ACT: Twingo I
ik heb nu extra veren aan de achterkant onder mn twingo laten zetten.als ik met 3 man in mn auto zat en ik ging over een klein bultje dan raakte mn banden mn kap.maar dit is echt geen oplossing het lijkt nu wel of ik een stuiterbal heb hij veert bijna niet meer hij is echt heeelllll erg stug.weet iemand hier wat anders op?
-
Hallow ik ben net als jullie een Twinnie rijder (heb me al voorgesteld in dat voorstel forum) maar voor jullie nogmaals dan maar 
Ik ben Stephan Verdoorn
ik rij nu in een Twinnie 1.2 16v uit 2000 hijs nog van me ma maar binnekort van mij
dus ik mag veranderen wat ik wil..
Nou wil ik een Open lucht filter of een vervangingsfilter.. welke is beter en mooier? pk winst/ geluid..
En je kan hem het best in dat "bakje" onder je luchtroosters zien te krijgen of niet??
Ik wil het graag weten wie kan mij helpen..
De groenten en alvast bedankt
Stef

Ik ben Stephan Verdoorn
ik rij nu in een Twinnie 1.2 16v uit 2000 hijs nog van me ma maar binnekort van mij

Nou wil ik een Open lucht filter of een vervangingsfilter.. welke is beter en mooier? pk winst/ geluid..
En je kan hem het best in dat "bakje" onder je luchtroosters zien te krijgen of niet??
Ik wil het graag weten wie kan mij helpen..
De groenten en alvast bedankt
Stef
Extra veren???gerard schreef:ik heb nu extra veren aan de achterkant onder mn twingo laten zetten.als ik met 3 man in mn auto zat en ik ging over een klein bultje dan raakte mn banden mn kap.maar dit is echt geen oplossing het lijkt nu wel of ik een stuiterbal heb hij veert bijna niet meer hij is echt heeelllll erg stug.weet iemand hier wat anders op?
-
- Contacteer:
Wat heb je precies laten doen? Extra veren kan niet. Je kunt wel andere veren of schokdempers plaatsen of bumpstops tussen je veren plaatsen.gerard schreef:ik heb nu extra veren aan de achterkant onder mn twingo laten zetten.als ik met 3 man in mn auto zat en ik ging over een klein bultje dan raakte mn banden mn kap.maar dit is echt geen oplossing het lijkt nu wel of ik een stuiterbal heb hij veert bijna niet meer hij is echt heeelllll erg stug.weet iemand hier wat anders op?
* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
hulpveren? Iemand anders bekend mee want ik weet niet wat t is..gerard schreef:hulpveren bedoel ik dus,heb ik eronder laten zetten.maar dat rijd voor geen meter.maar zonder hulpveren raken mn banden de kap als ik met zn 3e erin zit
* Stefan T-SPORT *
die veren plaatsen ze tussen je andere veren om je normale veren zeg maar mee te helpen maar t veert echt heel erg stug.ik wil ze er eigelijk weer onder vandaan halen want mn auto staat door die veren ook heel erg hoog omdat het zo stug is
Ik heb er ook nog nooit van gehoord
Maar het zal wel ongeveer het zelfde zijn als van die rubbere veerwegbegrenzers.
Je zou eventueel andere schokdempers kunnen nemen die in hardheid verstelbaar zijn. Zijn wel aan de prijzige kant, maar dan is denk wel je probleem opgelost.
Je zou eventueel andere schokdempers kunnen nemen die in hardheid verstelbaar zijn. Zijn wel aan de prijzige kant, maar dan is denk wel je probleem opgelost.
Grrr gister 3 telefoontjes voor de Twingo alleen maar mensen die weer voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten
Maar we zullen wel zien als niemand er voor geeft wat ik ervoor wil hebben dan blijft die ik ga me goede geld niet weggooien
Dan toch maar doorsparen voor een GTT conversie misschien

Maar we zullen wel zien als niemand er voor geeft wat ik ervoor wil hebben dan blijft die ik ga me goede geld niet weggooien

Dan toch maar doorsparen voor een GTT conversie misschien

Dat snap je vaak niet he, dan verkoop je iets al voor minder dan dat je er eigenlijk voor zou kunnen vangen en dan is het nog niet goed.
Vraag er 4000 voor, de 1e die belt en interesse heeft zeg je dat ie hem op mag komen halen voor 3250! Die blij en jij blij...
Wat zit de mens toch raar in elkaar
Ik ga maar eens psychologie erbij studeren ofzo 
Vraag er 4000 voor, de 1e die belt en interesse heeft zeg je dat ie hem op mag komen halen voor 3250! Die blij en jij blij...

