Menno schreef:@steven: gefeliciteerd.
Waar ben je op afgestudeerd?
Ik dank u allen voor de felicitaties
@ Menno:
Ben afgestudeerd op een onderzoek naar spanningen en verplaatsingen in segmentbochten (bocht die is opgebouwd uit verstek gezaagde rechte buis). En dan voor de diameterrange van 1000 tot 3200 [mm].
Stoomwezen had hier rekenregels opgesteld die maar gelden tot een diameter van ongeveer 500 [mm]. Daarboven wijken ze ernstig af. De spanningsfactor kan in de uiterste diameters (zo rond de 8000) wel oplopen tot 3 maal te stoomwezen waarde!
Dit alles is onderzocht met een Eindig Elementen Programma (Algor).
Bedrijf heeft me ook gelijk een baan aangeboden, dus ze zijn blij met me.
Ben trouwens gister naar Shrek2 in de bios geweest, das echt een aanrader. Zeker om gewoon in de bios te kijken ipv thuis op je hoerige tv-tje met nepsurround
Vond em ongeveer net zo sterk als Shrek1
Sja wij kijken ook vaak geripte DVD's met een simpele (gare)home-cinema set van LG (nee niet bij mij thuis ) maar in de bios is dit toch vele malen beter.
Ik heb vooral in een scheur gelegen met de Mission Impossible actie en dat die moeras-beesten het huis van Shrek overnamen.
Steven schreef:Sja wij kijken ook vaak geripte DVD's met een simpele (gare)home-cinema set van LG (nee niet bij mij thuis ) maar in de bios is dit toch vele malen beter.
Ik heb vooral in een scheur gelegen met de Mission Impossible actie en dat die moeras-beesten het huis van Shrek overnamen.
Weten jullie of ik met mijn 18e en als ik dus pas net mijn rijbewijs heb een Clio 1.8 16v verzekerd krijg? Niet voor Hollywood-prijzen dus? Want een maat van me wou afgelopen zaterdag een Toyota MR-2 kopen uit '93 maar kreeg hem niet verzekerd. Op naam van zijn pa ook niet, want de verzekeringsmaatschappij zei zo van dat de zoon er dan in zou gaan rijden en ze daar niet in trappen. Het schijnt boven de 100 pk wat moeilijker te worden om je auto verzekerd te krijgen met je 18e???
Steven schreef:...Ben trouwens gister naar Shrek2 in de bios geweest, das echt een aanrader. Zeker om gewoon in de bios te kijken ipv thuis op je hoerige tv-tje met nepsurround
Vond em ongeveer net zo sterk als Shrek1
Remi schreef:Weten jullie of ik met mijn 18e en als ik dus pas net mijn rijbewijs heb een Clio 1.8 16v verzekerd krijg? Niet voor Hollywood-prijzen dus? Want een maat van me wou afgelopen zaterdag een Toyota MR-2 kopen uit '93 maar kreeg hem niet verzekerd. Op naam van zijn pa ook niet, want de verzekeringsmaatschappij zei zo van dat de zoon er dan in zou gaan rijden en ze daar niet in trappen. Het schijnt boven de 100 pk wat moeilijker te worden om je auto verzekerd te krijgen met je 18e???
Centraal Beheer doet nergens moeilijk over op mijn 18 heb ik bij hun een calibra verzekerd en op mijn 19de o.a. een 205 GTI no probs