Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

:( :( :( :( :(
Ik heb mijn auto nog geen 4 dagen terug van het schade-herstelbedrijf, en er rijdt alweer een ouwe lul tegen mijn spiegel aan... Grrrrrrrrrr... :evil:

Ik rijdt door Einighausen, over een smalle weg... Komt er een Astra station aanrijden... Ik ga aan de kant, met twee wielkes door het gras, verder uitwijken kan niet... Ik sta zo goed als stil en die ouwe lolly rijdt gewoon door... Niet dat ie een beetje aan de kant gaat !! Neuuuuuuuuuh, hij rijdt gewoon door... Ik zie um er kort langs rijden, en PATS !!! tegen mijn buitenspiegel op... Deze klapt meteen in, en die lul rijdt door... Hij kijkt wat stom.. Ik meteen gekeken natuurlijk, en jawel hoor, lakschade op de spiegel.. Ik mij meteen gedraaid en erachter aan... Staat die ouwe zak aan het einde van de weg wat stom te kijken en verklaard keihard dat ie er niet tegenaan heeft gezeten, want anders had hij blauwe lak op zijn auto moeten hebben... Ik ertegen in natuurlijk, maar niks.. Hij meent van niet... Komt er nog een blond mokkel aanlopen, met zo'n kuttelikker, en die begint zich ermee te bemoeien.. Blijkt de dochter van die zak te zijn... Begint ze te mekkeren dat hij 40 jaar bij de politie heeft gezeten, en echt wel zou toegeven als ie er tegenaan had gezeten... Begint hij ook nog te dreigen de politie te bellen, en loopt naar binnen... Ik ben maar weg gereden...

Wat een kl%tzak !!!!!!!!!!!!!! :( :(
Tom
Moderator
Car: MB

gewoon de politie laten bellen dan (de eikel !!!). Wat heb jij nou te verliezen op dat moment.

<<En ik weet dat het niet mag maar ik had anders allebij ZIJN spiegels even omgevouwen, en dan niet zachaardig (tja, die neiging zou ik dan hebben)>>
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Rudo

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:Begint hij ook nog te dreigen de politie te bellen, en loopt naar binnen... Ik ben maar weg gereden...

Nou, prima toch?! Laat maar komen. Al weet ik ook wel dat je niet sterk staat, maar ik had toch graag mijn zegje gedaan bij oom agent.

Maar nietemin wel weer kl&te zeg! Het zit je niet mee de laatste tijd!! :(
rasit..

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef::( :( :( :( :(

Ik heb mijn auto nog geen 4 dagen terug van het schade-herstelbedrijf, en er rijdt alweer een ouwe lul tegen mijn spiegel aan... Grrrrrrrrrr... :evil:

Ik rijdt door Einighausen, over een smalle weg... Komt er een Astra station aanrijden... Ik ga aan de kant, met twee wielkes door het gras, verder uitwijken kan niet... Ik sta zo goed als stil en die ouwe lolly rijdt gewoon door... Niet dat ie een beetje aan de kant gaat !! Neuuuuuuuuuh, hij rijdt gewoon door... Ik zie um er kort langs rijden, en PATS !!! tegen mijn buitenspiegel op... Deze klapt meteen in, en die lul rijdt door... Hij kijkt wat stom.. Ik meteen gekeken natuurlijk, en jawel hoor, lakschade op de spiegel.. Ik mij meteen gedraaid en erachter aan... Staat die ouwe zak aan het einde van de weg wat stom te kijken en verklaard keihard dat ie er niet tegenaan heeft gezeten, want anders had hij blauwe lak op zijn auto moeten hebben... Ik ertegen in natuurlijk, maar niks.. Hij meent van niet... Komt er nog een blond mokkel aanlopen, met zo'n kuttelikker, en die begint zich ermee te bemoeien.. Blijkt de dochter van die zak te zijn... Begint ze te mekkeren dat hij 40 jaar bij de politie heeft gezeten, en echt wel zou toegeven als ie er tegenaan had gezeten... Begint hij ook nog te dreigen de politie te bellen, en loopt naar binnen... Ik ben maar weg gereden...

