Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Turbo is beter dan 16v

-
Wat spreken we morgen af om te rijden? Tijd en plaats?
Ik zeg 20.00 bij de valk (carpool)
Dus Ollie, Wilco enzo, is dit oke?
grtz!
grtz!
-
tenminste iemand met verstand.Vospower schreef:Turbo is beter dan 16v![]()

Ik ben er om 19.45 zoietsVospower schreef:Wat spreken we morgen af om te rijden? Tijd en plaats?
grtz!

Die 21.00u van Rob.H is wat laat he, komen we pas om 22.00u aan daar!
Wie is er nu allemaal vanavond? En was er gisteren in M'tricht nog wat te beleven?
mstricht was nix zover ik weet, Ruud belde nog. Heb nu een baan bij ID-force, ploegendiens, dus veel centen verdienen
Ik doe kwaliteitscontrole en eventuele reparatiemontage van de Coltjes en de Smartjes ForFours bij Johnsson Controls en Nedcar
Nee, niet aan de band. Maar 't is toch saai. 

-
[/quote]En was er gisteren in M'tricht nog wat te beleven?
ben er om 23.00 langsgereden, maar zag geen bekende reno`s staan.
Als het kan ben ik er op tijd weg, maar dat zie ik pas ja om 19uur he. Dus ik rij zelf op waarschijnlijk. Als ik je niet bel dan ga maar, hou geen rekening met me, ik meld me wel als ik alsnog meega. Ben ik te laat, dan ben ik te laat.Ollie schreef:Geld is geld![]()
Hoe zit het met vanavond jung? Werken of Veldhoven?
Groetjes!
Riel
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
He mensen ik moet afzeggen vanavond moet nog vAn alles thuis doen.Dus veel plezier in veldhoven en hopelijk dat ik volgende keer wel mee kan .
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
hoezo laat jullie hebben nog 90 minuten ongeveer 

-
Zeg gewoon dat je auto nog niet looptwilco blue schreef:He mensen ik moet afzeggen vanavond moet nog vAn alles thuis doen.Dus veel plezier in veldhoven en hopelijk dat ik volgende keer wel mee kan .
Wat heeft ie nu weer uitgehaald?
Wil niet flauw doen, maar dit is geen Titan!Moontje Mégane Coupé schreef:Nee, geen dikke spoilers, vleugels, of wat dan ook... Ik heb gewoon andere velgskes besteld, OZ Titan, 17"....![]()
[img]http://www.ozracing.com/shared/car/classic/31_big.jpg[/img]
maar een Gemini!
Gr stefan
Rob.H schreef:He mensh, wat ging jij als een kogel in Veldhoven gek. Denk wat is die ollie zijn reputatie omhoog aant halen gek.Vergeet die site niet ff te pmen van die logo's!

Was gezellig gisteren, ondanks de schamele bezetting van de Limburgers... Weer leuke ideeetjes opgedaan hè Rob

Is iedereen overgestapt naar een nieuwe topic? Wat is hier aan de hand?
Zomerstop ofzo 

Tja, weinig animo hier inderdaad! Ik hoor ook nog weinig van de Limburgers over de toertocht
MarcoG, hoe schiet het op met de Clio?
Mensen voor de rest, vertel, hoe gaat het met jullie gebakjes? Iets nieuws onder de zon?

MarcoG, hoe schiet het op met de Clio?
Mensen voor de rest, vertel, hoe gaat het met jullie gebakjes? Iets nieuws onder de zon?
-
nu je het toch over gebakjes hebt, mijn GT ligt op de intensive care. Er zit behoorlijk wat roest aan en dus gaten, aan de achterkant van een van de dorpels zit een gat, aan de buitenkant links 2 gaten en je ziet een roest naad lopen van voren naar achter aan de onderkant van die dorpel, daar kun je vrij makkelijk doorheen prikken. aan de rechterkant is het iets beter, alleen een roestblaar op de dorpelnaad onder de deur .
achter is geen bevestiging meer voor de achterbumper. onder de vloer voorkant zitten ook de bekende roest plekken, zou ook gelast moeten worden, linksvoor in de bodem zit een gat bij krikpunt.
vanavond komt een bekende kijken wat er nog van te bakken/lassen is en wat da gaat kosten, dan beslis ik of ik em nog laat lopen of ga slopen
achter is geen bevestiging meer voor de achterbumper. onder de vloer voorkant zitten ook de bekende roest plekken, zou ook gelast moeten worden, linksvoor in de bodem zit een gat bij krikpunt.
vanavond komt een bekende kijken wat er nog van te bakken/lassen is en wat da gaat kosten, dan beslis ik of ik em nog laat lopen of ga slopen

Dit klink fucked up man
Bak ziet er zo gewoon ontzettend strak uit! Maar hij vertoont dus aardig wat verborgen roest zo te horen
Misschien valt het lassen reuze mee, dat hoop ik tenminste. Dan kan deze mooie GT op de weg blijven en jou van het nodige rijplezier voorzien! 

