ACT: Algemeen Chat Topic. I
Duitse reclame Renault megane, 'besser als Golf' 
Kan hem nergens meer vinden, en heb hem hier online gezien. Nog iemand die hem vanancht nog vind?
edit: langzamen
http://www.publicis-frankfurt.de/downlo ... chöner.mpg

Kan hem nergens meer vinden, en heb hem hier online gezien. Nog iemand die hem vanancht nog vind?
edit: langzamen

http://www.publicis-frankfurt.de/downlo ... chöner.mpg
Veel bowlen, weinig autoŽs

[img]http://www.renaultclub.de/promo/RCD_Ost ... _600px.jpg[/img]
In de andere gallerys staan trouwens behoorlijk veel strakke bakkies

Je ziet het niet veel, een 16V in het geel. Toch wel vet
[img]http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=autos&u=renault&ID=66705&ret=%2Fmarkt%2Fautos%2Frenault%2F66705.htm%3Fav%3Da%26oudei%3D165[/img]

[img]http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=autos&u=renault&ID=66705&ret=%2Fmarkt%2Fautos%2Frenault%2F66705.htm%3Fav%3Da%26oudei%3D165[/img]
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Ollie schreef:Je ziet het niet veel, een 16V in het geel. Toch wel vet![]()

[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /66705.jpg[/img]
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... &oudei=165
Groeten,
Rik
Ook een leuk turbootje:
http://www.bowmanmotorsports.com/Pics/Jason.jpg
Beetje grote foto, dus ff op de link klikken.
Lekker lomp. Zal wel een hoop NOS aan te pas komen om dat ding op te spinnen...Jeroen schreef:Ook een leuk turbootje:
Lijkt me zinvol om eens over een Bi-turbo oplossing te gaan denken. Lijkt mij toch al een betere oplossing voor een V8.
My personal favorite set of turbo's:
[img]http://www.exvitermini.com/pics/712fl.jpg[/img]
[img]http://www.exvitermini.com/pics/rb2011.jpg[/img]
michieldordt schreef:Ik reed gisteren mijn straat uit zonder gordel. iets verderop geef ik een bejaarde man voorrang bij een zebrapad. in tegengestelde richting staat een busje helden voor datzelfde zebrapad. Ik voel dat ze kijken maar doe alsof mijn neus bloed. Ik rijd door en zie in mijn achteruitkijkspiegel dat ze een stuk doorrijden en omdraaien. Ik heb dan al lang en breed mijn gordel om gedaan als ze mij om de hoek, 1 km verderop wordt staande gehouden.
De vriendelijke held loopt naar mij en zegt "oh u heeft nu wel uw gordel om"
dus ik weer "hoe bedoelt u nu wel"
nou deze held vond het zo wel goed en begon te schrijven.
de andere held werd helemaal opgefokt "DUS U ZEGT DAT WIJ LIEGEN"
ikke weer: nee, maar het is mogelijk dat u het niet goed zag oid.
En hij raakte meer en meer oververhit. Stapt u maar even uit en gaat u daar staan. Heeft ie me hele auto overhoop gehaald. Maarja naast 2 gekopieerde dvds kon hij niks vinden. Hij stapt uit en zegt ok, dan lossen we het anders op, hij vraagt opnieuw om mijn rijbewijs, loopt naar zijn busje toe en begint mijn auto uitvoeriger na te trekken .. nu hij hier ook niet verder mee kwam begon hij te dreigen met 2 bonnen voor het rijden zonder gordel. Dus ik op mijn beurt dat ie maar moest beginnen met schrijven en dat ik dan wel tegen 2 bekeuringen in beroep zou gaan ..
ik ben totdat ze begonnen met treiteren heel netjes geweest en heb gewoon meegewerkt, het enige wat ik niet deed was toegeven dat ik 4 minuten daarvoor geen gordel had gedragen.
Hebben deze helden zich correct gedragen? En wat moet ik doen als ik toch die 2e bekeuring mocht binnenkrijgen?
Dat achteraf de gordel om doen trappen ze echt niet meer in, dat doorzoeken is wel fout. Als je 't laat voorkomen, krijg je de gordelboete toch wel.
-
ok .. ik had er vrede mee dat ik hem kreeg, ik gaf alleen niet toe dat ik hem eerder niet droeg. En wat als ik er nu echt 2 in mijn brievenbus krijg?? Kunnen ze niet maken toch, volgens mij?
Als je in beroep gaat maak je de meeste kans als je als verklaring had dat het niet waar was. Dat jij, dus je zou het kunnen proberen. Maar ik denk dat het niet veel uithaald want hun waren dus ook nog met zijn 2en. En ook al zou het er maar 1 zijn hun woord gaat helaas altijd boven het jouwe 

