yupBram schreef:Volkomen k#t Wrote:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 36.htm?n=1 Dit is toch die van Mike16v?Ok ik geef het toe. Ik heb het hele vaderneemtwraak-verhaal verzonnen om ook een keer bezoek op mijn weblog te krijgen.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vandaag heb ik de hand kunnen leggen aan 2 sets nieuwe originele koplampen voor een R5, een set voor een hydraulsiche verstelbaar systeem, die komt zonder motor in de GTT.
Helaas hadden ze niet zo heel veel spulletjes van de R5, maar toch nog paar leuke dingetjes gevonden.
En voor de liefhebber is er dus nog een set over, Let wel tis een duplo set, met andere bevestigingen als de GTT officieel.
Helaas hadden ze niet zo heel veel spulletjes van de R5, maar toch nog paar leuke dingetjes gevonden.
En voor de liefhebber is er dus nog een set over, Let wel tis een duplo set, met andere bevestigingen als de GTT officieel.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Kunnen alle mensen die zaterdag komen rollen op de dynodag kijken naar hun pm's of e-mail en eventueel contact met mij opnemen over de betaling en de planning?
Mensen die dit al gedaan hebben hoeven uiteraard niet meer contact op te nemen... Die spreek ik zaterdag wel...
Mensen die dit al gedaan hebben hoeven uiteraard niet meer contact op te nemen... Die spreek ik zaterdag wel...

Tering dat ziet er allemaal verdomt goed uit ...
-
Ze hebben d'r ook maar meteen een wedstrijdje snel-spuiten van gemaakt lijkt het wel.
Ziet er in ieder geval wel goed uit.
Het filmpje wordt versneld afgespeeld.Clio Baccara 16v schreef:Ze hebben d'r ook maar meteen een wedstrijdje snel-spuiten van gemaakt lijkt het wel.
Maar ik denk dat je schrikt als je de prijzen hoort. En om het goed te kunnen beoordelen moet je toch gespoten delen in het echt bekijken.
Wat zijn er toch een &%#%^& op de wereld
zoals sommige weten ben ik al een maand of 5 ziek astmatische bronchitus met daar bovenop pfeiffer
Afgelopen woensdag had ik na 5 maanden praktisch niks van mijn werk te horen (geen bezoek kaart of whatever) een ziekteverzuim gesprek. Kom ik daar blijkt het helemaal geen ziekteverzuim gesprek te zijn maar een soort van beoordelings gesprek
Beweren ze opeens dat ik niet goed genoeg zou zijn om bij de RSD (ict van UWV) te werken.
Bij het laatste functionerings gesprek was dit helemaal niet te spraken
niet dat alles goed was dat is het bij hun nooit maar niet dat ik niet geschikt zou zijn. In februari ben ik ziek geworden en sindsdien heb ik alleen een paar keer op arbeids therapie gewerkt en nu ben opeens niet geschikt meer maar het heeft niets te maken met het feit dat ik ziek ben..... yeah right
nu willen ze mij dus binnen of buiten het UWV gaan herplaatsen zodat hun (ICT) in elk geval van mij af is
en me ook nog bedreigen dat als ze me nu niet weg krijgen doordat ik ziek ben ze me ontslaan bij de eerste de beste gelegenheid die ze krijgen
En dat van een instantie die voor ons de sociale zekerheid regelt
Maar ik laat het hier niet zomaar bij zitten ga hier zeker mee naar de vakbond
Mocht ik zo nu en dan niet zo vrolijk zijn komt dus hierdoor alsof ziek zijn niet al vervelend genoeg is

Afgelopen woensdag had ik na 5 maanden praktisch niks van mijn werk te horen (geen bezoek kaart of whatever) een ziekteverzuim gesprek. Kom ik daar blijkt het helemaal geen ziekteverzuim gesprek te zijn maar een soort van beoordelings gesprek

Bij het laatste functionerings gesprek was dit helemaal niet te spraken

En dat van een instantie die voor ons de sociale zekerheid regelt

Maar ik laat het hier niet zomaar bij zitten ga hier zeker mee naar de vakbond

Mocht ik zo nu en dan niet zo vrolijk zijn komt dus hierdoor alsof ziek zijn niet al vervelend genoeg is

-
- Contacteer:
Klote voor je Douwe,
jij kunt er ook niks aan doen en nou willen ze jou ook nog effe een oor aan naaien.
jij kunt er ook niks aan doen en nou willen ze jou ook nog effe een oor aan naaien.

