ACT: Twingo I

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Gesloten
Rontwingo

Mijn nieuwe velgies zitter eronder...hier ff een foto.

Voor meer foto's en info ff in het projecten topic kijken :D

Afbeelding
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Dit is staat m erg goed :worship: :worship: (Y) :worship: :worship:
Ziet er echt netjes uit zo!!
gerard

ik heb nu extra veren aan de achterkant onder mn twingo laten zetten.als ik met 3 man in mn auto zat en ik ging over een klein bultje dan raakte mn banden mn kap.maar dit is echt geen oplossing het lijkt nu wel of ik een stuiterbal heb hij veert bijna niet meer hij is echt heeelllll erg stug.weet iemand hier wat anders op?
TwingoPurpleMonster

Hallow ik ben net als jullie een Twinnie rijder (heb me al voorgesteld in dat voorstel forum) maar voor jullie nogmaals dan maar ;)
Ik ben Stephan Verdoorn
ik rij nu in een Twinnie 1.2 16v uit 2000 hijs nog van me ma maar binnekort van mij :) dus ik mag veranderen wat ik wil..
Nou wil ik een Open lucht filter of een vervangingsfilter.. welke is beter en mooier? pk winst/ geluid..
En je kan hem het best in dat "bakje" onder je luchtroosters zien te krijgen of niet??

Ik wil het graag weten wie kan mij helpen..

De groenten en alvast bedankt

Stef
Stefan S.

gerard schreef:ik heb nu extra veren aan de achterkant onder mn twingo laten zetten.als ik met 3 man in mn auto zat en ik ging over een klein bultje dan raakte mn banden mn kap.maar dit is echt geen oplossing het lijkt nu wel of ik een stuiterbal heb hij veert bijna niet meer hij is echt heeelllll erg stug.weet iemand hier wat anders op?
Extra veren???
Stefan S.

@TwingoPurpleMonster: Ik zou absoluut voor een openluchtfilter gaan, aangezien een twingo toch geen racemonster is. Wat boeit jou dan die 1/2 pk's :wink: .
Stefan T-SPORT
Contacteer:

gerard schreef:ik heb nu extra veren aan de achterkant onder mn twingo laten zetten.als ik met 3 man in mn auto zat en ik ging over een klein bultje dan raakte mn banden mn kap.maar dit is echt geen oplossing het lijkt nu wel of ik een stuiterbal heb hij veert bijna niet meer hij is echt heeelllll erg stug.weet iemand hier wat anders op?
Wat heb je precies laten doen? Extra veren kan niet. Je kunt wel andere veren of schokdempers plaatsen of bumpstops tussen je veren plaatsen.
* Stefan T-SPORT *
gerard

hulpveren bedoel ik dus,heb ik eronder laten zetten.maar dat rijd voor geen meter.maar zonder hulpveren raken mn banden de kap als ik met zn 3e erin zit
Stefan S.

Ik snap hem nog niet :s
Stefan T-SPORT
Contacteer:

gerard schreef:hulpveren bedoel ik dus,heb ik eronder laten zetten.maar dat rijd voor geen meter.maar zonder hulpveren raken mn banden de kap als ik met zn 3e erin zit
hulpveren? Iemand anders bekend mee want ik weet niet wat t is..
* Stefan T-SPORT *
gerard

die veren plaatsen ze tussen je andere veren om je normale veren zeg maar mee te helpen maar t veert echt heel erg stug.ik wil ze er eigelijk weer onder vandaan halen want mn auto staat door die veren ook heel erg hoog omdat het zo stug is
gerard

snappen jullie het nu een beetje?
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Snap het wel, maar nog nooit van gehoord :lol: :lol: :lol:

Welkom Twingorijder
Rontwingo

Ik heb er ook nog nooit van gehoord :wink: Maar het zal wel ongeveer het zelfde zijn als van die rubbere veerwegbegrenzers.

Je zou eventueel andere schokdempers kunnen nemen die in hardheid verstelbaar zijn. Zijn wel aan de prijzige kant, maar dan is denk wel je probleem opgelost.
Douwe

Grrr gister 3 telefoontjes voor de Twingo alleen maar mensen die weer voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten (N)

Maar we zullen wel zien als niemand er voor geeft wat ik ervoor wil hebben dan blijft die ik ga me goede geld niet weggooien :@

Dan toch maar doorsparen voor een GTT conversie misschien :p
Ferdy
Über-Spammer

tis duidelijk dat douwe een dilemma heeft :)
Ollie

Dat snap je vaak niet he, dan verkoop je iets al voor minder dan dat je er eigenlijk voor zou kunnen vangen en dan is het nog niet goed.
Vraag er 4000 voor, de 1e die belt en interesse heeft zeg je dat ie hem op mag komen halen voor 3250! Die blij en jij blij... :p

Wat zit de mens toch raar in elkaar :D :wink: Ik ga maar eens psychologie erbij studeren ofzo :)
Stefan S.