-
ik heb als verklaring gegeven dat ik hem wel droeg. alleen ik zie dit niet terug op mijn gele kopie. .. heeft ie dat dan dus niet genoteerd?Remi Blommers schreef:Als je in beroep gaat maak je de meeste kans als je als verklaring had dat het niet waar was. Dat jij, dus je zou het kunnen proberen. Maar ik denk dat het niet veel uithaald want hun waren dus ook nog met zijn 2en. En ook al zou het er maar 1 zijn hun woord gaat helaas altijd boven het jouwe
Nee. Ik heb het ook als eens geprobeerd. Hij was er wel wat meliger onder.
"klop klop"
- raampje open
"Mijnheer. (en kijkt es raar naar binnen). Nu sta ik toch voor een mysterie. Ik rij naast u. Geen gordel om. Ik hou u staande en hé wél een gordel om. "
Nou ja hij kwam er zo droog me dat ik in de lach schoot en hij me de bekeuring gaf.
wat ik wil zeggen, iedereen doet snel effe de gordel om, maar kijk maar es om je heen, je verkijkt je niet op een gordel, en zeker een agent niet.
"klop klop"
- raampje open
"Mijnheer. (en kijkt es raar naar binnen). Nu sta ik toch voor een mysterie. Ik rij naast u. Geen gordel om. Ik hou u staande en hé wél een gordel om. "
Nou ja hij kwam er zo droog me dat ik in de lach schoot en hij me de bekeuring gaf.

wat ik wil zeggen, iedereen doet snel effe de gordel om, maar kijk maar es om je heen, je verkijkt je niet op een gordel, en zeker een agent niet.
Hmm ik zoek een DVD copy programma waar ik net zoals Nero copy's van mijn DVD's kan maken. Alleen Nero kan geen beveiligde dvd's branden
En de meeste van mijn dvd's zijn beveiligd dus nu kan ik geen backups
maken
Er was mij DVDeo 3 gezegd maar daar kan ik geen goede versie van down....in de winkel van vinden wel gewoon dvdeo maar die ript alleen dvd's en daar doet die al een uur over
Terwijl als ik met Nero een onbeveiligde dvd kopieer is die +/-15 minuten bezig
Uiteraard is dit alles puur om backups te maken van dvd's die reeds door mij legaal zijn aangeschaft

En de meeste van mijn dvd's zijn beveiligd dus nu kan ik geen backups

Er was mij DVDeo 3 gezegd maar daar kan ik geen goede versie van down....in de winkel van vinden wel gewoon dvdeo maar die ript alleen dvd's en daar doet die al een uur over

Uiteraard is dit alles puur om backups te maken van dvd's die reeds door mij legaal zijn aangeschaft

-
- Contacteer:
Op je gele kopie staat volgens mij nergens een verklaring, die komt er alleen bij een proces verbaal, en dan moet je nog wat lomper zijn
Maar je kunt altijd in beroep gaan als je dat wilt. Het blijft echter zijn verklaring en die geldt als voldoende bewijs. Hij kan nooit twee boetes uitdelen voor hetzelfde vergrijp, tenzij je met twee boetes bedoelt dat je passagier hem ook niet om had? Dan mag het wel, hij mag per passagier bekeuren...
Gijs