Hee das toevallig, ik zit ook al sinds februari met pfeiffer, ik heb alleen het ergste deel overgeslagen met het plat op bed liggen en niets doen.
Maar ik moet me nog steeds inhouden om niet te hard van stapel te lopen. Als ik me te druk maak stort ik s'avonds keihard in.
Naja hoef ik jou niet te vertellen, maar ik kan iig erover meepraten dat het een k*tziekte is waar je soms ook geestelijk zowat aan onderdoorgaat.
En wat een klootzakken op je werk hee, weer typisch een gevalletje van een stel mensen die denkt dat jij je aanstelt.
Maar ze mogen je niet zomaar ontslaan.
Kun je niet een vakbond ofzo om hulp vragen?
Maar ik moet me nog steeds inhouden om niet te hard van stapel te lopen. Als ik me te druk maak stort ik s'avonds keihard in.
Naja hoef ik jou niet te vertellen, maar ik kan iig erover meepraten dat het een k*tziekte is waar je soms ook geestelijk zowat aan onderdoorgaat.
En wat een klootzakken op je werk hee, weer typisch een gevalletje van een stel mensen die denkt dat jij je aanstelt.
Maar ze mogen je niet zomaar ontslaan.
Kun je niet een vakbond ofzo om hulp vragen?
-
- Contacteer:
ze kunnen je niet zo ontslaan, ze moeten een ontslagverguning bij het cwi aanvragen of het gaat via de rechtbank.
en je moet ook zeker vragen bij de vakbond over dat herplaatsen of daar nog verdere gevolgen bij zitten.
zoals je herplaatst wordt met een ander arbeids contract en dat die baas je gewoon in je proeftijd er uit kan gooien
en je moet ook zeker vragen bij de vakbond over dat herplaatsen of daar nog verdere gevolgen bij zitten.
zoals je herplaatst wordt met een ander arbeids contract en dat die baas je gewoon in je proeftijd er uit kan gooien
de meeste mensen krijgen voor hun 30ste pfeiffer... de een word er doodmoe van en een ander merkt er niets van... ik heb het al gehad maar nix van gemerkt...
iig sterkte.. niet te druk maken... hoe moeilijk dat ook is... helemaal nu ze je lopen te fucken Douwe....
iig sterkte.. niet te druk maken... hoe moeilijk dat ook is... helemaal nu ze je lopen te fucken Douwe....

Clio 16v.....
Ik heb maandag rond 16:00 een telefonisch afspraak met iemand van de vakbond om door te spreken wat ik mee moet gaan nemen voor mijn bezoek aan hun.
Ik laat het er zeker niet bij zitten. Dat ze mij willen overplaatsen is 1 ding maar dan wel op mijn voorwaarde in een functie die ik leuk vind en zonder financiële over contractuele gevolgen. En daarvoor schakel ik de vakbond in. (De Unie)
Kijk hier blijven werken zal waarschijnlijk niet verstandig zijn A zodra ze het alsnog kunnen gooien ze me er dan i.v.m. de reorganisatie of een andere smoes eruit en zolang ik er wel werk maken ze je het werk een hel. Hebben ze bij twee andere collega's ook gedaan omdat die het niet mee eens waren hoe hun met het personeel om gaan en daar wat van zeiden. Gebeurde dingen zoals iemand die op zwolle zit 's s avond op bellen dat die de volgende dag in nijmegen moest gaan werken terwijl diegen al 4 jaar op zwolle werkt
Maar ja lekker makkelijk een andere baan nemen momenteel kan ik uberhaupt niet werken dat dringt maar niet tot hun door
Ik laat het er zeker niet bij zitten. Dat ze mij willen overplaatsen is 1 ding maar dan wel op mijn voorwaarde in een functie die ik leuk vind en zonder financiële over contractuele gevolgen. En daarvoor schakel ik de vakbond in. (De Unie)
Kijk hier blijven werken zal waarschijnlijk niet verstandig zijn A zodra ze het alsnog kunnen gooien ze me er dan i.v.m. de reorganisatie of een andere smoes eruit en zolang ik er wel werk maken ze je het werk een hel. Hebben ze bij twee andere collega's ook gedaan omdat die het niet mee eens waren hoe hun met het personeel om gaan en daar wat van zeiden. Gebeurde dingen zoals iemand die op zwolle zit 's s avond op bellen dat die de volgende dag in nijmegen moest gaan werken terwijl diegen al 4 jaar op zwolle werkt