Wat zit de mens toch raar in elkaar

Het principe wat Ollie beschrijft werkt vaak wel, maar momenteel is er zoveel te koop en zo weinig mensen die geld willen uitgeven. Het zal moeilijk worden, je zult gewoon geduld moeten hebben tot iemand zich meldt die wel series is en het geld heeft.
Werkt zeker goed en bijna iedereen doet het zo, maar als je erover nadenkt slaat het toch helemaal nergens op. Zit het dan zo in onze genen ingebakken dat we helemaal blij worden als we wat van de prijs af gekregen hebben
Tip2 van Ollie: Zaag het dak eraf en maak er een cabrio van, zal vast beter verkopen rond deze tijd

Tip2 van Ollie: Zaag het dak eraf en maak er een cabrio van, zal vast beter verkopen rond deze tijd

Ik zeg hmmmmm ***** hij zegt ik overleg en bel terug hij belt niet terug

Maar ja er staan Twingo's te koop met minder op de teller voor 2500 en tja de meeste mensen geven niks om sportvelgen etc.

Daarnaast is me vriendin niet happy ze is nog meer aan de auto gehecht dan ik

Laatst gewijzigd door Douwe op di 8 jun 2004 7:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Kijk zolang de auto van Gille te koop is ben ik bereid te zakken omdat ik die echt graag koop maarrrrr zodra die weg is dan zak ik niet meer sterker nog ik betwijfel of de Twingo dan uberhaupt weg gaat.... grote kans dat ik het dan gewoon effe rustig aan doe qua tuning en flink ga sparen 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
he douwe, voor 32,50 wil ik hem best bij je op komen halen
GR.Frits

GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Oh maar ik ken wel wat ossenaars dus het is zo te regelen dat je vriendin geen auto meer heeftOllie schreef:Als mijn vriendin nog geen autootje had, wist ik het welMaar daar heb je nu natuurlijk weinig aan!

En wat dat onderhandelen betreft idd gebeurt dat vaak zo maar persoonlijk hou ik daar niet van

Laatst gewijzigd door Douwe op di 8 jun 2004 8:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Douwe schreef: Oh maar ik ken wel wat ossenaars dus het is zo te regelen dat je geen vriendin meer hebt![]()
Project: GTT Blue Sport
Net al wel het 5de telefoontje gehad met de vraag of ik mijn velgen apart verkoop
daar heb ik dus blijkbaar een goede smaak in
Dat maakt totaal 7 telefoontjes sinds ik de ad geplaatst heb nu nog een koper
Of niet dan maak ik in elk geval mijn vriendin happy
en zelf tja blijft moeilijk 

Dat maakt totaal 7 telefoontjes sinds ik de ad geplaatst heb nu nog een koper

Of niet dan maak ik in elk geval mijn vriendin happy

-
Ik heb me al voorgesteld hier onder de Twinnie rijders maar hier heb ik nog een paar foto's van mijn Twinnie is nog niet veel bijzonders maar miss dat dat allemaal nog komt!
Maar aanschouw!
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Veel Plezier
Als iemand weet hoe ik ze kleiner kan krijgen hoor ik het graag op mn pc krijg ik ze niet kleiner er moet een code voor zijn maar welke? laat ff weten dan edit ik het ff
Edit door mod...formaat aangepast (kijk maar ff voor de code, is heel makkelijk!)
Maar aanschouw!
Veel Plezier
Als iemand weet hoe ik ze kleiner kan krijgen hoor ik het graag op mn pc krijg ik ze niet kleiner er moet een code voor zijn maar welke? laat ff weten dan edit ik het ff
Edit door mod...formaat aangepast (kijk maar ff voor de code, is heel makkelijk!)