@ Foeke, Dat moet zeker goedkomen, en anders via mijn eigen bedrijfje he
@ Remi: VEEL
er moet geen vertraging inzitten,krijg je zo`n mooie echoMarcel B. schreef:eac (exact audio copy) in combinatie met lame (mp3 encoder) gebruiken, beste kwaliteit, en werkt ook nog best simpel.
En die software bestaat wel, maar is niet echt real-time (dus er zit een vertraging in)
http://www.shoutcast.com
Hou er rekening mee dat als je een cd naar mp3 converteerd je een aardig stuk geluidskwaliteit verliestr5alpine-turbo schreef:goedendag computergeeks onder ons,ik had even een vraagje.
Ik heb nogal wat cdŽs en die wil ik allemaal naar het mp3 formaat converteren.met welk programma kan ik dat het beste doen?ik wil dan wel dat hij de mp3 noemt naar het liedje naar aanleiding van de CDDB (die online CD database waar mediaplayer online de cd info vandaan haalt als je er een cd instopt).zodat ik zelf de liedjes niet hoef te hernoemen(heb namelijk veel cdŽs)
Ook wil ik er een mooie database van maken en de kwaliteit van de mp3Žs moet ook goed zijn.
en dan nog iets,ik weet niet of er zoiets bestaat.De situatie is dat ik meerdere computers heb thuis maar als ik op 1 computer een liedje aanzet moet hij op alle computers spelen, een beetje een zoiets als een radiozender.bestaat er zulk soort software?
groeten
Hier zou ik persoonlijk iTunes voor pakken. Top programma voor het beheer van je mp3 collectie en het is nog gratis ook... (je kunt er mee rippen, branden, playlists maken etc.r5alpine-turbo schreef:goedendag computergeeks onder ons,ik had even een vraagje.
Ik heb nogal wat cdŽs en die wil ik allemaal naar het mp3 formaat converteren.met welk programma kan ik dat het beste doen?ik wil dan wel dat hij de mp3 noemt naar het liedje naar aanleiding van de CDDB (die online CD database waar mediaplayer online de cd info vandaan haalt als je er een cd instopt).zodat ik zelf de liedjes niet hoef te hernoemen(heb namelijk veel cdŽs)
Ook wil ik er een mooie database van maken en de kwaliteit van de mp3Žs moet ook goed zijn.
Cool man, wat is het geworden??Remco T. schreef:pff.. irritant is dat zeg.. wachten.. vanmiddag worden mn nieuwe velgjes gemonteerdwhoeii
helemaal blij haha..ziet ie er eindelijk weer een beetje toonbaar uit
Volgens mij die veel spaaks megane velgen. zoek anders zn topic over de gestolen velgens eens op daar staat het ook in.Maik (WOOFER) schreef:Cool man, wat is het geworden??
weer 16" of 17" ??
tipje van de sluier??
Dit filmpje heeft hier ook al vaker gestaan, maar dat kon jij niet weten.RobertR19 schreef: Iemand die niet van VW houdt.
Die jongen is dom bezig.![]()
Wat hier gebeurt, daarom snap ik nu wel waarom Marcel(Baco) niet meer bij bepaalde meetingen komt.
De reden waarom ik bepaalde meetings niet meer bezoek is heel anders dan wat dat filmpje laat zien.RobertR19 schreef:Wat hier gebeurt, daarom snap ik nu wel waarom Marcel(Baco) niet meer bij bepaalde meetingen komt.
idd al is langsgeweest, men bek viel toen en nu trg open!! wat een zondeRobertR19 schreef:http://www.linienmc.dk/video/crash-car/ ... 20MR2.mpeg
Iemand die niet van VW houdt.![]()
Die jongen is dom bezig.![]()
Wat hier gebeurt, daarom snap ik nu wel waarom Marcel(Baco) niet meer bij bepaalde meetingen komt.
SONY + PASCAL SPEAKERS!dtune_stefan schreef:Ik ga binnenkort een Home Cinema set ofwel thuisbioscoop setje aanschaffen. Welk merk levert kwalitatief goede speakers?
Is er ook test waarin verschillende systemen worden getest net zoals Car&Hifi?
Graag jullie reactie
welke prijsklasse?dtune_stefan schreef:Ik ga binnenkort een Home Cinema set ofwel thuisbioscoop setje aanschaffen. Welk merk levert kwalitatief goede speakers?
Is er ook test waarin verschillende systemen worden getest net zoals Car&Hifi?
Graag jullie reactie