Maar je kunt altijd in beroep gaan als je dat wilt. Het blijft echter zijn verklaring en die geldt als voldoende bewijs. Hij kan nooit twee boetes uitdelen voor hetzelfde vergrijp, tenzij je met twee boetes bedoelt dat je passagier hem ook niet om had? Dan mag het wel, hij mag per passagier bekeuren...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Heb je verhaal ook net 3x gelezen, maar kan nergens de logica van een 2e boete uithalen...
Boete voor het niet dragen is een feit! Je kunt toch ook niet door het rode licht rijden, aangehouden worden even verderop en dan verklaren dat het licht nu op groen staat. Zie je het voor je! Of je mistlampen voeren, oh oh, politie rijdt langs, uitzetten en klaar is klara...
Boete voor het niet dragen is een feit! Je kunt toch ook niet door het rode licht rijden, aangehouden worden even verderop en dan verklaren dat het licht nu op groen staat. Zie je het voor je! Of je mistlampen voeren, oh oh, politie rijdt langs, uitzetten en klaar is klara...
Natuurlijk kun je het altijd probeeeren 

-
Als je video`s wilt kopieren; gebruik dvddecrypter, een freeware programma, deze ript je dvd naar hdd en kraakt gelijk de beveiliging. Daarna moet je hem passend en compatible maken met Dvd2one. De uitvoer van dat programma stop je in de video_ts map in je nero. En branden die hap..Douwe schreef:Hmm ik zoek een DVD copy programma waar ik net zoals Nero copy's van mijn DVD's kan maken. Alleen Nero kan geen beveiligde dvd's branden![]()
En de meeste van mijn dvd's zijn beveiligd dus nu kan ik geen backupsmaken
![]()
Er was mij DVDeo 3 gezegd maar daar kan ik geen goede versie van down....in de winkel van vinden wel gewoon dvdeo maar die ript alleen dvd's en daar doet die al een uur overTerwijl als ik met Nero een onbeveiligde dvd kopieer is die +/-15 minuten bezig
![]()
Ja ok over die boete, het was een stuk verderop dat ze me aanhielden, wie zegt dat ik met mijn auto degene was in de auto die ze eerder zagen, hebben ze er een foto van? Wie weet ben ik die dag helemaal niet op de betreffende straat geweest en heb ik wel de bon gekregen?

Nee maar zonder gekheid met die bon heb ik vrede alleen hoe ze daarna gingen narren .. en ja als ik er nog een krijg .. voor mijn passagier .. ja ok maarja mijn passagier was er ook niet op dat moment .. (misschien dat mijn pass. stoel niet goeg gegordeld was ofzo??)
Dat zou wel handig zijn, stel je voor:Ollie schreef:Heb je verhaal ook net 3x gelezen, maar kan nergens de logica van een 2e boete uithalen...
Goededag meneer, waar zijn "wij" (dat zeggen ze altijd!) mee bezig? U weet toch dat u alleen met dichte mist uw mistlichten aan mag zetten. Sorry agent, maar ik had ze al uitgedaan toen ik u zag aankomen. Ow zo, nou dan is het goed, prettige dag verder.

-
Remi Blommers schreef:Dat zou wel handig zijn, stel je voor:Ollie schreef:Heb je verhaal ook net 3x gelezen, maar kan nergens de logica van een 2e boete uithalen...
Goededag meneer, waar zijn "wij" (dat zeggen ze altijd!) mee bezig? U weet toch dat u alleen met dichte mist uw mistlichten aan mag zetten. Sorry agent, maar ik had ze al uitgedaan toen ik u zag aankomen. Ow zo, nou dan is het goed, prettige dag verder.

