Graag tijdspan en euri's noemen:
Ik zelf motorisch iets meer dan 10k in 3,5 jaar tijd.
Zo dat is deze week al weer heel wat geweestSteven schreef:Volgens mij was die ookal gesloten wegens onnutigheid
Is dat alleen aan de motor aan tuning? Dan heb je onderhand 300pk neem ik aan?tyberium schreef:Even een kleine poll houden of er nog meer freax zijn die zoveel geld uitgeven aan een R5GTT![]()
En dat rijdt een of ander snel hok.......Stefijn schreef:Is dat alleen aan de motor aan tuning? Dan heb je onderhand 300pk neem ik aan?tyberium schreef:Even een kleine poll houden of er nog meer freax zijn die zoveel geld uitgeven aan een R5GTT![]()
Ik weet van de monteur van het Lacia-rally-team dat er nog wel meer dan die 5K in zal moeten...... je blijft sleutelen bij zo'n 16VStefijn schreef:so? mag hier toch nog wel een beetje zeiken
Moet helaas nog 5k wegbrengen volgende week aan standaard onderhoud! Heb m pas 2 maandenÉén voordeel: ik kan mn portemonnee in mn achterzak houden als ik in de delta zit
Vandaar dat ook alle studenten een studieschuld hebbenRoy schreef:Dat geld moet je in je studie stoppen, niet in je auto
Is dat zo ?Roy schreef:Ik dacht dat dat juist door het overmatige alcoholgebruik was
Knap dat je dat voor 14.000 gulden gedaan kreegThe Cabrio Kid schreef:Renault 5 Alpine Turbo Coupe: 14.000 nederlandse guldens exclusief de aanschaf van de auto.
Geld is opgegaan aan: Las -en restauratiewerk en spuitwerk.
Compleet rally interieur. Motor volledig getuned en gedeeltelijk gereviseerd. Speciale banden (Dunlop 205/50/13), uitlaat enz enz.
Het is de moeder aller 5 Alpine Turbo's geworden, maar helaas 3 geleden moeten verkopen voor het absurde bedrag van 6500 gulden. (Stom, stom, stom![]()
)
Niet dat het niet kan....... Weet dat het kanThe Cabrio Kid schreef:Matthijs-, was een kwestie van de juiste adressen zoeken die het leuk vinden om 's avonds te werken
zijn die dunlops 205/50-13 goed ?The Cabrio Kid schreef:Renault 5 Alpine Turbo Coupe: 14.000 nederlandse guldens exclusief de aanschaf van de auto.
Geld is opgegaan aan: Las -en restauratiewerk en spuitwerk.
Compleet rally interieur. Motor volledig getuned en gedeeltelijk gereviseerd. Speciale banden (Dunlop 205/50/13), uitlaat enz enz.
Het is de moeder aller 5 Alpine Turbo's geworden, maar helaas 3 jaar geleden moeten verkopen voor het absurde bedrag van 6500 gulden. (Stom, stom, stom![]()
)
Renault 5 GTE: 0 Euro! Een jaar lang zonder zelfs een druppel olie bij te vullen rondgereden. Daarna verkocht.
Renault 5 GT Turbo op LPG: Heb ik het liever niet over! In 3 maanden tijd een lekke koppakking en een revisieblok aan gort gereden. Op die wagen heerste echt een vloek.
Renault 5 Alpine: Verkregen door inruil van een mountain bike en surfplank! 2 dagen mee gereden, krukas lagers kapuut. Had beter kunnen blijven fietsen.
Renault 5 GTX op LPG: 1 1/2 jaar zonder enige kosten, behalve APK keuring. Zeer veel kilometers mee gemaakt, zeer betrouwbaar, zeer goedkoop rijden.
Zo zie je maar, het is vaak een kwestie van geluk of pech hebben!
Van mijn 5 Le Car, mijn eerste Alpine Turbo en mijn 5 Rallye Monte Carlo weet ik echt niet meer wat ik er aan uitgegeven heb.
same hereRiël schreef:Tegen de 2000 euro en ik heb dus een kaal karkas staan
dus ik moet de of bonnetjes weggooien of ermee op houden ?Bart V schreef:Ben ik even blij dat ik totaal NIET weet wat ik allemaal al niet aan mn auto's verspijkerd heb zeg, dat WIL ik namelijk niet weten.
Zodra je het exact bij gaat houden kan je maar beter ophouden volgens mij
heb jij ooit meegedaan aan de superpot ofzo?pierre schreef:dus ik moet de of bonnetjes weggooien of ermee op houden ?Bart V schreef:Ben ik even blij dat ik totaal NIET weet wat ik allemaal al niet aan mn auto's verspijkerd heb zeg, dat WIL ik namelijk niet weten.
Zodra je het exact bij gaat houden kan je maar beter ophouden volgens mij
lijkt me wel wat, over 17 jaar uitgegeven ongeveer pak em beet 40.000 euro.
Die Dunlops zijn prima in orde Pierre. Niet echt goedkoop en niet makkelijk meer aan te komen, maar doen het prima.pierre schreef: zijn die dunlops 205/50-13 goed ?
wil ze zelf gaan testen namelijk.
Voor veel geld mag hij die van mij wel kopen, net gespoten namelijkSteven schreef:Ik zou ze niet op een 5,5J velg zetten. Zou dan wel ff op zoek gaan naar een setje 13" cupvelgen in 6,5J
Winst delen héMatthijs schreef:Voor veel geld mag hij die van mij wel kopen, net gespoten namelijkSteven schreef:Ik zou ze niet op een 5,5J velg zetten. Zou dan wel ff op zoek gaan naar een setje 13" cupvelgen in 6,5J