[img]http://www.toyo.com/tires/tire_lines/po ... gs/t1s.jpg[/img]
dit zijn ze trouwens

greetz marco
wilco blue schreef:ROB goed nieuws de motor steun wordt dinsdag verwacht heb ik te horen gekregen
Dit gaat lukken voor donderdag wilco? Ik heb woensdag avond nix te doen dus wil je best komen helpen!Ollie schreef:Kijk kijk, volgende week donderdag dus Rob met de Clio in Maastricht
marco schreef:Nou mensen net terug van tyrecenter,heb me 4 TOYO"S![]()
erop laten leggen,laten vullen met stikstof en laten uitlijnen.Was best een duur grapje 354,50 maar dan heb je ook wat,was natuurlijk wel met korting
.Het rijdt nu weer lekkel soepel,enne het lijkt wel of me 5 stuurbekrachtiging heeft
![]()
![]()
greetz and see ya
als je om 19.00 bij de geusselt kunt zijn , kun je bij mij instappenvoske schreef:halloa,
voor de mensen die morgen gaan karten is er misschien bij iemand un stoeltje vrij in de auto waarin ik mag zitten om mee af te rijden ?
groetjes
patrick 21TURBO schreef:
heb je em ook laten uitlijnen,of bedoel je balanceren.
enne vos , wat is met je eigen gt??????voske schreef:halloa,
voor de mensen die morgen gaan karten is er misschien bij iemand un stoeltje vrij in de auto waarin ik mag zitten om mee af te rijden ?
groetjes
Bedankt!alexgt schreef:dag mensen
nou ik heb er zin in vandaag, MAAR ze staan te flitsen voor de geusseld in een paarse auto ze hebben mijn gehad dus pas op. Hij staat op de parkeer plaats na de stoplichte aan de rechter kan als je naar de mc rijd van de A2 af komt dus pas op!!
tot 7 uur
ps: onder het mom van geld besparen karten is al duur genoeg
marco schreef:patrick 21TURBO schreef:
heb je em ook laten uitlijnen,of bedoel je balanceren.
Rob.H schreef:Zo te zien heb ik toch wat gemist gisteren maar echt snelle tijden waren dat niet 47.95 is niet slecht maar t kan nog sneller.
@ollie: ook bij een kart zit het gastpedaal rechts![]()
@patrick 21turbo: zou wel eens een potje tegen je willen racen in een kart.
@rik: dat zijn al betere tijden dan maandag.
next time I'll be there
Klepsteelrubbertjes?205 Turbo schreef:Even een Turbo vraagje, want hier zitten toch een beetje de mannen met Turbo ervaring![]()
![]()
Ik heb namelijk het volgende, heb een T25 turbo welke nog vrij nieuw is, 12.000 km. Hij loopt op 0,7 bar en de motor is een 2.0. Verder heb ik een 70mm uitlaat met op het einde een Remus demper(erg weinig tegen druk dus).
Nu heb ik het volgende probleem, als de auto goed warm gereden is (meer dan 20 km), en ik laat hem dan stationair lopen heb ik het volgende: Er komt flink wat blauwe rook uit de uitlaat, maar wel geen dikke wolken maar gewoon dunnetjes zeg maar, en het stinkt enorm(soort laslucht waarbij iets mee fikt zeg maar). Heeft iemand een idee wat het is? Heb namelijk zelf het idee dat de turbo niet versleten is, want onder het rijden bij vol gas er op en dan overschakelen enzo komt er niks uit.
Zou graag horen wat jullie denken dat het kan zijn.
Gr Stefan
MRSUNSHINE schreef:eey mensen. ik was toch bezig met een project. oeps ben tegen een boom aangereden. hebben ze me uit de clio moeten knippen.. week in t ziekenhuis gelegen, o.a. op de intencive care en t enige wat ik vroeg was hoe t met m'n auto ging!!!!!! maar goed alles is goed gekomen, alleen is er weer een renault minder op de weg
Ik sluit niet gauw iets uit, dus zeg niet dat het dat niet is.Riël schreef:
Klepsteelrubbertjes?
was jij toen ook op de sprinten in Brustem een paar weken geleden?205 Turbo schreef:Even een Turbo vraagje, want hier zitten toch een beetje de mannen met Turbo ervaring![]()
![]()
Ik heb namelijk het volgende, heb een T25 turbo welke nog vrij nieuw is, 12.000 km. Hij loopt op 0,7 bar en de motor is een 2.0. Verder heb ik een 70mm uitlaat met op het einde een Remus demper(erg weinig tegen druk dus).
Nu heb ik het volgende probleem, als de auto goed warm gereden is (meer dan 20 km), en ik laat hem dan stationair lopen heb ik het volgende: Er komt flink wat blauwe rook uit de uitlaat, maar wel geen dikke wolken maar gewoon dunnetjes zeg maar, en het stinkt enorm(soort laslucht waarbij iets mee fikt zeg maar). Heeft iemand een idee wat het is? Heb namelijk zelf het idee dat de turbo niet versleten is, want onder het rijden bij vol gas er op en dan overschakelen enzo komt er niks uit.
Zou graag horen wat jullie denken dat het kan zijn.
Gr Stefan
205 Turbo schreef:Ik sluit niet gauw iets uit, dus zeg niet dat het dat niet is.Riël schreef:
Klepsteelrubbertjes?
Maar ik denk het eerlijk gezegd zelf niet, want dan zou ik het niet alleen bij stationair verwachten.
Of toch wel?
En daarbij is er ook een gerevisserde kop op gekomen gelijk met de nieuwe turbo.
Iemand anders vertelde me dat het komt door te weinig tegendruk van de uitlaat, iemand daar ervaring mee?
Gr Stefan
(Want het ziet echt zo gaar uit!!!!!)
Nope ik was wel bij het sprinten, maar niet in antwerpen. Ik denk wel dat ik weet wie je daar gezien hebt. Was het iemand met een rode 205? Lange jongen met zwarte haren?kevinb schreef:
was jij toen ook op de sprinten in Brustem een paar weken geleden?
denk dat ik tegen je gebabbeld heb aan het tankstation juist voorbij antwerpen, wij reden met die blauwe clio sport ragnotti.
groetjes, en suc6
kevin