Ik heb mijn auto nog geen 4 dagen terug van het schade-herstelbedrijf, en er rijdt alweer een ouwe lul tegen mijn spiegel aan... Grrrrrrrrrr...

Ik rijdt door Einighausen, over een smalle weg... Komt er een Astra station aanrijden... Ik ga aan de kant, met twee wielkes door het gras, verder uitwijken kan niet... Ik sta zo goed als stil en die ouwe lolly rijdt gewoon door... Niet dat ie een beetje aan de kant gaat !! Neuuuuuuuuuh, hij rijdt gewoon door... Ik zie um er kort langs rijden, en PATS !!! tegen mijn buitenspiegel op... Deze klapt meteen in, en die lul rijdt door... Hij kijkt wat stom.. Ik meteen gekeken natuurlijk, en jawel hoor, lakschade op de spiegel.. Ik mij meteen gedraaid en erachter aan... Staat die ouwe zak aan het einde van de weg wat stom te kijken en verklaard keihard dat ie er niet tegenaan heeft gezeten, want anders had hij blauwe lak op zijn auto moeten hebben... Ik ertegen in natuurlijk, maar niks.. Hij meent van niet... Komt er nog een blond mokkel aanlopen, met zo'n kuttelikker, en die begint zich ermee te bemoeien.. Blijkt de dochter van die zak te zijn... Begint ze te mekkeren dat hij 40 jaar bij de politie heeft gezeten, en echt wel zou toegeven als ie er tegenaan had gezeten... Begint hij ook nog te dreigen de politie te bellen, en loopt naar binnen... Ik ben maar weg gereden...
Wat een kl%tzak !!!!!!!!!!!!!!