Bij je Clio bedoel je toch...Ollie schreef:Nu nog de roestduivel aanpakken en het wordt nog eens wat![]()
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Zondag eens kijken hoe dat remtPatrick L. schreef:nog ff beetje inremmen, hij bijt nu nog niet echt goed in de remmen, is nog allemaal nieuwe hè. Voor mij zowieso al een voorruitgang , want mijn vorige schijven waren wat kromMJ schreef:Zou je willen...Ollie schreef:Kiek mer mien jung![]()
@Pat16V: hoe remt het nu eigenlijk?! is het een aanrader...

@ollie : koop eens een fatsoenlijke auto, un vijfje ofzo
Trouwens wel gezellig druk hiero

Ollie een GTT? Goed plan, maar toen ik je daar eerst over sprak was het van Nee, ik blij toch bij de Clio.Ollie schreef:Ik hoor het al, niks voor mij zo'n GTT![]()
Twijfel trouwens over de aanschaf van een GTT ipv de Clio. Maar vrees dat ik de Clio niet fatsoenlijk verkocht krijg. Wil namelijk dan wel wat geld overhouden uit voorzorg na de aankoop van een GTT. Eens kijken wat ik ga doen...
Maar als ik jou was... zou ik eerst es ff kijken of je je wagen dagelijks nodig hebt, en wat voor een budget je hebt.
Maar het plan juig ik toe !
Kromme schijven? U moet bij een stoplicht (ofzo) de rem ook niet vast houden, als zde schijven goed warm zijnPatrick L. schreef: nog ff beetje inremmen, hij bijt nu nog niet echt goed in de remmen, is nog allemaal nieuwe hè. Voor mij zowieso al een voorruitgang , want mijn vorige schijven waren wat krom

Mzzl
Ik heb goed nieuws!!!
Ik ga binnekort mijn GTT uit elkaar slopen!
En alles wat me niet bevalt qua roest en zo wegwerken en dan kanne we weer trots rondrijden
Dus binnekort ook een Rob's GTT project
En dat allemaal dankzij Femke
Ik ga binnekort mijn GTT uit elkaar slopen!

En alles wat me niet bevalt qua roest en zo wegwerken en dan kanne we weer trots rondrijden

Dus binnekort ook een Rob's GTT project

-
Wie gaat er zondag nog meer mee naar de Ring?
Is meteen een leuk toertochtje als we binnendoor er heen rijden
Is meteen een leuk toertochtje als we binnendoor er heen rijden

Niet op vakantie dus?Rob schreef:Ik heb goed nieuws!!!
Ik ga binnekort mijn GTT uit elkaar slopen!![]()
En alles wat me niet bevalt qua roest en zo wegwerken en dan kanne we weer trots rondrijden![]()
Dus binnekort ook een Rob's GTT project![]()
Leg uit Rob
Sjiek plan man!

-
Nou..........MJ schreef:Ach echte liefde snifsnifRob schreef:blablablabla![]()
En dat allemaal dankzij Femke![]()
Kvraag me af of er van de zomer nogwel reno's aan de geusselt staan....

Jawel, wel op vakantie.Ollie schreef:Niet op vakantie dus?Rob schreef:Ik heb goed nieuws!!!
Ik ga binnekort mijn GTT uit elkaar slopen!![]()
En alles wat me niet bevalt qua roest en zo wegwerken en dan kanne we weer trots rondrijden![]()
Dus binnekort ook een Rob's GTT project![]()
Maar het plan is om er alles uit te slopen totdat ik alleen de kas nog over heb, en daar alles wat bruinig uit ziet eruit te halen en nieuw dr in te zetten. Ik weet namelijk nietwat erf nog allemaal onder de vloerbedekking zit en achter het dashbord enzo. Maar ieg roest vrij maken.
En als er nog genoeg geld over is ook ff het blok onder handen nemen....
-
Zo te zien hebben de studenten van tegenwoordig het zo slecht nog niet... 
Klagen op gezonde benen heet dat toch?! IIG succes RobPatrick L. schreef:Zo te zien hebben de studenten van tegenwoordig het zo slecht nog niet...

