Ik krijg net een brief van de DNRT, Uitnodiging om te komen racen op 6 juni. Ik kan alleen dit jaar nog niet racen, want mijn auto is dit seizoen nog niet klaar.
Maar wat wel netjes is, dat ik 5 vrijkaarten krijg inclusief de paddock en pits
Dus ik ga 6 juni even naar Zandvoort!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
dtune_stefan schreef:Betersss, heb je het weer even goed voor elkaar Gaat je wel voor de wind de laatste tijd, nieuwe baan, andere auto en deze kaarten
Mag ook wel weer eens
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
dtune_stefan schreef:Betersss, heb je het weer even goed voor elkaar Gaat je wel voor de wind de laatste tijd, nieuwe baan, andere auto en deze kaarten
P@TB@D schreef:ik ben vandaag een beetje vreemd gegaan op het cliclub forum.
Het ziet er best leuk uit allemaal. IK heb wel het gevoel dat het niet echt hard loopt en ik vind het minder makkelijk werken als dit forum.
RTC BLIJFT TOCH Het betere forum
ja heb al gevraagt aan de webmaster om een ander forum zelfde als dit maar nog niks terug gekregen
vind het frum ook erg wazig in elkaar zitten
P@TB@D schreef:ik ben vandaag een beetje vreemd gegaan op het cliclub forum.
Het ziet er best leuk uit allemaal. IK heb wel het gevoel dat het niet echt hard loopt en ik vind het minder makkelijk werken als dit forum.
RTC BLIJFT TOCH Het betere forum
ja heb al gevraagt aan de webmaster om een ander forum zelfde als dit maar nog niks terug gekregen
vind het frum ook erg wazig in elkaar zitten
De hele site is een Xoop portal.
Zit het forum bij in gebakken.
Ben er ook eens mee bezig geweest of het iets zou zijn, maar vooral door het forum dit projecte snel afgeblazen.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanavond een supergave pot basketbal gezien. Den Bosch vs. Donar.
En Donar is kampioen geworden!!
En het was er tering druk. Ik moest vanavond naast de Maaspoorthal zijn waar die wedstrijd was.
Nergens meer parkeerplek en bij het wegrijden was het ook een ramp.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanavond een supergave pot basketbal gezien. Den Bosch vs. Donar.
En Donar is kampioen geworden!!
En het was er t@ring druk. Ik moest vanavond naast de Maaspoorthal zijn waar die wedstrijd was.
Nergens meer parkeerplek en bij het wegrijden was het ook een ramp.