ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Droes

zennek toch wel mijn 1jareg lid van de renault tuning club vergeten te melden zekerst! :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ben je lid van de club, Droes? Waarom zie ik dan geen 'RTC Member' bij je naam staan? :S Dan kun je ook de afgeschermde gedeelten van de site niet zien... :S
Ronnie B.
Contacteer:

En dus ook het verjaardagtopic! ;)
Droes

ehm nee niet betalend..
hoe noemt men de niet betalende leden dan?? :p
heb het overwogen, maar de rtc biedt niet de kortingen die ik krijg voor alle renault onderdelen.
Ronnie B.
Contacteer:

Droes schreef:ehm nee niet betalend..
heb het overwogen, maar de rtc biedt niet de kortingen die ik krijg voor alle renault onderdelen.
Forummer!

Het gaat toch niet alleen om de korting? Je houd ook deze site in de lucht, en je hebt veel meer dingen op deze site, en thuis een nieuwsbrief op de mat etc!!
Droes

Ronnie B. schreef:
Droes schreef:ehm nee niet betalend..
Forummer!

Het gaat toch niet alleen om de korting? Je houd ook deze site in de lucht, en je hebt veel meer dingen op deze site, en thuis een nieuwsbrief op de mat etc!!
owké forummer dan.. :S
zijn ook nog andere zaken bij natuurlijk, maar kwoon in België dus zou ik maar weinig inspraak hebben in zulke zaken. kzou ook nooit aan iets kunnen meewerken omdat ik zover woon hé.
Ronnie B.
Contacteer:

Klopt, maar je steunt wel de website/club waar je bijna elke dag mee bezig kan zijn.
En inspraak op zaken kan ook via internet. :)
Je was toch ook op de meeting in Breda?! Word ook door leden mogelijk gemaakt.
Droes

mja :s zouje het dan niet zonde vinden om enkel betalende leden toe te laten op zo'n meeting?
het gaat er toch nog altijd om dat je met een renaultje rijdt en daar met passie mee om gaat?!
we worden van de betalende leden gescheiden op zo'n meeting en dat vind ik prima hoor.

maareuh ieder zen mening natuurlijk.
kdenk dat daarvoor al gestemt is en dat de meerderheid het ook wel goed vond da wij (niet-betalende leden) er ook mochten bijzijn.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tuurlijk! En dat moet ook zo blijven, wat mij betreft! Iedereen moet welkom zijn op meetings, als je maar een Renault hebt. (Y)

Misschien komt er in de nabije toekomst wel samenwerking tussen de RCB en de RTC. Zou een goede zaak zijn! :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tino schreef:Als ze gewoon ff contact met ons hadden opgenomen en verteld hadden dat ze een stikker willen maken die exact op de onze lijkt dan hadden we er vast wel uit gekomen.

Wat is het volgende willen jullie ook het logo gebruiken van ons?
Wat een gezeur zeg :s

Je heb er toch geen patent op????????

Wees blij dat ze een beetje de zelfde samenstelling hebben.

(dit geld niet alleen voor de reactie van TINO ;) )
Jasper16v

eej mensen

ff berichtje uit Malaga, Spanje

lekker weer daar? :wink: hier is het heerlijk vertoeven 8) :beer:

en gister een super avondje met voetbal en la fiesta de San Juan, een groot nationaal feest hier

latersss
Tijn
Contacteer:

heeft iemand al eens geteld hoeveel clubstickers er de clubnaam horizontaal uitgeschreven hebben ? Lijkt mij nou niet bijster origineel.

Lekker belangrijk hoe die sticker er uit ziet.

Nemen er eens mensen het heft in eigen hand om een regionaal clubgevoel in het leven te helpen in een land waar de RTC niet echt wat doet, is het nog niet goed.
there is no spoon.
rubie

Maik (WOOFER) schreef:
Tino schreef:Als ze gewoon ff contact met ons hadden opgenomen en verteld hadden dat ze een stikker willen maken die exact op de onze lijkt dan hadden we er vast wel uit gekomen.

