ow das zo nep he....... als je er nog 500 stuks wil hebben voor 5 euro per stuk dan weet ik nog wel iemand
Het enige dat er handig van is is dat als je remt dat het de luchtdruk voor je rembekrachtiger niet bij de motor maar uit de openlucht wordt weggezogen..... remt wat lekkerder (zegt men)
(of is dit wat anders.... ziet er wel zo uit namelijk.... de simpelere versie dan)
@ rasits gifje
Zeer lomp idd, hoe het afloopt zien we niet, de medewerker heeft het pistool al goed in de hand als hij de deur uit rent, dus of hij nog gestopt wordt...
~thijs~ schreef:Wie kent er een sloopbedrijf in de buurt van Apeldoorn???? heeft een beetje haast
Je hebt in noord sloperij de wind maar die is wel duur.
In zuid heb je er twee maar weet zo de naam niet. Adres staat wel in het telefoonboek. Kun je ze eerst bellen of ze hebben wat je zoekt
Ik weet niet wanneer je er heen wilt maar ik ga ergens deze week er langs om te kijken naar een phase 2 twingo bumper dus als je mee gaat hoef je niet te zoeken
tis eigenlijk om een auto weg te brengen, vriend van me heeft ze alto daar naar de klote gereden die staat nu al 2 weken bij een benzinepomp langs de snelweg
Jacco Twingi schreef:Mensen mensen, heb ff jullie hulp nodig..
blablabla
Hmmm voor blablabla
Slechts 500 euri voor een autowaswedstrijd... Misschien wel een leuk idee... Jij stelt je auto beschikbaar om m door 100 1e jaars te laten wassen, poetsen enzo? Just let me know...
Kartbaan is wel leuk, maarja... Daar vul je ook nie een hele dag mee... En niet iedereen vind het leuk denk... Maar toch bedankt voor je reactie....
Hmm vrouwelijke 1ste jaars? Daar weet ik wel wat voor sorry de FNO'r in mij komt weer eens naar boven
Maar effe serieus verder heb je de apenheul is ook wel leuk maar voor 100 ste jaars kweenie en daar houdt het ongeveer op.
LOL, Als het 100 vrouwelijke waren, had ik jullie hulp nie ingeroepen
Na ja... We kijken wel of we leuke dingen op de locatie zelf kunnen gaan doen...
Komt goed...
Ben even aan het mailen voor een gtt met schade, maar dit is een Nederlandse uitdrukking vrees ik.
Help ?
Dat kan wel, dan is deel I ingenomen door
de politie bij een ogeval met schade waarvan de
desbetreffende agent zeker is of het vermoede heeft dat de auto Total-Loss is, hij is dan verplicht het deel I in te nemen.
het terug krijgen hiervan is mogelijk door de auto RDW te laten keuren a 50,-
bij goedkeuring krijg je je deel I terug.
vertel me er niets over, ben er nu mee bezig met me safrane
Stel nu dat ik die wagen wil gaan halen in Nederland. Kan hij de gtt gewoon uitschrijven, en kan ik die eventueel later hier inschrijven ? Ik ben er namelijk niet goed uit of de wagen opnieuw opgelapt wordt, of dat ie als donnor gaat gebruikt worden.
*UP*
Met al die spam hier zie je de nuttige vragen al niet meer.
Ben even aan het mailen voor een gtt met schade, maar dit is een Nederlandse uitdrukking vrees ik.
Help ?
Dat kan wel, dan is deel I ingenomen door
de politie bij een ogeval met schade waarvan de
desbetreffende agent zeker is of het vermoede heeft dat de auto Total-Loss is, hij is dan verplicht het deel I in te nemen.
het terug krijgen hiervan is mogelijk door de auto RDW te laten keuren a 50,-
bij goedkeuring krijg je je deel I terug.
vertel me er niets over, ben er nu mee bezig met me safrane
Stel nu dat ik die wagen wil gaan halen in Nederland. Kan hij de gtt gewoon uitschrijven, en kan ik die eventueel later hier inschrijven ? Ik ben er namelijk niet goed uit of de wagen opnieuw opgelapt wordt, of dat ie als donnor gaat gebruikt worden.