ik zou hem opzoeken en een molotov cocktail door zn raam gooien..
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Nee, ik wacht een paar weekjes, en laat dan mijn 'handtekening' achter op zijn auto... :lol: :lol:
gille
Contacteer:

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:Nee, ik wacht een paar weekjes, en laat dan mijn 'handtekening' achter op zijn auto... :lol: :lol:
ik zou het hie nie mogen zeggen,maar een beetje batteryzuur zal hem wel leren hoor,mag je 10x overspuiten blijf je zien.
8) 8) 8) 8) 8) kick the old man ass 8) 8)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Niet gelijk voor 10 x, een keer overlaten spuiten is genoeg.

Probeer het anders met remolie werkt net zo erg. 8)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Frits schreef:Niet gelijk voor 10 x, een keer overlaten spuiten is genoeg.

Thnx you all... Nu maar hopen dat die ouwe lul dit forum nie leest... >-)
Anonymous

Gvd je laat je toch niet door zo'n %^$&# van de wijs brengen? Heb je zijn kenteken nog? Gewoon aangifte doen van doorrijden na aanrijding!
Anonymous

Zeeuw schreef:Gvd je laat je toch niet door zo'n %^$&# van de wijs brengen? Heb je zijn kenteken nog? Gewoon aangifte doen van doorrijden na aanrijding!
hehe

wijze woorden at last !
marco

moontje moontje moontje,jij hebt ook altijd pech he meid,vraag me nu toch onderhand af waar dat aan zou liggen :) ,ben je nu echt zo een ongeluk<kig> persoon of wat?????? :D ,dat is al de zoveelste keer op een maand tijd dat je weer schade hebt ,als ik jouw was zou ik snel verhuizen vanuit einighousen,
want brengt volgens mij alleen maar ongeluk daaro :evil: ,greetz marco

enne yep ik zou het zelfde doen ,leave trade marks all over his car <stupid old men> :( :evil:
Riël
Über-Spammer

Rasit.. schreef:
Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef::( :( :( :( :(

ik zou hem opzoeken en een molotov cocktail door zn raam gooien..
waar woont die frits?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
catrinus

Van dit soort dingen krijg ik nog wel eens de neiging om een vorrotte bak te gaan kopen en dan vol in die wagen knallen. Dat zal hem dan leren om zo schijnheilig te doen. Als iemand mijn gele gtt beschadigd zonder mijn schuld, en gaat dan ook nog zo dom doen, dan zal ik hem/haar eens flink beschadigen en dan laat ik ook ff de bodem zien van mijn gtt(kost veel moeite want een pakje marlborro komt er straks nog net onder)
There will be plenty of time to rest when your dead
Vos

catrinus schreef:Van dit soort dingen krijg ik nog wel eens de neiging om een vorrotte bak te gaan kopen en dan vol in die wagen knallen. Dat zal hem dan leren om zo schijnheilig te doen. Als iemand mijn gele gtt beschadigd zonder mijn schuld, en gaat dan ook nog zo dom doen, dan zal ik hem/haar eens flink beschadigen en dan laat ik ook ff de bodem zien van mijn gtt(kost veel moeite want een pakje marlborro komt er straks nog net onder)
Dat moet je natuurlijk nooit doen want dan kost het je nog geld voor zo'n rotte bak ook, pak dan een moker ofzo kun je ook veel plezier mee beleven! :D
Clio 16v.....
catrinus

Ach ja een moker heb ik ook wel. Snijbrander kan geregeld worden zelfs een kraan met sloopkogel kan ik wel regelen. Maken we er een bedrijfs ongeval van :p. Alleen moet ik mijn baas dan nog zo gek krijgen(gek word hij al van mij :lol: )
There will be plenty of time to rest when your dead
hitman

mooi k#t moontje!