Wat is het volgende willen jullie ook het logo gebruiken van ons?
Wat een gezeur zeg :s

Je heb er toch geen patent op????????

Wees blij dat ze een beetje de zelfde samenstelling hebben.

(dit geld niet alleen voor de reactie van TINO ;) )
het gaat toch niet om een sticker zekers.........maar waar ie op zit!en dat blijft een renault,toch normaal dat de belgen samen optrekken,ieder heeft zijn eigen sticker betaald en daarmee was de zaak afgehandeld voor de rest hoeven we geen lidgeld,en weet ik wat allemaal,daar gaat het ons niet om,het gaat er ons wel om een hoop plezier te maken,en geloof me maar ,dat doen we!!

Tino schreef:
Geert Claes schreef:Tja, deze post zal wss werwijdert worden, maar in elk geval we hadden gewoon een lijst met mogelijke stickers online staan, en uit deze lijst heeft iedereen mogen kiezen.
Toeval wil dat dit lettertype vrij hard lijkt op de RTC sticker, maar er is toch verschil....

En waarom halen jullie dit nu boven, dit lettertype stond ook op onzo flyers van de meeting, en toen had elke RCB-er al zo een sticker op zijn auto.
Nu dat jullie een beetje in jullie gat gebeten zijn door de problemen die jullie hadden in zolder, nu plots zijn we niet origineel met onze sticker.....
Yeah right....
:(
Jullie slogan gebruiken we toch niet?
Geert het heb totaal niet met zolder te maken. Het gaat er om dat we jullie ons best wel effe op de hoogte hadden kunnen stellen van deze ontwikkeling.

Verders worden wij in een hoek gedouwd waar wij niet horen, ik zou namelijk een document ontvangen over het verloop van de RCB en wat wij als RTC voor jullie konden betekenen. Dit document zou ik ongeveer een half jaar geleden ontvangen. Ik wacht nog steeds op dat document.

Maar goed we gaan binnekort eens aan tafel zitten en gewoon bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Laten we nu maar weer ontopic gaan.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Stefan S.

Anonymous

dtune_stefan schreef:Renault 5 Turbo te koop :p
Grappig dat ie op een schadeautosite staat :lol:

(damn doe jij altijd dubbele posts... moet ik ook dubbel reply-en :))
~thijs~
Contacteer:

origineel nederlandse auto met belgisch kenteken :wink: :D
Stefan S.

Belgisch kenteken? Das toch gewoon een handelaarskenteken.
~thijs~
Contacteer:

tieten ik zag een kleiner nummerbord, had me bril nie op :D
Stefan S.

:lol:
bartuitlauwe
Contacteer:

He die auto moet nog geen 10km van mijn huis af staan, nog nooit gezien dat ding.

effe een keertje gaan kijken :P

vette R5
Jeroen
Contacteer:

Dit is toch die 5 waar pas nog een topic over actief was?

Is geen beste.
Droes

http://www.wagenschenke.ch/

met de muis hem recht houden :lol:
ff snel gedaan 50 meter
Anonymous

Droes schreef:http://www.wagenschenke.ch/

met de muis hem recht houden :lol:
ff snel gedaan 50 meter
59 met mousepad :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

67meter :)
Jesper16v
Contacteer:

lol

85 m
Droes

kweet niet of jullie onze helmut lotti kennen (de zanger) maareuh raadt eens wat die zen eerste auto'tje was??!
jawel een Renault 5 GT turbo :lol:
Robert Turbo

Droes schreef:kweet niet of jullie onze helmut lotti kennen (de zanger) maareuh raadt eens wat die zen eerste auto'tje was??!
Hoe weet jij dat?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Anonymous

RobertR19 schreef:
Droes schreef:kweet niet of jullie onze helmut lotti kennen (de zanger) maareuh raadt eens wat die zen eerste auto'tje was??!
Hoe weet jij dat?
Zal wel een fan zijn ofzo :lol:
Droes