Volgens mij kan je gewoon de auto overschrijven, je mag er alleen niet mee rijden dus je heb een auto-ambulance nodig, bel anders voor de
zekerheid even de RDW hierover
0900-9739 (0.10 per minuut), zorg er voor dat je het
kenteken weet of chassie nummer
dan kunnen hun het voor je nakijken.
Mocht je hem willen opknappen en laten keuren hou dan rekening met lange wachttijden hiervoor, ik moet al 3 weken wachten en ik heb half nederland afgebeld
This product has been hailed by the motoring press as a very worthwhile addition to any petrol car. It is a small, easy to fit valve which is fitted into one of the vacuum lines on the engine. It works by firstly bleeding off a small amount of air at tick-over which improves emissions without affecting smooth running, secondly at medium revs it oscillates, creating pulses of air which cause turbulence in the manifold and thirdly at high revs it creates a vortex or swirl in the inlet gasses. The effect of all this is better response, lower emissions, cleaner acceleration and improved fuel economy. Available in gold, red, blue and chrome with an optional filter.
Menno schreef:
Marco V schreef:kan iemand mij in het nederlands uit leggen wat hier de werking van is, want ik snap er de ballen niet van.
Smack. Gewoon heel diep begraven.
Matthijs schreef:ow das zo nep he....... als je er nog 500 stuks wil hebben voor 5 euro per stuk dan weet ik nog wel iemand
Het enige dat er handig van is is dat als je remt dat het de luchtdruk voor je rembekrachtiger niet bij de motor maar uit de openlucht wordt weggezogen..... remt wat lekkerder (zegt men)
(of is dit wat anders.... ziet er wel zo uit namelijk.... de simpelere versie dan)
Remi schreef:Ziet er leuk uit maar daar heb je het dan volgens mij ook mee gehad. Als het zo goed was had je er echt wel al vaker van gehoord.
Dus met andere woorden, bij K-Tec weten ze niet waar ze het over hebben ???????
Matthijs schreef:moet je mijn verhaal even goed lezen marko..... is dat nou zo moeilijk dan ?
nou kun je wel gelijkt met zo'n antwoord komen dat ik goed moet lezen maar je schrijft zelf onderandere
Matthijs schreef:of is dit wat anders....
dus volgens mij weet je zelf niet wat het is
en oja leer eerst eens iemand zijn naam goed te typen voor dat je zelf komt met "je moet goed lezen"
zo kan ik ook wel beginnen.
Nou ik wilde nog even op vorige drukken om je naam te checken tijdens het posten maar als je daar al over valt..... één naam of een paar regels informatie.... staat niet echt in verhouding he
Maar iig...... ik zeg "of is het wat anders" omdat die filtertjes van pipercross zoals Roy ook al zegt als carterontluchting gebruikt worden. Nu heb ik die dingen die ik bedoel ook al gezien met deze filtertjes erop...... staat leuker namelijk.
het gaat mij er niet om of iemand een typ fout maakt, dat maakt mij geen f*ck uit, maar er woord veel te vlug gezecht dat je "goed moet lezen is dat nou zo moeilijk" en ja ik weet dat sommige idd niet goed lezen.
maar ik had het wel gelezen, en als de ander zecht diep begraven en weer een ander zecht weer wat anders dan heb ik voor MIJN gevoel GEEN goed antwoord.
dus wat kan ik nou mee???
is het weg gegooid geld of is het idd wat
Nou, om aan het gezeur een einde te maken, dan maar vertalen:
This product has been hailed by the motoring press as a very worthwhile addition to any petrol car. It is a small, easy to fit valve which is fitted into one of the vacuum lines on the engine. It works by firstly bleeding off a small amount of air at tick-over which improves emissions without affecting smooth running, secondly at medium revs it oscillates, creating pulses of air which cause turbulence in the manifold and thirdly at high revs it creates a vortex or swirl in the inlet gasses. The effect of all this is better response, lower emissions, cleaner acceleration and improved fuel economy. Available in gold, red, blue and chrome with an optional filter.