Het principe wat Ollie beschrijft werkt vaak wel, maar momenteel is er zoveel te koop en zo weinig mensen die geld willen uitgeven. Het zal moeilijk worden, je zult gewoon geduld moeten hebben tot iemand zich meldt die wel series is en het geld heeft.
Ferdy
Über-Spammer

de tip van Ollie (Y)

maar zo werkt het wel,
duurder aanbieden en dan zakken tot nog boven de prijs die je eigenlijk in gedachte had,
werkt meestal wel goed
Ollie

Werkt zeker goed en bijna iedereen doet het zo, maar als je erover nadenkt slaat het toch helemaal nergens op. Zit het dan zo in onze genen ingebakken dat we helemaal blij worden als we wat van de prijs af gekregen hebben :s

Tip2 van Ollie: Zaag het dak eraf en maak er een cabrio van, zal vast beter verkopen rond deze tijd :p :wink:
Stefan S.

Tip 3: vermeldt erbij dat deze twingo van een oude dame is en altijd binnen heeft gestaan :D
Ollie

Sportief omaatje :D :p
Douwe

:lol: daarom vraag ik 3300 met de velgen erbij gister belt een kerel wat wil je er minimaal voor hebben zoals die op de foto staat. (dus met velgen etc.)

Ik zeg hmmmmm ***** hij zegt ik overleg en bel terug hij belt niet terug :(

Maar ja er staan Twingo's te koop met minder op de teller voor 2500 en tja de meeste mensen geven niks om sportvelgen etc. (N)

Daarnaast is me vriendin niet happy ze is nog meer aan de auto gehecht dan ik :lol:
Laatst gewijzigd door Douwe op di 8 jun 2004 7:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Ferdy
Über-Spammer

je minimale prijs is dan toch gewoon 3300 ?

je verkoopt hem voor veel minder dan ie waard is,

zou zelf niet teveel meer zakken hoor !

alhoewel...tis een FNO'er,
die hebben wel verstand van zakken ;)

:lol:
Douwe

Kijk zolang de auto van Gille te koop is ben ik bereid te zakken omdat ik die echt graag koop maarrrrr zodra die weg is dan zak ik niet meer sterker nog ik betwijfel of de Twingo dan uberhaupt weg gaat.... grote kans dat ik het dan gewoon effe rustig aan doe qua tuning en flink ga sparen (Y)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

he douwe, voor 32,50 wil ik hem best bij je op komen halen :p :p :lol:

GR.Frits
Douwe

Frits schreef:he douwe, voor €3250,- wil ik hem best bij je op komen halen :p :p :lol:

GR.Frits
Is goed (Y) :p
Ollie

Als mijn vriendin nog geen autootje had, wist ik het wel (Y) Maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan!
Douwe

Ollie schreef:Als mijn vriendin nog geen autootje had, wist ik het wel (Y) Maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan!
Oh maar ik ken wel wat ossenaars dus het is zo te regelen dat je vriendin geen auto meer heeft :p :lol:

En wat dat onderhandelen betreft idd gebeurt dat vaak zo maar persoonlijk hou ik daar niet van (N) iemand die mijn auto koopt zal een liefhebber moeten zijn. Iemand die alleen maar uit is om zo goedkoop mogelijk een auto te kopen koopt maar een standaard Twingo ofzo :evil: En iemand die echt graag mijn auto wilt legt daar wel 3300,- voor neer zo niet dan niet :p
Laatst gewijzigd door Douwe op di 8 jun 2004 8:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Douwe schreef: Oh maar ik ken wel wat ossenaars dus het is zo te regelen dat je geen vriendin meer hebt :p :lol:
Douwe

Net al wel het 5de telefoontje gehad met de vraag of ik mijn velgen apart verkoop :lol: daar heb ik dus blijkbaar een goede smaak in :smoke:

Dat maakt totaal 7 telefoontjes sinds ik de ad geplaatst heb nu nog een koper :D

Of niet dan maak ik in elk geval mijn vriendin happy ;) en zelf tja blijft moeilijk :s
TwingoPurpleMonster

Ik heb me al voorgesteld hier onder de Twinnie rijders maar hier heb ik nog een paar foto's van mijn Twinnie is nog niet veel bijzonders maar miss dat dat allemaal nog komt!
Maar aanschouw!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veel Plezier
Als iemand weet hoe ik ze kleiner kan krijgen hoor ik het graag op mn pc krijg ik ze niet kleiner er moet een code voor zijn maar welke? laat ff weten dan edit ik het ff

Edit door mod...formaat aangepast (kijk maar ff voor de code, is heel makkelijk!)
R(ay)Si

Ben ik blij dat ik kabel heb :P

Wel leuke twingo! maar kan je niet helpen aan een code :)
Alleen nog maar VW!
Douwe

Wie weet of phase 2 bumpers probleemloos op een phase 1 Twingo passen?
Gesloten