Matthijs schreef:
RobertR19 schreef:
Hoe weet jij dat?
Zal wel een fan zijn ofzo :lol:
:lol: :lol:
nee echt niet, heeft i ooit is in een interview verteld toen i zen saab in het roze verfde :D

bij 500.000 verkochte cd's deed i de ene helft en zei toen als ik er 1000000 verkoop doe ik de andere helft.. en jawel :s
Ferdy
Über-Spammer

Thierry

Die heeft kleine wielen :S
Riël
Über-Spammer

Als er iets goed is aan die auto dan ZIJN het de wielen 8) Uber, ~smooooor~ :p

maaaaar 53PS ? :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Matthijs schreef: Ben gelukkig niet de enige die dat niet snapt :) (en als jij nog steeds doelt op die 40.000 per jaar in een GT ? Jaloers ?? ;) :P )

Monteurs van tegenwoordig hebben gewoon geen kaas gegeten van deze oude techniek ;) Kijk en dat jij nu direct in het verweer gaat omdat je halve familie er werkt....... ;) Waarom denk je anders dat vele Renault rijders hun wagen niet naar de dealer brengen en dat hier ook duidelijk aangeven ? Voor jou is de dealer gewoon uber ofzo..... een rubbertje laat je er al doen ;)

Iig, heb wel eens vaker gehoord dat ze daar leuk speelgoed hebben :)
Gelukkig heb ik de tijd achter me liggen dat de GT mijn dagelijkse auto was. ;)

De monteurs die in Bodegraven werkzaam zijn, zijn het merendeel van de oude stempel. En weten juist veel van die techniek, en vinden het leuk om er aan te werken.

Misschien is het voor veel mensen te kostbaar om hun auto naar de dealer te brengen? Maar inderdaad, er zijn ook mensen die het zelf kunnen, en inderdaad er zijn tegenwoordig goede alternatieven ipv de dealer.

En wederom lees je de topics weer half, of je bent op vakantie geweest, lees het BS verhaal maar eens. :lol:

Leuk speelgoed hebben ze er zeker.. :worship:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Anonymous

Chris schreef:
Matthijs schreef: Ben gelukkig niet de enige die dat niet snapt :) (en als jij nog steeds doelt op die 40.000 per jaar in een GT ? Jaloers ?? ;) :P )

Monteurs van tegenwoordig hebben gewoon geen kaas gegeten van deze oude techniek ;) Kijk en dat jij nu direct in het verweer gaat omdat je halve familie er werkt....... ;) Waarom denk je anders dat vele Renault rijders hun wagen niet naar de dealer brengen en dat hier ook duidelijk aangeven ? Voor jou is de dealer gewoon uber ofzo..... een rubbertje laat je er al doen ;)

Iig, heb wel eens vaker gehoord dat ze daar leuk speelgoed hebben :)
En wederom lees je de topics weer half, of je bent op vakantie geweest, lees het BS verhaal maar eens. :lol:
We zijn weer heerlijk aan het wijzen :D Ik lees niets half.... ik hoef het niet te lezen :D Tis hier gelukkig niet heilig !

Mensen van de oude stempel zijn er hier en daar nog wel, worden echter steeds meer sporadische. Ik zal het om het geld nooit doen om hem niet naar de dealer te brengen (voor het geld dat ik afgelopen 2 weken in de GT heb gestoken voor het beter maken had jij een mooie witte kunnen kopen :lol: ), eerder door ervaringen van mij en van anderen die ik alles zelf in de garage van een vreselijke renault liefhebber !

Gelukkig heb ik een magazijnman van de oude stempel die 2 uur bezig was om een rubbertje voor de T1 op te zoeken :D

Ik rij de GT x-press dagelijks...... kan ook een mooie VW gaan rijden maar er is niets leuker dan in pak in een GT gezien worden met 110 op de rechterbaan :lol:
Gesloten