Bak ziet er zo gewoon ontzettend strak uit! Maar hij vertoont dus aardig wat verborgen roest zo te horen

-
Tja patrick, dat is natuurlijk very klote, toch denk ik dat het best te lassen is. Ik heb je roest niet gezien, maar de 5 roest toch altijd op dezelfde plaatsen. Dus nieuwe dorpels erin en eventueel nieuwe achterschermen en je bent klaar. Tenzij hij echt overal aant roesten is. Zal natuurlijk wel wat kosten, maar tis toch zonde om zon geile 5 weg te doen.
Ik ga zo mijn 2 nieuwe voorschermen halen
Ik ga zo mijn 2 nieuwe voorschermen halen

Ten eerste moet de combinatie van auto en motorblok al bestaan.Noyd schreef:eigenlijk wil ik weten hoe moeilijk ze gaan doen met een samengestelde auto. Dus de orginele pk`s gaan met meer als 40 kw omhoog.
en wat zo`n grapje gaat kosten..
Even over een Pug 205 gesproken, deze was alleen geleverd door Peugeot met een 1.9 8V (GTI) echter heeft een tunings bedrijf ervoor gezorgd dat ook een 1.9 16V op kentekenis gekomen(In Nederland). Deze motor mag 1 ieder dus nu in die auto hangen, omdat deze combinatie bekend is bij de RDW.
Verder moet je als het vermogen (pk's) met meer dan 40% is toegenomen, een weg gedrags test ondergaan!
Maar die 40% vermogens toename is gebaseerd op een standaard motor blok.
Nog een voorbeeldje wat betreft een Pug. Heb je een 205 1.9 Ralley of CTI (105 pk) en je wilt daar een 1.9 16V in leggen 160 pk, ga je dus over die 40%
grens heen! Heb je een gewone 1.9 GTI (122 of 130 pk) kan het dus wel zonder problemen!
Ook al heeft die MI16 doormiddel van bijv. TB's nu 200pk, men gaat uit van de standaard cijfers!
Duidelijk?
Gr Stefan
Nope bij de keuring mag bijna alles als je CO en remblokjes maar goed zijnOllie schreef:Denk dat dat moeilijk wordt bij de keuring...
Die kijken nergens naar (motorisch gezien)! Enige waar ze wat van kunnen zeggen is als het aantal cilinders niet klopt, of verkeerde brandstof (Diesel/benzine) op het kenteken staat.
En pas op bij de RDW keuring word dus ook het nummer van je blok na getrokken (poeh pooeehh) Volgens de hier boven geschreven methode.
(En als je dan al over die 40% gaat leg je er voor het invoeren toch even een ander blok in

Gr Stefan
nou mensen
ik ben al lang niet meer op tnm geweest werk, werk en vrouwen, was er donderdag maar er van niemand ben even bij wilco langs geweest was kort maar was wel mooi om zo strak 5 je tezien ook al is die niet helemaal heel.
ben nu voor een maand naar den haag dus kom voorlopig ook niet meer langs dus.
met mij 5 gaat het niet zo goed ik heb nog steet geen nieuwe turbo maar dat komt wel na de zomer ik hoop wel op tijd voor de toer maar dat kan ik niet met zeker hij zeggen.
alex
ik ben al lang niet meer op tnm geweest werk, werk en vrouwen, was er donderdag maar er van niemand ben even bij wilco langs geweest was kort maar was wel mooi om zo strak 5 je tezien ook al is die niet helemaal heel.
ben nu voor een maand naar den haag dus kom voorlopig ook niet meer langs dus.
met mij 5 gaat het niet zo goed ik heb nog steet geen nieuwe turbo maar dat komt wel na de zomer ik hoop wel op tijd voor de toer maar dat kan ik niet met zeker hij zeggen.
alex
-
hey die Alexander,
gaat de trip naar usa niet door dan?
en de GTT niet meer in de aanbieding?
gaat de trip naar usa niet door dan?
en de GTT niet meer in de aanbieding?