Beste leden,
Ik ben in het bezit van een laguna break 1998, waarvan gisteren de motor is overleden(zuigers), ben al heel nederland aan het bellen geweest maar het is een probleem dit type( f3p b 674) te vinden, kan hier ook een ander type in bv 1.8/16 klepper of 2.0.
alvast bedankt voor jullie reaktie's!!!
overleden motor laguna 1.8
http://www.holtrop-renault-demontage.nl/
Daar hebben ze een F3P 678 liggen voor 500,- met 106.000 km.
Daar hebben ze een F3P 678 liggen voor 500,- met 106.000 km.
Dan kun je even naar http://www.brusmotors.nl bellen in Schijndel, die hebben ook nog een F3P liggen, maar die is uit 1994 dus ik weet niet of dat blok zo past. Wel een stuk duurder dan 500,- helaas...
Van de Laguna weet ik vrijwel niks, maar er zal vast wel een 2.0 8V in kunnen, maar dan moet je in ieder geval de computer er ook bij hebben. Of de kabelboom en motorsteunen en dat soort dingen hetzelfde zijn durf ik niet te zeggen...
Van de Laguna weet ik vrijwel niks, maar er zal vast wel een 2.0 8V in kunnen, maar dan moet je in ieder geval de computer er ook bij hebben. Of de kabelboom en motorsteunen en dat soort dingen hetzelfde zijn durf ik niet te zeggen...
ik neem aan dat de onderblokken van de F3P motor hetzelfde zijn, dus dan zou je de carterpan kunnen overzetten! Vaak hebben ze van onder een iets andere vorm zodat deze in verschillende types past
Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je iets duidelijker bent dan kunnen we misschien meer zeggen. Ene, waarom niet voor een 2.0 of een 16v ombouw gaan??Strike schreef:Helaas is dit type blok niet te vinden in nederland en belgie heb nu echt alles gehad, kan wel aan een onderblok komen(ander type) met alluminium carter, zou ik dit kunnen gebruiken?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
- Geert Claes
Ik acht de kans wel groot dat je het carter zou kunnen overzetten. Er zijn toch nog een hoop merken waar zulke dingen kunnen.
En ik spreek uit ervaring vanop de sloop waar ik werk(enkel japans) Zo legt met een proton 2.O diesel in een galant of in een mitsu space wagon, en een daihatsu applaus in een feroza,.....
Ik zou zeggen, ga eens een kijkje nemen naar dat blok, neem desnoods je carter mee...
suc6
En ik spreek uit ervaring vanop de sloop waar ik werk(enkel japans) Zo legt met een proton 2.O diesel in een galant of in een mitsu space wagon, en een daihatsu applaus in een feroza,.....
Ik zou zeggen, ga eens een kijkje nemen naar dat blok, neem desnoods je carter mee...
suc6