ACT: Algemeen Chat Topic. I
Volkomen Kut Wrote:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 36.htm?n=1 Dit is toch die van Mike16v?Ok ik geef het toe. Ik heb het hele vaderneemtwraak-verhaal verzonnen om ook een keer bezoek op mijn weblog te krijgen.
Welkom bij de ClubRiël schreef:Zo'n gekke gast vandaag van een of ander niet nader toe noemen eindhovens bedrijf. Rij met mijn 5 links tussen de hogt en leenderheide, schoot niet echt op maar da's normaal daar. Komt er een busje aso hard rechts voorbij, om hem voor me te willen drukken. Dacht het nie he, dus liet 'm de ruimte niet. Kom maar fijn achter me. Na een keer geprobeert te hebben kwam de idioot wéér naar links, en hard! Een middelvinger van hem uit het raam, ik bijna tegen de vangrail en vol in de rem, met alle mogelijke gevolgen vandienwaar gaat het heen met de mensen??? Niet normaal. Achterop de bus het nummer van het bedrijf, werd ik doorverbonden met DIE bus! 'Ge mot niet zo'n grote mond hebben' en ophangen. Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten

Ben maar blij dat er niets is gebeurd. Ik weet nu dat je het beste gewoon weg kan blijven bij dat soort gasten. Als zij iets doen met hun busje ben je nergens met je 5-je... Kan je beter Hi-lux of Patrol gaan rijden ofzo. Bij mij is het nog steeds niet afgerond

mja, wat wil je dan zeggen tegen dat bedrijf.?Riël schreef:Zo'n gekke gast vandaag van een of ander niet nader toe noemen eindhovens bedrijf. Rij met mijn 5 links tussen de hogt en leenderheide, schoot niet echt op maar da's normaal daar. Komt er een busje aso hard rechts voorbij, om hem voor me te willen drukken. Dacht het nie he, dus liet 'm de ruimte niet. Kom maar fijn achter me. Na een keer geprobeert te hebben kwam de idioot wéér naar links, en hard! Een middelvinger van hem uit het raam, ik bijna tegen de vangrail en vol in de rem, met alle mogelijke gevolgen vandienwaar gaat het heen met de mensen??? Niet normaal. Achterop de bus het nummer van het bedrijf, werd ik doorverbonden met DIE bus! 'Ge mot niet zo'n grote mond hebben' en ophangen. Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten
Ik deed ook een beetje aso door hem duidelijk kenbaar te maken dat hij niet mocht invoegen.?
Mij boeit het namelijk niet zo als er 1 wagen teveel voor me wilt rijden.
Gasten die links doorknallen en dan op het laatste moment in willen voegen en daarmee sneller menen te zijn, komen er bij mij niet tussen! Door zo'n mensen sta je juist iedere dag op veel plaatsen stil. En als hij dan zo asociaal wil zijn om zich, met de bedrijfsbus, er tussen te duwen...ik ben niet achterlijk, opzouten met die handel! Gestoorde gasten, als je ziet dat je er niet tussen gelaten wordt, dan heb je pech. Rij je maar een afritje verder!
ff een vraagje..
kwil namelijk een clio 16v motor (of williams) in men R5'je gaan duwen..
bestaan er hier al topics over? kheb de search gedaan maar kon zo meteen niets vinden. iemand de link van een topic dat hierover gaat?
anders open ik zelf een topic.
bestaan er hier al topics over? kheb de search gedaan maar kon zo meteen niets vinden. iemand de link van een topic dat hierover gaat?
Er is een keerzijde aan dit verhaal, natuurlijk... Bijna iedereen voegt al in bij het bordje waarop staat dat er over een kilometer ingevoegd moet gaan worden. Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet de bedoeling van het rits-principe. Je moet in dit kleine land al het asfalt gebruiken wat je kunt, naar mijn mening. Ook als je links aan het rijden bent, achter een hele rij auto's die aan het wachten is totdat die vervelende vrachtwagen eens voorbij is aan die andere, dan vind ik dat je ook gewoon naar rechts moet gaan. Daar ligt ruimte genoeg en je rijdt minstens even snel. We hebben al zo weinig asfalt, laten we het dan een beetje efficient gebruiken!Ollie schreef:Gasten die links doorknallen en dan op het laatste moment in willen voegen en daarmee sneller menen te zijn, komen er bij mij niet tussen! Door zo'n mensen sta je juist iedere dag op veel plaatsen stil. En als hij dan zo asociaal wil zijn om zich, met de bedrijfsbus, er tussen te duwen...ik ben niet achterlijk, opzouten met die handel! Gestoorde gasten, als je ziet dat je er niet tussen gelaten wordt, dan heb je pech. Rij je maar een afritje verder!