BTW tgaat wel lekker hier bij TNM. Kvoel me haast verplicht om ook de vijf te gaan opknappen

-
Rob schreef:Patrick L. schreef:Zo te zien hebben de studenten van tegenwoordig het zo slecht nog niet...Die student gaat wel eerst ff 4 weken lang 40 uur werken
![]()
Anders kon die student dat ook niet betalen.
Aaaaagh, errum jong, dat doe ik al een paar jaar...

-
Die uitdrukking ken ik niet, verklaar je nader!Klagen op gezonde benen heet dat toch?!
Nee hoor, ik heb 2 gare "schinken"Kben dadelijk de enigste [lees:enige] met een gaar schink
Lees: kbegin oud te wordenPatrick L. schreef:Rob schreef:Nog meer verhaalPatrick L. schreef:verhaaltje...
Aaaaagh, errum jong, dat doe ik al een paar jaar...
Weet kveel, denkt toch niet dat kweet waar ik het over heb...kdacht dat dit toch wel duidelijk was na een jaartje ofwat...Patrick L. schreef:Die uitdrukking ken ik niet, verklaar je nader!Klagen op gezonde benen heet dat toch?!
Weet je vriendin hiervan...Patrick L. schreef:Nee hoor, ik heb 2 gare "schinken"Kben dadelijk de enigste [lees:enige] met een gaar schink

-
poeh, dit wordt me teveel, wordt ik te oud voor
mischien kom ik mogen laters idd ff langs, anders bel ik je of pm, voor a.s zondag. Jij gaat toch met je GTT neem ik aan?
Waar zijn die andere snelheidsduivels hier? echt niemand zin om ff mee te gaan, lekker stukje rijden?

mischien kom ik mogen laters idd ff langs, anders bel ik je of pm, voor a.s zondag. Jij gaat toch met je GTT neem ik aan?
Waar zijn die andere snelheidsduivels hier? echt niemand zin om ff mee te gaan, lekker stukje rijden?
Klopt iddOllie schreef:@ Rob, staat toch nergens dat van die garage jung

Dankzij Femke heb ik een garage te leen waar ik in mag sleutelen

En dat wat ik heb beschreven ga ik dan ook in die garage doen
-
waar, in Ulestraten ofzo? kom ik eens een keer langs, is bij mij om de hoek 

-
Patrick, wanneer wil je gaan??? Ik ga misschien mee als jullie niet te vroeg vertrekken. Met de GTE uiteraard:)
-
Als het doorgaat wil ik optijd gaan, rond 11.00u. Probleem is dat ik op tijd terug moet zijn , rond 17.00u, kreeg vanavond te horen dat mijn zus op bezoek komt, vandaar. of we moeten het verzetten naar volgend weekend,Vospower schreef:Patrick, wanneer wil je gaan??? Ik ga misschien mee als jullie niet te vroeg vertrekken. Met de GTE uiteraard:)
wat wil wil jij Marcel?
Voor de turbo ook, de vergelijking slaat weer nergens op héOllie schreef:Je weet, ik reageer altijd en ben goed op stang te jagen![]()
Tja, en ik rij toch veel korte stukjes, niet echt bevorderlijk voor het turbootje. Voor de Clio ook niet trouwens, maar daar hebben we de Deutsche Autobahn voor

Mich mak ut nix oetPatrick L. schreef:wat wil wil jij Marcel?

Ja, nu ik het zo lees, slaat het nergens opRiël schreef:Voor de turbo ook, de vergelijking slaat weer nergens op héOllie schreef:Je weet, ik reageer altijd en ben goed op stang te jagen![]()
Tja, en ik rij toch veel korte stukjes, niet echt bevorderlijk voor het turbootje. Voor de Clio ook niet trouwens, maar daar hebben we de Deutsche Autobahn voor

-
Zeg mannen staan jullie vandaag ook weer in Mestreech? Of moeten jullie naar de kerk met hemelvaart?
Dan kom ik me eens ff voorstellen.

En dat na twee dagen....Ollie schreef:Ja, nu ik het zo lees, slaat het nergens opRiël schreef:Voor de turbo ook, de vergelijking slaat weer nergens op héOllie schreef:Je weet, ik reageer altijd en ben goed op stang te jagen![]()

@French: Bis vanavond uurtje of acht half negen zal de eerste gare er wel staan....
-
Dat was een erg mooie Blue Sport , die van French Bennie, staat goed witte velgjes erop.
-
Yes, je hebt ook de mooie gtt van Ben gemist!