ACT: Algemeen Chat Topic. I
Zo rij ik altijd 

whehehehhehe 

-
- Contacteer:
Doet me denken aan me opa toen ie 80 was
die reed ook zo, misschien kan ie
er wel patent op aanvragen
die reed ook zo, misschien kan ie
er wel patent op aanvragen

ZO rijden is inderdaad erg zuinig, maar geen klap aan
Kan je net zo goed geen sportieve auto kopen...

noodles, lekker 

Immer wieder die verdammte Holländer
De game is wel geinig om een keer te doen...evo schreef:http://www.hetnieuwerijden.nl
De game is wel oké, maar daar heb je het dan ook mee gehadRemi schreef:evo schreef:http://www.hetnieuwerijden.nl

-
Marcel, gaat de meeting bij de Mac ook door vanavond.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef::lol:
Ik las dinsdag dat er een meeting was om 20.00 uur bij de mac.
Gr. Rudolf.
haha dan loopt mijn motor nie eens lekkerMarcel B. schreef:Zag gistermiddag een reclamebord langs de weg van 'Het nieuwe rijden'
stond op: bij 2500 toeren overschakelen
Jahoor, terugschakelen misschien
sodemieter op zeg!

Zo jasper, jij zit ook op elk forum
Je kwam met een leukle reply..
Dit zei een jonge met een M3
Je kwam met een leukle reply..
Dit zei een jonge met een M3
En dit heeft jasper van een ander forum af gepluktDaarnet rondom Zeist (Soesterbergseweg, langs de mac donalds en dan richting Utrecht) met een maatje gesport tegen een witte sierra cosworth hatch (degene van het eerste type) met grote achterspoiler (walvisvin) waarbij de vlammen uit de uitlaat kwamen, echt een vlammewerper, was best bruut!
Keertje vanuit stilstand naar de 200 getrokken en meneer heeft alleen de achterkant gezien van de M3, maar hij was niet zo heel veel gek langzamer, vooral in de 3e versnelling trok dat ding goed! Bekende van hier of van iemand op dit forum toevallig?
Zo ja, dan zou ik wel wat over de specs willen weten, ik hoorde dumpvalve in ieder geval goed, maar ik denk haast niet dat ie standaard was.
Imposante auto toch wel zo'n Sierra Cosworth

[img]http://www.xrrs-club.nl/upload/ford_boo ... 6V14O3.jpg[/img]nu we het toch over bmw's hebben heb nog een e46 m3 belachelijk gemaakt ik kwam ze in zeist tegen en ze wouden wel sporten die dachten natuurlijk die pakken we even ----> toen heb ik ze op de rondweg van soest naar de bilt ff mn kontje laten zien zij achter me aan maar liepen niet meer in ,toen ik 220 reed hielden ze er mee op dus ja en daarna heb ik ze niet meer gezien
altijd leuk veels te dure auto's afzeiken
neen, ik surfde een beetje langs de forums, en toen kwam ik toevallig dit tegen

is er iemand die morettes kan gebruiken voor 200? want ik laat paketje opsturen van maatje uit engeland en die heeft die nog liggen zo goed als nieuw, kleur weet ik niet. Dus als je vlug bent laat ik ze bij opsturen!
laat maar horen
laat maar horen
Weet iemand hoe ik met een wc kan faxen?
Als jij ook scheit Steven, ik schijt gewoon . 

en vergeet niet voorzien van afwisselende ingrediënten.
is meer om onduidelijkheid uit de weg te gaan..
je hoeft het maar 1x uit te leggen daarna geloven ze je na het 1e woord wel
je hoeft het maar 1x uit te leggen daarna geloven ze je na het 1e woord wel

't ging om de ei