ik heb van de week ook schade aan mijn clio gereden.
dit was helaas wel mijn eigen fout :( :(
draaide aan het eind van onze straat een voorrangs weg op en zie(te laat dus)2 fietsers tegen mijn auto aanrijden :-* .
dus met andere woorden.beide fietsers naar de grond met alleen een slag in het wiel en een kapje kapot en ik 'jawel' een kras vanaf mijn voorruit over mijn a-stijl door naar mijn zijraam.mijn spiegel en mijn bumper beschadigd en een kras op mijn velg.

stap ik uit mijn wagen beginnen er van die voorbij komende bruggers op hun fietsje ook nog te lachen :( :( :( .nou daarmee kun je mij dus wel op de stang jagen.

maar schade aan die gsten hun fiets zijn voor mijn rekening,geen zin om voor zo'n bedragje mijn no-claim te verzieken.

dus vanaf nu dus gezocht een voor en een zijruitje voor een clio uit '93

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Jeroen V
Contacteer:

heb nog een zijruitje voor je!, nemen ik wel me voor je op de volgende achterhoek FN :lol:
hitman

waar woon je dan precies? kom hem wel ff halen :D :lol:

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
gille
Contacteer:

Frits schreef:Niet gelijk voor 10 x, een keer overlaten spuiten is genoeg.

wedden??????????????? breng je auto en ik stel de proef op de som
clio16vturbo

mooi k#t moontje!

ik heb van de week ook schade aan mijn clio gereden.
dit was helaas wel mijn eigen fout
draaide aan het eind van onze straat een voorrangs weg op en zie(te laat dus)2 fietsers tegen mijn auto aanrijden .
dus met andere woorden.beide fietsers naar de grond met alleen een slag in het wiel en een kapje kapot en ik 'jawel' een kras vanaf mijn voorruit over mijn a-stijl door naar mijn zijraam.mijn spiegel en mijn bumper beschadigd en een kras op mijn velg.

stap ik uit mijn wagen beginnen er van die voorbij komende bruggers op hun fietsje ook nog te lachen .nou daarmee kun je mij dus wel op de stang jagen.

maar schade aan die gsten hun fiets zijn voor mijn rekening,geen zin om voor zo'n bedragje mijn no-claim te verzieken.

dus vanaf nu dus gezocht een voor en een zijruitje voor een clio uit '93

tom

Hoop toch niet dat je er altijd zo over denkt want dat komt op hetzelfde neer als het veel voorkomende feit dat je terug komt op de pakeerplaats en dat er een grote deuk of kras op je auto zit en er uiteraard geen briefje bij zit.

als je dan je no-claim niet wil kwijt raken moet je gewoon weg uitkijken, kon je er niks aan doen dan is het jammer maar als ik die fietser was geweest had je gewoon kunnen dokken.
jeroen.k

Hij zegt toch ook de schade aan de fiets te betalen uit eigen zak! Wat is daar mis mee dan? leg dat maar eens uit! Vindt de verzekering maatschappij ook niet erg hoor!
lisa

jah, beter een paar euro's uit je eigen zak trekken dan een jaar meet premie betalen...
Mrtn
Car: R5GTT

Op de markthallen in A'dam aangereden door een (rampen)turk met oogkleppen die me niet van rechts zag komen

[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/11_schade%2005%20inet.JPG[/img]

[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/11_schade%2006%20inet.JPG[/img]

[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/11_schade%2007%20inet.JPG[/img]

Gezien zo valt het nog mee gelukkig, linker voorscherm naar z'n grootje, net als de koplamp, knipperlicht en bumper. De grille is nog heel. Ook is mn subframe en wielophanging niet beschadigd

Wel is de gehele (toch al roestige ophanging) van de bumper gebogen, dit was al zo toen ik de auto kocht (roestig dus), hier zal ik gelijk een nw deel voor in de plaats lassen.

