Sinds enige tijd stinkt mijn R5 ontzettend naar benzine!Vandaag op onderzoek gegaan en nu blijkt onder de achter bank de deksel geheel los te zijn dus wanneer je rijd komt daar een flinke geur benzine vandaan. Nu zou dit geen probleem zijn, kwestie van dicht drukken maar dit gaat helaas niet. Mijn vraag is wat de beste oplossing is gewoon wat isolatietape erover heen of zijn er mensen met ervaring met dit probleem?
Groetuhh
R5 stinkt naar benzine
-
- Contacteer:
Niet veel effect als de deksel niet dicht zit.
kan je dat stuk onder de bank ook vernieuwen?! waar de slangen-tjes op aangesloten zitten? bij mij is namelijk de rechter gelijmt enz.. en dat werkt dus nie!
niemand die ff een antwoord kan geven op mijn vraag?!
1. geheel nieuwe vlottenkamer erin.
voorkomen is beter dan genezen, niet?
2. bekijk de pakking onder de motorkap van je caberateur goed na op lekken, vochtigheid...
mijn gtt had dit namelijk ook, mijn hele auto stonk toen naar de benzine! ps: is nog link ook, dus snel nakijken!
suc7
floris
2. bekijk de pakking onder de motorkap van je caberateur goed na op lekken, vochtigheid...
mijn gtt had dit namelijk ook, mijn hele auto stonk toen naar de benzine! ps: is nog link ook, dus snel nakijken!
suc7
floris
tnx, maar je kan dat bovendeel er gewoon afhalen?! zonder de tank eraf te halen?! want dat zou mij een hoop werk besparen.. aangezien ik nog genoeg te doen heb!Floris schreef:1. geheel nieuwe vlottenkamer erin.
suc7
floris
geen idee of je dat zomaar kan doen... anderen die dat wel weten?GTE 16v schreef:tnx, maar je kan dat bovendeel er gewoon afhalen?! zonder de tank eraf te halen?! want dat zou mij een hoop werk besparen.. aangezien ik nog genoeg te doen heb!Floris schreef:1. geheel nieuwe vlottenkamer erin.
suc7
floris
heel mooi!! hebben namelijk op de sloop nog een gte staan, die is nog wel goed.. neem ik zet ik die gewoon over.kevinb schreef:is geen probleem, er zit een ijzeren ring in, die moet je er eerst uitprutsen, dan die plastiek ring gewoon losdraaien, en dan kan je de vlotter er zo uit nemen
tnx!

Sinds wanneer heb jij een carborateur dan?
er zit toch altijd een vlotter in je tank?! maarem, is dat bij injectie dan niet?! kan het bij injectie dan weer nieRiël schreef:Sinds wanneer heb jij een carborateur dan?

preciesMrtn schreef:vlotter zit er altijd in, stuurt ook je metertje aan en het lampje als je reservepompje wordt aangestuurd

Ik zit fout, door die floris met zijn carb verhaal
dacht dat jullie het over DIE vlotter hadden
Sollie!

Sollie!