Maus schreef:Volkswagen, wie anders.

ik weet niet waar je je zo druk over maakt, maar je kan zo achter iemands ip komen. en aan een IP alleen heb je ook niet zo veel. Het is hetzelfde als een woonadres van iemand, is ook zo achter te komen maar wat je er daarna mee doet is waar het om gaat.martin rs schreef:nee heb nergens op geklikt.
nee heb geen msn plus........
shit he wordt helemaal gek.
wil weten wie het is die kerel heeft als ik weet wie het is een serieus probleem.
johPr0f schreef:om iedereen maar ff uit de droom te helpen, internet is niet zo anoniem als het lijkt
Ik ben niet echt verbaasd hij had een bloedhekel aan van die amerikaanse auto's met vleugels wat maken hun ervan een amerikaanse auto met vleugelsOlijnsma schreef:http://www.marktplaats.com/markt/autos/ ... ?zoek=1700
De grote beurt Slopel Rekord
martin rs schreef:daar ken ik wel weer om lachen
maar eh zo een programma zoek ik ervoor... iemand hier?
is iso-buster niet voor pics-Ray- schreef:Vraagje:
ik heb een mixed mode cd, met video en mp3 files, nu schijnt er een proggie te zijn waarmee je die files kan sorteren en kan extracten. Heeft iemand zo'n proggie voor mijn? ISO-buster schijnt het te heten.
Thnx!
Zou je dan toch adviseren om te laten inbouwen door iemand die er wél verstand van heeft. Dan behoud je auto ook nog een beetje de betrouwbaarheid.Jacco Twingi schreef:Hey,
iemand die mij kan helpen aan het electrisch schema van een R5 GTT?
Het zal vast wel ergens al staan op het forum, maar heb het met haast nodig...
Het gaat erom dat een maat van me binnenkort (donderdag) een startonderbreker (met zowel brandstof als stroomonderbreking) in gaat bouwen bij een 5GTT... en hij heeft de ballen verstand van hoe een 5je in mekaar zit, net als ik trouwens...![]()
C U...
Jacco
Ja dat is dus het probleem: zijn het wel daadwerkelijk tekno's, en weet iemand hoe ze precies heten? Als het tekno's zijn, zijn ze niet nieuw meer verkrijgbaar want ze staan niet op hun site. Vandaar ook de vraag.Riël schreef:Poe, gewoon idd die tecno's zoeken in steek 100... zullen vast wel in verschillende maten geleverd zijn hoor.
Hehe, ik bedoel iets anders wat ik zeg, sorry:Olijnsma schreef:Jacco Twingi schreef:Hey,
iemand die mij kan helpen aan het electrisch schema van een R5 GTT?
Het zal vast wel ergens al staan op het forum, maar heb het met haast nodig...
Het gaat erom dat een maat van me binnenkort (donderdag) een startonderbreker (met zowel brandstof als stroomonderbreking) in gaat bouwen bij een 5GTT... en hij heeft de ballen verstand van hoe een 5je in mekaar zit, net als ik trouwens...![]()
C U...
Jacco
Zou je dan toch adviseren om te laten inbouwen door iemand die er wél verstand van heeft. Dan behoud je auto ook nog een beetje de betrouwbaarheid.
Dank u en ik laat het morgern uiteraart wetenRick D. schreef:SuccesSchepjeS schreef:Morgen theorie examen
Gehehe zal ik cker doen hoor!doe er maar een schepje bovenop