dat is geen probleem auto is doorgelast en de kooi zit net zo vast langs de raamsteil en het dak al de ex dtcc megane'sSteven schreef:Sja denk dat een ruit in een rubber daar niet echt aan kan voldoen.
Hoewel een rolkooi met bevestigingspunten boven ook wel wat moet kunnen overnemen.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
tullak, elffers@xs4all.nl
Ik denk dat dit al een keer is behandeld, maar ik kan het niet terug vinden
. Maar hoe kan ik de turbo van een 5 gt turbo van 0.6 bar naar 0.9 bar draaien?

Dan was het vast wel drukmartin rs schreef:zoo nu net terug van de recordpoging op circuit zolder.
was een erg gezellig weekend ik kan alleen het topic erover niet meer vinden.

Stangetje van de actuator indraaien (korter maken). Of dmv een bleedvalve lucht laten lekken uit de aansturing van de actuator.Leon schreef:Ik denk dat dit al een keer is behandeld, maar ik kan het niet terug vinden. Maar hoe kan ik de turbo van een 5 gt turbo van 0.6 bar naar 0.9 bar draaien?
Let op je sproeierbezetting, dat de auto niet te arm gaat lopen. Iets grotere sproeier is dan nooit verkeerd.
Stangetje van de actuator indraaien (korter maken). Of dmv een bleedvalve lucht laten lekken uit de aansturing van de actuator.
Let op je sproeierbezetting, dat de auto niet te arm gaat lopen. Iets grotere sproeier is dan nooit verkeerd.
mmmmmm klinkt moeilijk, is er misschien een tekening of een handleiding van op deze site, die ik kan uitprinten?
mmmmmm klinkt moeilijk, is er misschien een tekening of een handleiding van op deze site, die ik kan uitprinten?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bruce

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
MartijnG schreef:Okee komtie:Ass Master
![]()
![]()
whahahaha
ben ik dan zo braaf ofzo

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Don't walk the grass... smoke it
-
- Über-Spammer
Liberace 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoe passendRory schreef:Finger Fucker

Project: GTT Blue Sport