
Maar wat is dat ph.1 koelsysteem een zooitje zeg! Het was natuurlijk alweer een tijd geleden dat ik het allemaal gedemonteerd had, en in de tussentijd hebben we alleen maar aan de ph2 van Calle geklust. Ik schrok er echt van, bij de meeste slangen heb ik me echt af staan vragen of ik iets verkeerd deed. Dus nog even het schema er bij gepakt, maar nee hoor het hoort allemaal zo onlogisch.
Maargoed, bijna klaar dus. Alleen hier en daar nog wat aanpassingen i.v.m. de andere carburateur en de toevoegingen van bleedvalve en dumpvalve.
En dan nog even de benzinepomp en de uitlaat eronder. Dat wordt morgen, want nu zit ik helaas weer op mijn werk

Oja en we kregen de motorkap niet meer dicht toen de carburateur erop zat

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/KennieDicht.jpg[/img] Oeps...
Die vulkap die erop zit is net ff te hoog. Of eigenlijk zit de slangaansluiting niet goed, die wijst namelijk omhoog, waardoor de slang zich in de motorkap boort. We hebben nu even de isolatie aan de binnenkant van de motorkap verwijderd, en nu kan hij net dicht. Schuurt de slang wel een beetje tegen de motorkap, dus daar moeten we nog wel wat aan doen. Gelukkig beweegt mijn blok niet zo veel omdat ik coupe motorsteunen heb, maar dit is natuurlijk geen houdbare zaak.
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/DellortoTurbo.jpg[/img]