GTT Bal : Schadeprojectje -->Stopgezet en te koop

Vertel hier alles over je project.
-PAZ-
Über-Spammer

eenvoudigste is om gewoon even spanning te meten, laat iemand de sleutel in de startstand vast houden, en meet dan spannig op de dunne draad op de startmotor ( +50 ), heb je daar geen spanning, meet dan aan de multie stekker en dan aand e uitgang van je contact slot, zo kan je eenvoudig zien waar je wel of waar je geen spannig hebt, of je kan even weerstand meten in die draad, dan gewoon tussen stekker op startmotor en stekker op contactslot, mag max een paar ohm zijn, indien meer of oneindig is de draad onderbroken
H8bal

pazmaniac schreef:eenvoudigste is om gewoon even spanning te meten, laat iemand de sleutel in de startstand vast houden, en meet dan spannig op de dunne draad op de startmotor ( +50 ), heb je daar geen spanning, meet dan aan de multie stekker en dan aand e uitgang van je contact slot, zo kan je eenvoudig zien waar je wel of waar je geen spannig hebt, of je kan even weerstand meten in die draad, dan gewoon tussen stekker op startmotor en stekker op contactslot, mag max een paar ohm zijn, indien meer of oneindig is de draad onderbroken
Bedankt voor de tips, het proberen zal iets voor mogen zijn (overuren aant kloppen geweest vandaag)
Geert Claes

Hey bal, als ik straks tijd heb kom ik mss ff zien. Ik ben in Geel deze namiddag/avond....
:wink:
H8bal

Daarstraks nog eventjes bezig geweest en de wagen start perfect !

Het was inderdaad de stekker bij de koplamp waar een slecht contact in zat.

Morgen proberen om het koelsysteem eens een keer deftig te doorspoelen en opnieuw te vullen en ontluchten. En misschien ook al direct een 5W40'je in de motor kieperen.
Steven
Car: M536

Als ie al meer dan 100.000 km heeft is 10W40 ietsie beter, maja 5W40 gaat ie niet dood van ;)
H8bal

Steven schreef:Als ie al meer dan 100.000 km heeft is 10W40 ietsie beter, maja 5W40 gaat ie niet dood van ;)
Blokje verliest geen olie denk, en 5w40 vindt die bij koudstart normaal net iets lekkerder dacht ik.
rubie

H8bal schreef:
Steven schreef:Als ie al meer dan 100.000 km heeft is 10W40 ietsie beter, maja 5W40 gaat ie niet dood van ;)
Blokje verliest geen olie denk, en 5w40 vindt die bij koudstart normaal net iets lekkerder dacht ik.
dat kan niet ,een blok dat geen olie verliest komt niet van renault :smoke:
H8bal

Wegens een ander projectje, mag deze gtt weg. Mocht er iemand intresse hebben in een gtt met werk( maar wel met een perfecte motor :) ) dan hoor ik het wel.
Christian

er is een pm :D
gille
Contacteer:

you got PM :smile:
H8bal

Christian schreef:er is een pm :D
Ik kan je niet replyen, stuur mij anders eens een mail op : frigo_box@hotmail.com
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Wat? Hè? Betekent dat geen ktec clio?! Of een 5 voor jou?

Da's uitermate nieuwe bijzondere info :D
Christian

Joost (DoubleYou) schreef:
Wat? Hè? Betekent dat geen ktec clio?! Of een 5 voor jou?

Da's uitermate nieuwe bijzondere info :D
ja K-tec komt er ook maar dit is mischien me kans wel om een GTT tekopen :)

H8bal hou hem even voor mij vast als je wilt :D
haan

ik weet nog een spatbord (rechts) te liggen in die kleur.
pm maar als je intresse hebt
H8bal

haan schreef:ik weet nog een spatbord (rechts) te liggen in die kleur.
pm maar als je intresse hebt
Alle nodige onderdelen zijn erbij, enkel de voorbumper miste ik nog.

Toch bedankt.
H8bal

Ik ga de wagen begin volgende week exporteren naar België (op papier, want hij staat er al ff :p ).

Eventueel geïnteresseerden uit Nederland kunnen dus beter snel zijn :)
H8bal

De wagen is verkocht.

Hij gaat naar een liefhebber (heeft nog al een gtt gehad, en heeft nu nog een express gtt projectje enzo).

Op nor het volgende project :)
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

H8bal schreef:Hij gaat naar een liefhebber (heeft nog al een gtt gehad, en heeft nu nog een express gtt projectje enzo).
Dat klinkt wel zeer ernstig als mijn project, alleen die eerste zin "heeft nog al een gtt gehad" klopt niet bij mij, ennuh ik heb geen toezegging gedaan maar wel constant informatie gevraagd die ik maar niet krijg :( dusseh, is er een 2e persoon met een GTT express project? Wie wie wie? :D
Steven

Jahoor Joost, er zijn al veel meer Expressjes GTT geweest voordat jij zelfs wist wat een express was :p
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Vast wel maar mijn vraag is wie er op dit moment daar mee bezig is. Want voor zover ik weet zijn alle vorige express gtt's er niet meer, ik hoor en lees er namelijk niets meer over.
Steven

De meesten zitten hier gewoon niet op het forum, maar ik weet iig dat er nog minimaal 1 in het noorden rijd en volgens mij isser ergens in limburg nog 1.
En er zullen er vast nog wel meer wezen..
H8bal

Joost (DoubleYou) schreef:
H8bal schreef:Hij gaat naar een liefhebber (heeft nog al een gtt gehad, en heeft nu nog een express gtt projectje enzo).
Dat klinkt wel zeer ernstig als mijn project, alleen die eerste zin "heeft nog al een gtt gehad" klopt niet bij mij, ennuh ik heb geen toezegging gedaan maar wel constant informatie gevraagd die ik maar niet krijg :( dusseh, is er een 2e persoon met een GTT express project? Wie wie wie? :D
Laat ik je gerust stellen Joost , jij hebt de wagen niet gekocht :p

De eerste persoon die ernaar kwam kijken heeft hem gelijk gekocht.

Kerel was dus bezig met een express gtt, wel vrij grondig = motor, dash, assen, volledige restauratie,lakje,...

BTW sorry dat je die foto's niet op tijd gekregen hebt, maar ik ben al een dag of 6 niet meer voor het donker thuis geraakt (werken/lesgeven/lesvolgen)
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Steven schreef:De meesten zitten hier gewoon niet op het forum, maar ik weet iig dat er nog minimaal 1 in het noorden rijd en volgens mij isser ergens in limburg nog 1.
En er zullen er vast nog wel meer wezen..
Zijn daar ook foto's van? In het Noorden weet ik dat er een 16V rondrijdt.
Danny van Duren
Car: GTT

hier in brabant rijd volgens mij ook een expres gtt
het gaat om een express met de kleur:blue sport met goude velgjes eronder en een gtt neusje eraan en wat ik gehoord heb schijnt er ook een gtt moter in te liggen
Plaats reactie