Hee hoiRob 16v schreef:He Jacco, staat er bij jou in de buurt (Bargermeer toch) ook ergens blauwe 5 Alpine
Ja klopt woon zelf ook in bargermeer, die blauwe die jij bedoelt is van Ron

weet niet of hij hier ook op het forum zit maar dacht het niet
Hee hoiRob 16v schreef:He Jacco, staat er bij jou in de buurt (Bargermeer toch) ook ergens blauwe 5 Alpine
Je hebt het spul dus al thuis? Mooi. Veel plezier dermee...jacco75 schreef:ben van de week er ook weer even mee bezig geweest
heb in budel nu een rechterdeur en AT bumper voor 20 euro gekocht
bumpertje zitten 2 gaatjes die ben ik nu aan het dichtmaken, deurtje is verder strak
moet nu alleen nog een achterklep zien te regelen en dan kan het beginnen met schuren en plamuren....
Ik heb je topic wel gelezen, maar zag niet dat je uit Emmen kwamjacco75 schreef:Hee hoiRob 16v schreef:He Jacco, staat er bij jou in de buurt (Bargermeer toch) ook ergens blauwe 5 Alpine
Ja klopt woon zelf ook in bargermeer, die blauwe die jij bedoelt is van Ron![]()
weet niet of hij hier ook op het forum zit maar dacht het niet
Goed man. Even bij Willem langs geweest?jacco75 schreef:ben van de week er ook weer even mee bezig geweest
heb in budel nu een rechterdeur en AT bumper voor 20 euro gekocht
bumpertje zitten 2 gaatjes die ben ik nu aan het dichtmaken, deurtje is verder strak
moet nu alleen nog een achterklep zien te regelen en dan kan het beginnen met schuren en plamuren....
ja klopt idd vriend van mij is bij willem langsgeweest en heeft afgelopen weekend het spul bij mij afgeleverd .....ideaalGoed man. Even bij Willem langs geweest?
Gaat wel mooi worden geloof ik. Succes ermee
da-goof schreef:Dit is ook wel leuk voor je.
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=a ... oudei%3D15
Kun je gelijk een leuker blokkie erin leggen
Nope, de auto mag wel weer de weg op na een kentekenkeuring bij de RDW, er komt dan een nieuwe kenteken op.da-goof schreef:Volgens mij kun je adhv het chassisnr de papieren + kenteken bij de rdw weer terug krijgen.