[R5GTTph1] Benzinepomp (hoofd én reserve) via onderkant?
Renault 5 GTT 1986 ph1: Is de hoofdbenzinepomp én de reservepomp van onder de auto te vervangen? of alleen via het gat onder de achterbank. Ik wil namelijk een zwaardere benzinepomp aanschaffen. Zijn er ook zwaardere reservepompjes te koop?
Kan gewoon van onderen af vervangen worden......
nice...
zijn er ook upgraded reservepompjes te verkrijgen? Zou lullig zijn als je met 1+bar met de gewone reservepomp problemen krijgt, als je net je hoofdpomp heb geuprate. Op reserve moet ie ook goed kunnen lopen met die druk namelijk.
zijn er ook upgraded reservepompjes te verkrijgen? Zou lullig zijn als je met 1+bar met de gewone reservepomp problemen krijgt, als je net je hoofdpomp heb geuprate. Op reserve moet ie ook goed kunnen lopen met die druk namelijk.
De reservepomp begint tijdig te pompen, dus dat zal wel geen probleem zijn. En anders merk ik het snel genoeg 
Bovendien kan je je tank beter niet zo ver leeg rijden.

Bovendien kan je je tank beter niet zo ver leeg rijden.
Dat reservepompje heeft altijd zo'n eng joelgeluidje. Ik kan me voorstellen als je van een een upgrade pomp met 1+ bar rijdt, en dan overschakeld op de standaard reservepomp, dat ie de benzinedruk ni meer kan halen. Is een instelbare bdr voldoende?
De extra pomp pompt alleen maar de benzine uit de extra tank naar de hoofdtank, en heeft dus niet direct iets met de benzinedruk te maken. Lijkt mij dus niet echt een probleem.
Een fatsoenlijke drukregelaar is echter altijd aan te raden. Bij voorkeur een progressieve drukregelaar.
Een fatsoenlijke drukregelaar is echter altijd aan te raden. Bij voorkeur een progressieve drukregelaar.
Ah, kijk da's beter.
Wat is een progressive bdr dan?
Wat is een progressive bdr dan?