Maar ja lekker makkelijk een andere baan nemen momenteel kan ik uberhaupt niet werken dat dringt maar niet tot hun door

-
- Contacteer:
Nu heb ik toevallig het afgelopen jaar in de situatie gezeten dat ik een aantal man zelf heb moeten ontslaan. Gelukkig kon dit op een enigzins prettige manier, maar het is vrij lastig op je weg te werken Douwe, dus laat het er zeker niet bij zitten. Ze kunnen bijvoorbeeld niet opeens aankomen met het feit dat je niet goed genoeg bent voor je functie. Dit kan alleen als je functieomschrijving verandert. Dat wil zeggen dat jouw baan vervangen wordt door een ander. In feite blijft er echter altijd iemand jouw oude werk doen, hier heb jij ook recht op! Pas als bijvoorbeeld alle ict-ers een andere invulling krijgen, en jij voldoet hier niet aan, hebben zij iets van grond. Als het verder nooit is aangegeven in een beoordelingsgesprek (en daar zijn notulen van, zoniet, hun probleem), dan kunnen ze er helemaal niks mee.
Nou ja, zo kun je wel even doorgaan. Iemand overplaatsten is ook al niet makkelijk. Ze kunnen wel altijd proberen je te ontslaan, maar hoe minder goed hun redenen, hoe meer jij als 'oprotpremie' gaat krijgen voor een rechter. Dit kan heel behoorlijk oplopen...
Gijs
Nou ja, zo kun je wel even doorgaan. Iemand overplaatsten is ook al niet makkelijk. Ze kunnen wel altijd proberen je te ontslaan, maar hoe minder goed hun redenen, hoe meer jij als 'oprotpremie' gaat krijgen voor een rechter. Dit kan heel behoorlijk oplopen...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Ze pakken er idd vorige functionering gesprekken bij dit is waar zij het "slim" aangepakt hebben. Sinds het bekend is dat er reorganiseerd gaat worden heeft iedereen opeens negatieve functionerings gesprekken. Wij hadden toen onderling al zoiets van ze proberen op die manier een basis te krijgen zodat ze makkelijker mensen kunnen ontslaan of overplaatsen.
Alleen bij mijn laatste functionerings gesprek in januari was het niet te spraken gekomen dat ik niet geschikt zou zijn. (de functie is sindsdien niet veranderd) Wel moest ik zaken verbeteren. Daar proberen ze me nu op te pakken ze zeggen dat ik die zaken niet heb verbeterd terwijl ik vanaf februari in de ZW zit. Ze beoordelen me dus op die paar uur die ik op arbeids therapie basis gewerkt heb
En dat terwijl ik in die uren nooit wat van hun te horen heb gekregen. Wel heb ik zelf meermaals aangegeven dat ik het met die paar uurtjes op AT basis niet redde aangezien ze me in mij eentje op een kantoor van 500 man hadden gezet. Nu krijg ik dus op mijn boterham dat in die tijd dat ik er zat zaken niet gebeurd of niet goed gebeurd zijn. Jah duh ik werkte maar een paar uur en door dat ik ziek ben kreeg ik maar de helft gedaan wat ik zou kunnen als ik beter ben daarom heb ik ook meermaals aangegeven dat ik hulp nodig had.
En ik krijg dingen naar mijn hoofd dat het belachelijk is dat ik geen cursussen heb gedaan in de periode dat ik ziek was/ben etc.