Clio 16v.....
Mensen, het is DRUK, ik rij LINKS (rechts alleen maar vrachtauto's) hij komt RECHTS langs en drukt de bus van hem naar LINKS waar ik RIJ, dat is 2x verboden en levensgevaarlijk, hij hoeft niet te ritsen en geen afslag te nemen, alleen wilde ie voor me rijden, terwijl iedereen maar 100 rijdt. De sukkel. En zijn baas mag zoiets best weten.Merijn schreef:Er is een keerzijde aan dit verhaal, natuurlijk... Bijna iedereen voegt al in bij het bordje waarop staat dat er over een kilometer ingevoegd moet gaan worden. Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet de bedoeling van het rits-principe. Je moet in dit kleine land al het asfalt gebruiken wat je kunt, naar mijn mening. Ook als je links aan het rijden bent, achter een hele rij auto's die aan het wachten is totdat die vervelende vrachtwagen eens voorbij is aan die andere, dan vind ik dat je ook gewoon naar rechts moet gaan. Daar ligt ruimte genoeg en je rijdt minstens even snel. We hebben al zo weinig asfalt, laten we het dan een beetje efficient gebruiken!Ollie schreef:Gasten die links doorknallen en dan op het laatste moment in willen voegen en daarmee sneller menen te zijn, komen er bij mij niet tussen! Door zo'n mensen sta je juist iedere dag op veel plaatsen stil. En als hij dan zo asociaal wil zijn om zich, met de bedrijfsbus, er tussen te duwen...ik ben niet achterlijk, opzouten met die handel! Gestoorde gasten, als je ziet dat je er niet tussen gelaten wordt, dan heb je pech. Rij je maar een afritje verder!
Ik heb het even niet over jou situatie, Riel... Dat was inderdaad gewoon fout. Ik vind rechts inhalen alleen geoorloofd als mensen van de linker rijstrook ook naar rechts zouden kunnen wat ruimte betreft. Over dat ervoor gooien hoeven we denk ik niet lang te discussieren. 

Droes schreef:ff een vraagje..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=Droes schreef:Droes schreef:ff een vraagje..
het verhaal van "vader neemt wraak"
http://www.volkomenkut.com/index.php?/w ... ments/164/
dus toch een hoax!
http://www.volkomenkut.com/index.php?/w ... ments/164/
dus toch een hoax!
-
- Über-Spammer
wat een gaare zooi zeg...

Doe jij het op die manier, ik maak me daar totaal niet druk om. Maar ja dan moet je niet later gaan klagen als je kaak ineens scheef staat als je echt de verkeerde tegenkomtOllie schreef:Gasten die links doorknallen en dan op het laatste moment in willen voegen en daarmee sneller menen te zijn, komen er bij mij niet tussen! Door zo'n mensen sta je juist iedere dag op veel plaatsen stil. En als hij dan zo asociaal wil zijn om zich, met de bedrijfsbus, er tussen te duwen...ik ben niet achterlijk, opzouten met die handel! Gestoorde gasten, als je ziet dat je er niet tussen gelaten wordt, dan heb je pech. Rij je maar een afritje verder!

Ik ga het gat ook niet direct dichtrijden, maar ervoor gooien, of proberen 'm ertussen te douwen over het verdrijvingsvlak, tja... dan kunnen ze het shaken. Het zijn 9 van de 10 keer van die zakenpikkies die het doen en daar ben ik echt niet bang voor.
Ik had een tijd geleden nog een keer ruzie met een vent in een Ibiza TDi. Ik reed in de SuperPassat (86'er
) en gebaarde dat ie normaal moest doen. Dus hij ging vol in de ankers. Ik ook en was al bijna uitgestapt. Dat had ie volgens mij niet verwacht, want hij scheurde er als een gek vandoor.
Daarna nog effe gevolgd, maar hij schoot met volle vaart een woonwijk in. Ik hoefde daar niet heen, dus ben ik maar rustig naar huis gekacheld. 
Ik had een tijd geleden nog een keer ruzie met een vent in een Ibiza TDi. Ik reed in de SuperPassat (86'er

Waarom nou altijd een negatieve toon over vrachtwagenchauffeurs?Merijn schreef:Er is een keerzijde aan dit verhaal, natuurlijk... Bijna iedereen voegt al in bij het bordje waarop staat dat er over een kilometer ingevoegd moet gaan worden. Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet de bedoeling van het rits-principe. Je moet in dit kleine land al het asfalt gebruiken wat je kunt, naar mijn mening. Ook als je links aan het rijden bent, achter een hele rij auto's die aan het wachten is totdat die vervelende vrachtwagen eens voorbij is aan die andere, dan vind ik dat je ook gewoon naar rechts moet gaan. Daar ligt ruimte genoeg en je rijdt minstens even snel. We hebben al zo weinig asfalt, laten we het dan een beetje efficient gebruiken!Ollie schreef:Gasten die links doorknallen en dan op het laatste moment in willen voegen en daarmee sneller menen te zijn, komen er bij mij niet tussen! Door zo'n mensen sta je juist iedere dag op veel plaatsen stil. En als hij dan zo asociaal wil zijn om zich, met de bedrijfsbus, er tussen te duwen...ik ben niet achterlijk, opzouten met die handel! Gestoorde gasten, als je ziet dat je er niet tussen gelaten wordt, dan heb je pech. Rij je maar een afritje verder!

