurtje.
wij de gte op de truck gerold en naar de renault garage ( was van wegsleepdienst)
deze mensen waren heel behulpzaam , en hebben er een nieuwe slang opgezet (Y) :worship: .
man heeft ons nog ff uitgelegt hoe we weer in dulmen moesten komen.
en wij weer onderweg, vette regen maar ging goed op de binnen wegen.tot we weer op de snelweg aankwamen, door de regen en de benzine op mijn 2 rechter banden, werd de 5 ineens onbestuurbaar, vet glijden en aquaplaynen , weer de vluchtstrook op en met 45 tot afslag dulmen.
wel ff naar de meeting geweest ,maar kwamen om half 3 pas aan.
terug reis is goed verlopen met een gangetje van 85 km op de snelweg.
wat een dag
kosten van dag 250 euro ( benzine en reparatie )
schade auto
2 verrote banden, 1 velg krom, heldere nieuwe gesmokte knipperlicht aan diggels, kleine vouw in spatbord,hele auto aan buiten en onderkant onder benzine,.
verder zelf alle 2 niets ( gelukkig)
Mrtn
Car: R5GTT

pffff, ben je gespint op de snelweg??

en ja... rubber word gladjes als het nat van de benzine is, maar spinnen.... moet je scherp gestuurd of geremt hebben lijkt me.
Gelukkig hebben jullie beide nix, das het belangrijkst (Y)

niet veel schade???
Mrtn = Maarten
jj

reden rechts, en weg was zeer slecht al.
en ja met regen, word het schaatsen.
schade valt mee. velg richten 2 nieuwe banden. vlak stuk op loopvlak. en me nieuwe knipperlicht rechtsvoor.
Plaats reactie