Alleen bij mijn laatste functionerings gesprek in januari was het niet te spraken gekomen dat ik niet geschikt zou zijn. (de functie is sindsdien niet veranderd) Wel moest ik zaken verbeteren. Daar proberen ze me nu op te pakken ze zeggen dat ik die zaken niet heb verbeterd terwijl ik vanaf februari in de ZW zit. Ze beoordelen me dus op die paar uur die ik op arbeids therapie basis gewerkt heb

En ik krijg dingen naar mijn hoofd dat het belachelijk is dat ik geen cursussen heb gedaan in de periode dat ik ziek was/ben etc.

[img]http://www.daansgeinpaleis.nl/smiley_07.gif[/img]
Alleen nog maar VW!
Clio V6...
Leuk voorbeeld hoe middenmotor auto's aan de haal kunnen gaan met hun bestuurder...
Clio V6 Phase 2 Zandvoort
Vanaf 2:00 minuten zie je de Clio "onverwacht" bijten... Gas los en insturen is een dodelijke combinatie in zo'n auto wat de beide heren hier prachtig demonstreren...
Leuk voorbeeld hoe middenmotor auto's aan de haal kunnen gaan met hun bestuurder...

Clio V6 Phase 2 Zandvoort
Vanaf 2:00 minuten zie je de Clio "onverwacht" bijten... Gas los en insturen is een dodelijke combinatie in zo'n auto wat de beide heren hier prachtig demonstreren...

Ik was op zoek naar een leuk nieuw huis, toen ik dit tegen kwam:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 20847&rd=1
Lijkt me wel wat!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 20847&rd=1
Lijkt me wel wat!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar heb je dan mooi weer bijMenno schreef:Yeah, het is weer racing day

Wat en waar ga je rijden?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag een leuk boekje binnengekregen:
[img]http://home.tiscali.nl/kardoes/Fetelimousines.jpg[/img]
Het gaat over de grote franse limousines Citroën CX, R20, R25, R30, Peugeot 505 en 604 en de Talbot Tagora. Erg leuk om over de geschiedenis van deze auto's te lezen. Het is uitgegeven n.a.v. "La Fete des Limousines", een op 5 juni 2004 georganiseerde manifestatie voor deze auto's. Hier staan foto's ervan en kan je het boekje ook bestellen.
[img]http://home.tiscali.nl/kardoes/Fetelimousines.jpg[/img]
Het gaat over de grote franse limousines Citroën CX, R20, R25, R30, Peugeot 505 en 604 en de Talbot Tagora. Erg leuk om over de geschiedenis van deze auto's te lezen. Het is uitgegeven n.a.v. "La Fete des Limousines", een op 5 juni 2004 georganiseerde manifestatie voor deze auto's. Hier staan foto's ervan en kan je het boekje ook bestellen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
dat boekje heb ik toen ook gelijk gekocht
was daar ook aanwezig met mijn '87 r25 v6 turbo 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb het gemist, helaasJan-Geert (Momentsleutel) schreef:dat boekje heb ik toen ook gelijk gekochtwas daar ook aanwezig met mijn '87 r25 v6 turbo

-
was erg leuk , alleen wat minder qua weer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Iedereen de ballen!!!
Ik ga 2 weken naar Frankrijk en wens een ieder het allerbeste toe!!
groeten!!
Erik
groeten!!
Erik
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Fijne vakantie! Neem je nog wat leuks mee terug?Olijnsma schreef:Iedereen de ballen!!!
groeten!!
Erik

-
- Über-Spammer
Hebben jullie er ook last van dat MSN niet werkt??
Kan dat gezeur over msn niet es ophouden? Dat het een echt microsoft programma is wat steeds meer bugs gaat bevatten en steeds vaker plat gaat liggen weten we nu wel 
Vroger in de eerste MSN tijden (i was there
) had je nooit geklooi. Verder ist gewoon bagger en doe je weinig aan.
Klaar

Vroger in de eerste MSN tijden (i was there

Klaar

ja en de paarden hebben vlechtjes
Immer wieder die verdammte Holländer