Mijn scherm is niet zo groot

Je kan van een aandrijfverlies uitgaan van tussen de 10% en 15%.spir@l schreef:Maar bestaat er een manier om deze vermogens (grof) om te rekenen naar krukas pk's/Nm's?
Ik zie op de foto/films geen koeling voor de auto staan?
Ik neem aan dat er wel iets van koeling was?
hier sander-Ray- schreef:ik heb geen foto's gemaakt, was teveel bezig met het kijken naar me eigen auto
4 runs, met de volgende drukken onder de gasklep de volgende resultaten aan de wielen:
0.5 bar 100.7 pk en 159 Nm koppel
0.9 bar 125 pk en 196,3 Nm koppel
1.1 bar 135.1 pk en 207.5 Nm koppel
1.3 bar 139.4 pk en 212,9 Nm koppel
ff klikken voor de uitdraai in full size
Ray's runs
Thanks Ray-Ray- schreef:hier sander-Ray- schreef:ik heb geen foto's gemaakt, was teveel bezig met het kijken naar me eigen auto
4 runs, met de volgende drukken onder de gasklep de volgende resultaten aan de wielen:
0.5 bar 100.7 pk en 159 Nm koppel
0.9 bar 125 pk en 196,3 Nm koppel
1.1 bar 135.1 pk en 207.5 Nm koppel
1.3 bar 139.4 pk en 212,9 Nm koppel
ff klikken voor de uitdraai in full size
Ray's runs
Nou en denk dat niet ik weet zeker dat ik beter moet kijken. Weet niet wat er in mijn oog zat maar het zal wel groot geweest zijn.-Ray- schreef:ik denk dat je toch net ff beter moet lezen wat hierboven staat
Wat is er dan aan die williams'en veranderd,dat ze zoveel pk's a/d wielen hebben ?speedline schreef:Beste Williams resultaten
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQClAlsU ... /willi.JPG[/img]
(Willies draaien 150pk aan de voorwielen...)
open luchtfilter?!-Ray- schreef:die van oxje heeft een ander uitlaatspruitstuk, compleet aangepaste uitlaatlijn en een open luchtfilter. geen chip dacht ik.
Aha,dat zou best wel eens kunnen.Marcel B. schreef:open luchtfilter?!-Ray- schreef:die van oxje heeft een ander uitlaatspruitstuk, compleet aangepaste uitlaatlijn en een open luchtfilter. geen chip dacht ik.Slang vanaf de bumper naar het filterhuis met K&N filter.
Overigens is over het blok niet heel erg veel bekend, het zou best eens zo kunnen zijn dat ie gereviseerd is en de compressie wat hoger ligt dan normaal.
Bij de Sub dealer in Zuid Beijerland staat momenteel een WRX (standaard rond de 220 pk), voorzien van een complete uitlaatlijn van Powerflow, verders nix veranderd, en heeft nu zelfs meer pk's dan een standaard STI. (Uitdraai van de rollenbank erbij.)Florus schreef:Vind ik het toch vreemd dat ie door alleen z'n uitlaatsysteem aan te passen,zo veel pk's heeft gekregen.
Maar welke rollenbank geeft nou de juiste pk's aan,ze verschillen allemaal.Maus schreef:Bij de Sub dealer in Zuid Beijerland staat momenteel een WRX (standaard rond de 220 pk), voorzien van een complete uitlaatlijn van Powerflow, verders nix veranderd, en heeft nu zelfs meer pk's dan een standaard STI. (Uitdraai van de rollenbank erbij.)Florus schreef:Vind ik het toch vreemd dat ie door alleen z'n uitlaatsysteem aan te passen,zo veel pk's heeft gekregen.
Er zijn gecallibreerde banken, maar dat zijn altijd motor-banken. En dan kost een run zomaar 2000 euro.Florus schreef:Maar welke rollenbank geeft nou de juiste pk's aan,ze verschillen allemaal.Maus schreef:Bij de Sub dealer in Zuid Beijerland staat momenteel een WRX (standaard rond de 220 pk), voorzien van een complete uitlaatlijn van Powerflow, verders nix veranderd, en heeft nu zelfs meer pk's dan een standaard STI. (Uitdraai van de rollenbank erbij.)Florus schreef:Vind ik het toch vreemd dat ie door alleen z'n uitlaatsysteem aan te passen,zo veel pk's heeft gekregen.
Dit mag je nooit en te nimmer vergelijken Maus.Maus schreef:Bij de Sub dealer in Zuid Beijerland staat momenteel een WRX (standaard rond de 220 pk), voorzien van een complete uitlaatlijn van Powerflow, verders nix veranderd, en heeft nu zelfs meer pk's dan een standaard STI. (Uitdraai van de rollenbank erbij.)Florus schreef:Vind ik het toch vreemd dat ie door alleen z'n uitlaatsysteem aan te passen,zo veel pk's heeft gekregen.
Remmenreiniger...chris-mc schreef:Ze konden na het inspuiten van "the magic shit"zeggen dan de motor te arm stond afgesteld,vandaag zeiden ze bij de dealer dat ze er niks aan konden doen,dus ben ik bezig met een chippie.
Kuch kuch (bullshit)... Sorry Maus maar ze zitten je gewoon een verhaaltje op je mouw te spelden...Maus schreef: Bij de Sub dealer in Zuid Beijerland staat momenteel een WRX (standaard rond de 220 pk), voorzien van een complete uitlaatlijn van Powerflow, verders nix veranderd, en heeft nu zelfs meer pk's dan een standaard STI. (Uitdraai van de rollenbank erbij.)