"Dit product is door de autopers ontvangen als een welkome toevoeging op elke benzine motor. Het is een kleine, makkelijk te installeren klep, welke wordt gemonteerd in een van de vacuum leidingen van de motor. Het werkt in de eerste plaats door bij stationair toerental een kleine hoeveelheid lucht af te blazen. Hierdoor verbetert de uitstoot, zonder af te doen aan het soepel lopen van de motor. In de tweede plaats oscilleert het halverwege het toerenbereik van de motor, de hierdoor onstane pulsen zorgen voor turbulentie in het inlaatspruitstuk. Als laatste zorgt het voor een vortex of kolk in de inlaatgassen bij maximale toeren.
Het effect van dit alles is een betere reactie, lagere uitstoot, soepelere acceleratie en verbeterd brandstofverbruik. Verkrijgbaar in goud, rood, blauw en chroom met optionele luchtfilter."
Zelfs als je de werking al niet begrijpt, mag je al twijfelen aan dergelijke producten, hiervoor zijn de meeste argumenten al genoemd. Als het echt werkt, hadden we het waarschijnlijk wel vaker gezien, zeker in de autosport. Maar goed, het idee om via je vacuumleidingen turbulentie te introduceren in je inlaatspruitstuk vind ik persoonlijk wat vergezocht. Daarnaast lijkt enig mogelijk positief effect mij niet significant genoeg om het na te streven, zo goed?
Dus met andere woorden, bij K-Tec weten ze niet waar ze het over hebben ???????
[Iemand die een brandblusser op deze manier gebruikt... Laat ik er maar niet verder op in hakken. Maar een beetje 2F2F fetish...? ]
Niet weten waar ze over hebben is wel erg vergaand. Maar in principe zijn er maar weinig "tuners" die het predikaat dozenschuiver ontgroeid zijn.
Deze produkten worden met nadruk NIET verkocht door JL Tuning overigens.
Het feit blijft echter dat K-Tec wel contracten heeft voor de exclusieve vertegenwoordiging voor goede spullen van anderen.
Dus je kunt niet om ze heen.
Mensen die deze produkten met een gerust hart proberen te verkopen mogen van mij ter plekke gelynched worden... Gestenigd met de desbetreffende piper cross filters...
Ik snap ook niet dat Pipercross dit zo toestaat. Ik had die gasten allang een rechtszaak aan de broek gedaan wegens smaad op de goede produktnaam...
Jongens, weer een project erbij op het oog, dit keer een peugeot Gutmann 1.9gti 16v. Ik weet niet veel van deze Gutmann versie, behalve dat ie rond de 155 pk moet hebben... Wat is zo'n wagen in goeie staat ongeveer waard?
Marco V schreef:het gaat mij er niet om of iemand een typ fout maakt, dat maakt mij geen f*ck uit, maar er woord veel te vlug gezecht dat je "goed moet lezen is dat nou zo moeilijk" en ja ik weet dat sommige idd niet goed lezen.
maar ik had het wel gelezen, en als de ander zecht diep begraven en weer een ander zecht weer wat anders dan heb ik voor MIJN gevoel GEEN goed antwoord.
"Zegt" 30 x als "zecht?" typen en je dan druk maken om iemand die je naam verkeerd spelt.
Een 205 GTI is weinig waard, in goede conditie wel nog wat, maar die bestaan eigenlijk niet meer.
Mn overbuurman heeft trouwes een orginele 205 uit 1988 met een 2 liter blok. Weet niet precies hoe die versie heet, maar zijn dr heel weinig van gemaakt en ding gaat als de brandweer. Hij ziet er uit als een gewone XS of GTI