Ik ben ook niet bang hoor, maar ik doe het meer voor mezelf. Anders zit ik weer op het bureau voor mishandeling ofzo en dat kost me allemaal tijdMerijn schreef:Ik ga het gat ook niet direct dichtrijden, maar ervoor gooien, of proberen 'm ertussen te douwen over het verdrijvingsvlak, tja... dan kunnen ze het shaken. Het zijn 9 van de 10 keer van die zakenpikkies die het doen en daar ben ik echt niet bang voor.

omdat dat de makkelijkste weg is....Maus schreef:Waarom nou altijd een negatieve toon over vrachtwagenchauffeurs?Merijn schreef:Er is een keerzijde aan dit verhaal, natuurlijk... Bijna iedereen voegt al in bij het bordje waarop staat dat er over een kilometer ingevoegd moet gaan worden. Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet de bedoeling van het rits-principe. Je moet in dit kleine land al het asfalt gebruiken wat je kunt, naar mijn mening. Ook als je links aan het rijden bent, achter een hele rij auto's die aan het wachten is totdat die vervelende vrachtwagen eens voorbij is aan die andere, dan vind ik dat je ook gewoon naar rechts moet gaan. Daar ligt ruimte genoeg en je rijdt minstens even snel. We hebben al zo weinig asfalt, laten we het dan een beetje efficient gebruiken!Ollie schreef:Gasten die links doorknallen en dan op het laatste moment in willen voegen en daarmee sneller menen te zijn, komen er bij mij niet tussen! Door zo'n mensen sta je juist iedere dag op veel plaatsen stil. En als hij dan zo asociaal wil zijn om zich, met de bedrijfsbus, er tussen te duwen...ik ben niet achterlijk, opzouten met die handel! Gestoorde gasten, als je ziet dat je er niet tussen gelaten wordt, dan heb je pech. Rij je maar een afritje verder!

Clio 16v.....
Omdat het als automobilist uitermate vervelend is, als vrachtwagens met 1 km/u verschil elkaar in gaan halen op een 2-baans weg.Maus schreef:Waarom nou altijd een negatieve toon over vrachtwagenchauffeurs?

Daar kunnen heel wat automobilisten ook wat van helaas.Merijn schreef:Omdat het als automobilist uitermate vervelend is, als vrachtwagens met 1 km/u verschil elkaar in gaan halen op een 2-baans weg.Maus schreef:Waarom nou altijd een negatieve toon over vrachtwagenchauffeurs?
Een beetje vrachtwagenchauffeur zal dan ook, wanneer hij of zij ingehaald wordt, het gas even loslaten, zodat de ander er sneller voorbij is.
Helaas heb je van die koekhappers die dat niet doen.
Maar goed, menig automobilist kan er ook een handje van. Of ze gaan 5 a 10 km/h langzamer rijden dan de toegestane snelheid op een 80 km weg, c.q. bij wegwerkzaamheden (i.i.g. op plaatsen waar je als vrachtwagen niet in mag halen). Of ze sukkelen met een gangetje van tussen de 80 en 90 voor je, op 't moment dat je ze in wilt halen, geven ze weer gas.... Om vervolgens weer af te zakken naar de 80...
Helaas heb je van die koekhappers die dat niet doen.

Maar goed, menig automobilist kan er ook een handje van. Of ze gaan 5 a 10 km/h langzamer rijden dan de toegestane snelheid op een 80 km weg, c.q. bij wegwerkzaamheden (i.i.g. op plaatsen waar je als vrachtwagen niet in mag halen). Of ze sukkelen met een gangetje van tussen de 80 en 90 voor je, op 't moment dat je ze in wilt halen, geven ze weer gas.... Om vervolgens weer af te zakken naar de 80...

-
Pcies. Een maat van me is internationaal chauffeur. Ben wel eens met hem mee geweest om een vrachtwagen op te halen. Nou dan ervaar je echt hoe irritant automobilisten kunnen zijn.Maus schreef:Een beetje vrachtwagenchauffeur zal dan ook, wanneer hij of zij ingehaald wordt, het gas even loslaten, zodat de ander er sneller voorbij is.
Helaas heb je van die koekhappers die dat niet doen.![]()

-
Ik ga met de bus naar m'n werk. Kan ik 's ochtends nog ff de oogjes dicht doen.Steven schreef:1 Bron van ergernis dat verkeer
Ga fietsen jongens, veel gezonder

Nog 2 nachtjes slapen,,,,Dan is het weer zover SENSATION white(Y) hebt er zin in,Nog meer mensen hier die gaan?
of koop een tomosSteven schreef:1 Bron van ergernis dat verkeer
Ga fietsen jongens, veel gezonder

Immer wieder die verdammte Holländer