speedline schreef:Zoals gewoonlijk is het handiger om je auto te verkopen en een complete RSi te kopen...
Tuurlijk, tuning kost altijd te veel.
Maar op dit moment ben ik mn opties aan het bekijken. misschien zijn de onderdelen van een RSI makkelijker te vinden dan bv een compleet 16v blok. En met een RSI "ombouw" hou ik mn eigen blok en kenteken.
Maar zijn de koppen nu identiek dan??? Of waar moet ik nog meer aan denken?
speedline schreef:Zoals gewoonlijk is het handiger om je auto te verkopen en een complete RSi te kopen...
Tuurlijk, tuning kost altijd te veel.
Maar op dit moment ben ik mn opties aan het bekijken. misschien zijn de onderdelen van een RSI makkelijker te vinden dan bv een compleet 16v blok. En met een RSI "ombouw" hou ik mn eigen blok en kenteken.
Maar zijn de koppen nu identiek dan??? Of waar moet ik nog meer aan denken?
Gr.Frits
*Stephan RSi* is bezig met een ombouw naar een 16V.
Zijn bak was niet goed meer, motorblok was d8 ik nog goed! Misschien dat hij het een en ander kwijt wil
Bij de F3N/F3P multipoint motoren zitten de injectoren IN de cilinderkop, en die gaten mis je dus bij je monopoint motor. De cilinderkoppen zijn dus niet geheel hetzelfde. Je red het dus niet met een ander inlaatspruitstuk. Het zou dus neer komen op een andere cilinderkop.
Ik zou ook kiezen voor een compleet blok uit een RSi, of als het even kan een 16V