Ze mogen nog steeds niet zomaar je auto doorzoeken, je had de agent (vooral om hem nog meer te stangen) eerst moeten vragen om wat voor reden ze de auto willen doorzoeken.michieldordt schreef:Stapt u maar even uit en gaat u daar staan. Heeft ie me hele auto overhoop gehaald. Maarja naast 2 gekopieerde dvds kon hij niks vinden. Hij stapt uit en zegt ok, dan lossen we het anders op, hij vraagt opnieuw om mijn rijbewijs, loopt naar zijn busje toe en begint mijn auto uitvoeriger na te trekken ..
En wat betreft de gordel, dat geef je toch niet toe. En als hij begint daarover te zeuren, moet de agent dat vooral niet nalaten te doen.
Toegeven of niet, feit vh niet dragen is door 2 man geconstateerd, dus dikke pech!
En wat betreft dat doorzoeken, preventieve controle noemt men dat...
Maar onze politieman hier op het forum zal dat vast precies uit kunnen leggen!
-
mag dat niet alleen in risicogebieden oid?Ollie schreef:Toegeven of niet, feit vh niet dragen is door 2 man geconstateerd, dus dikke pech!
-
lol .. een dorp naast dordrecht .. dus zeker geen milinxburt of het oude noorden ofzo ..Ollie schreef:Weet ik waar jij woont![]()
Tja, je kan ook altijd maar de politie het wat lastig maken over je eigen fouten. Als je es met de kop door de ruit gaat tja.marcel16v schreef:
En wat betreft de gordel, dat geef je toch niet toe. En als hij begint daarover te zeuren, moet de agent dat vooral niet nalaten te doen.
Een man in een auto wordt aangehouden door de politie.
De agent: "U reed minstens 70 en dat in de bebouwde kom."
De man: "Nee meneer, ik ging 60."
Zijn vrouw: "Oh Harry. Je reed wel 80."
De agent: "Ik geef u ook een bekeuring vanwege uw achterlicht dat het niet doet."
De man "Achterlicht dat het niet doet? Ik wist niet dat mijn achterlicht kapot was!"
Zijn vrouw: "Oh Harry, je rijdt al weken met een kapot achterlicht."
De agent: "Ik geef u ook een bekeuring omdat u geen gordel draagt."
De man: "Oh ik heb mijn gordel net afgedaan toen u aan kwam lopen."
Zijn vrouw: "Oh Harry, je draagt nooit een gordel."
De man draait zich om naar zijn vrouw en schreeuwt: "Hou toch eens je grote bek verdomme!"
De agent richt zich nu naar de vrouw en vraagt: "Mevrouw, praat uw man altijd op deze manier met u?"
De vrouw: "Nee, alleen als hij dronken is."
De agent: "Ik geef u ook een bekeuring vanwege uw achterlicht dat het niet doet."
De man "Achterlicht dat het niet doet? Ik wist niet dat mijn achterlicht kapot was!"
De man draait zich om naar zijn vrouw en schreeuwt: "Hou toch eens je grote bek verdomme!"
De agent richt zich nu naar de vrouw en vraagt: "Mevrouw, praat uw man altijd op deze manier met u?"
-
hahahaha vrouwen he hahaawabba schreef:Een man in een auto wordt aangehouden door de politie.
De man draait zich om naar zijn vrouw en schreeuwt: "Hou toch eens je grote bek verd@#me!"
wat krijgen jullie dan bij het niet dragen van de gordel? maken ze dan geen proces verbaal op???Op je gele kopie staat volgens mij nergens een verklaring, die komt er alleen bij een proces verbaal, en dan moet je nog wat lomper zijn
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Voor inhalen over doorgetrokken streep doen ze dat wel.Droes schreef:wat krijgen jullie dan bij het niet dragen van de gordel? maken ze dan geen proces verbaal op???Op je gele kopie staat volgens mij nergens een verklaring, die komt er alleen bij een proces verbaal, en dan moet je nog wat lomper zijn
En ik heb geen proces verbaal gehad voor iets zeer fouts dat ik ooit heb gedaan maar daar heb ik het liever niet over want ik heb de boete nog niet gehad

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
DungeonRemi Blommers schreef:Welke lettertype wordt hier trouwens gebruikt voor de tekst "Renault Tuning Club" hierboven?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)