Aankomende dinsdag heb ik een afspraak bij Car-care service ofzo, waar Centraal Beheer afspraken mee heeft lopen. Schadebedrag wordt zowiezo uitgekeerd, zonder rompslomp omdat die turk ook bij CB was verzekerd. Volgende de vrouw aan de tel. bij CB al zijn 6e crash dit jaar, zo'n lul moeten ze wandelschoenen geven ipv een buschie

Anyway, even kijken wat ik kan regelen bij Car-care, ik ken daar enkele mensen namelijk

greetz van een best balende maarten
Mrtn = Maarten
MartinGTT

Das mooi klote, dat zn vent zn soep uit zn ogen veegt.
Hopelijk kan je t snel regelen met de verzekering.
Kan je gelijk je achterklep laten spuiten :wink:
succes ermee
Geert Claes

Aj aj, zonde maarten, net nu je klep bijna strak was.
Is de bumper nog te redden denk je? Anders kan je weer beginnen met die groef op te vullen,.....
Suc6 met de afhandeling.
Mrtn

De bumper is flink gescheurd, dat polyester waar de bumper van is gemaakt splinterd behoorlijk, maar kleg er wel matjes achter waardoor ie weer stevig wordt, daarna flink schuren, plamuren, schuren, plamuren....

Kweet nog niet hoe het zit, maar kga even kijken of ik 'm compleet kan laten overspuiten, alleen de buitenzijde in dezelfde kleur, als dat zo is zal ik 'm weer strak maken, butjes eruit (linkerzijde parkeerschade net voor kerst) e.d. en wegbrengen, dus het voorwerk doe ik allemaal zelf dan, kheb er nu wel handigheid in gekregen :lol:
Mrtn = Maarten
Stefan S.

Damn balen joh, mensen die 6 keer per jaar schade maken door eigen schuld moeten gelijk hun rijdewijs inleveren en opnieuw examen doen, vind ik.
Succes met het opbouwen Maarten (Y)
Dirk (CRX)

Maar je oliekoeler is niet geraakt *yay*

stomme turk zal wel geroyeerd worden straks..

dan rijdt ie gewoon ZONDER verzekering verder.. mooi klote voor de volgende gast over 2 maanden die hij aanrijdt :@
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Mrtn

Dirk (CRX) schreef:Maar je oliekoeler is niet geraakt *yay*

stomme turk zal wel geroyeerd worden straks..

dan rijdt ie gewoon ZONDER verzekering verder.. mooi klote voor de volgende gast over 2 maanden die hij aanrijdt :@
Dat met de oliekoeler scheelt echt héél weinig, de slangen zitten links op de koeler en 1 pijpje is naar binnen gebogen, richting én tegen de koeler zelf aan, deze heb ik voorzichtig teruggebogen gister al.

Die vrouw gaf me een lang schadenr. die eindigde op ........./........-......./006.

Ik vroeg dus of ik de 6e klant was deze vroeg dag nog, 'Nee' zei ze, 'dit is z'n 6e ongeluk dit jaar'

Ik;'Nou, dan is ie goed bezig' Zei;'En dan druk je je je netjes uit, hahahaha'

Hoeveel mensen rijden op deze manier al niet onverzekerd rond, ik denk dat je schikt van dat aantal (N)
Mrtn = Maarten
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Wat zonde joh! :( Ik hoop voor je dat het allemaal netjes opgelost wordt.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tom
Moderator
Car: MB

balen joh
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Lady Justice
Contacteer:

Afgelopen woensdag, een of ander figuur met z'n shovel:
[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/Auto1.JPG[/img]
[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/auto2.JPG[/img]
[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/auto3.JPG[/img]
[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/auto4.JPG[/img]
Verzekeringswerk, maar toch best wel klote.
Mrtn

sjongejonge, wat zijn sommige toch scheel zeg |:

:gun: dat soort gasten
Mrtn = Maarten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hij is toch niet doorgereden, Lady Justice?!
R(ay)Si

Wat een eikol :(

Goed dat het iig geregeld wordt door de verzekering (Y)
Alleen nog maar VW!
Plaats reactie