[R5GTTph1] Benzinepomp (hoofd én reserve) via onderkant?

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
tyberium
Contacteer:

Renault 5 GTT 1986 ph1: Is de hoofdbenzinepomp én de reservepomp van onder de auto te vervangen? of alleen via het gat onder de achterbank. Ik wil namelijk een zwaardere benzinepomp aanschaffen. Zijn er ook zwaardere reservepompjes te koop?
Job-turbo
Contacteer:

Kan gewoon van onderen af vervangen worden......
tyberium
Contacteer:

nice...
zijn er ook upgraded reservepompjes te verkrijgen? Zou lullig zijn als je met 1+bar met de gewone reservepomp problemen krijgt, als je net je hoofdpomp heb geuprate. Op reserve moet ie ook goed kunnen lopen met die druk namelijk.
Matijs
Contacteer:

De reservepomp begint tijdig te pompen, dus dat zal wel geen probleem zijn. En anders merk ik het snel genoeg :D
Bovendien kan je je tank beter niet zo ver leeg rijden.
tyberium
Contacteer:

Dat reservepompje heeft altijd zo'n eng joelgeluidje. Ik kan me voorstellen als je van een een upgrade pomp met 1+ bar rijdt, en dan overschakeld op de standaard reservepomp, dat ie de benzinedruk ni meer kan halen. Is een instelbare bdr voldoende?
Matijs
Contacteer:

De extra pomp pompt alleen maar de benzine uit de extra tank naar de hoofdtank, en heeft dus niet direct iets met de benzinedruk te maken. Lijkt mij dus niet echt een probleem.
Een fatsoenlijke drukregelaar is echter altijd aan te raden. Bij voorkeur een progressieve drukregelaar.
tyberium
Contacteer:

Ah, kijk da's beter.
Wat is een progressive bdr dan?
Plaats reactie