Gisteravond bij Erik Olijnsma langsgeweest om spoed de dynamo te halen, hij had ook remschijven en remblokken voor me, en die heb ik ook meegenomen. Het komt er dus op neer dat ik toch met de turbo verderga. De verslaving is toch te groot. En daarnaast, wetende dat mijn auto sneller is dan die van Erik
Dus dat project gaat weer verder. Na die reparatie komt er iets zeer cools aparts als project tussen, wat ik jullie nog niet ga mededelen. Dat is dus nr 2 van de special projects. Achja, de vakantie komt er aan en dat geeft weer mooi ruimte. 't is namelijk een niet duur maar tijdrovend project, en als je financiële problemen hebt is dat een voordeel
Morgen kijken of de werkplaats van de garage open is (vast niet, als ze om 1600 uur op vrijdag niet werken werken ze op zondag ook niet) om de garage even een aframmeling te geven. Wel aandrijfas repareren maar niet de tankvlotter omdat de auto "niet veilig" is, met hun policy moet je dan óf wel, óf niet repareren, en niet er tussenin. Nou als de garage niet open is breek ik in mijn eigen auto in (altijd leuk) en ga ik daar op het garageterrein de dynamo er in prutsen. Moet het niet zulk weer zijn als vandaag natuurlijk. Kom op over 3 dagen is het officieel zomer... Foto's van die reparatie komen natuurlijk daarna. Ben ook wel benieuwd naar de reactie van de medewerkers daar (want showroom is wel open), achja zal wel zien hoe dat gaat.
Oke, nog een nieuwtje, zojuist is de Express LPG verkocht, dus die is er niet meer. En ik denk toch dat ik dat geld maar in de turbo steek, tijdelijk, en dat ik dan goed ga sparen voor de lpg-installatie. De auto gaat weinig gebruikt worden de komende tijd, en bij gebruik is het voornamelijk meeting en als ik kilometervergoeding krijg

Ik kom ook bij wijze van met gratis benzine naar automaxx op zondag, lekker combineren met kilometervergoedingdingen
Zo, als ik de declaratie van de afgelopen kilometervergoeding binnenkrijg zit ik weer grotendeels gebakken, dus dan zou de lpg-install er kunnen komen. Maargoed, punt is dat het uiteindelijk toch weer "redelijk" goed afloopt.