Audio stekker Clio 16V ph1 help!!!

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Jordi - Clio 16V

ik heb al gesearcht maar ik kan het niet vinden op het forum, waar zit de orginele stekker van de radio? bij een 16V ph1? hij loopt achter m'n dash maar voordat ik dingen los ga halen wat niet nodig is
er moet een nieuwe in dus vandaar
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Onder de radio, tegen de kachelmotor aan zit een oranje stekker als het goed is. :wink:
Jordi - Clio 16V

ik niet begrijp, ander de radio zit niks en de stekker loopt naar boven achter m'n dash
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Jordi - Clio 16V

ik krijg net te horen dat waarschijnlijk die kabels rechtsreeks de kabelboom in lopen kan dit kloppen bij een 16V?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Jordi - Clio 16V schreef:ik krijg net te horen dat waarschijnlijk die kabels rechtsreeks de kabelboom in lopen kan dit kloppen bij een 16V?
ja
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ollie

Frits schreef:Onder de radio, tegen de kachelmotor aan zit een oranje stekker als het goed is. :wink:
Dit klopt toch echt hoor (Y)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

[Edit]

Hier stond iets en hoorde hier niet :p
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op di 11 mei 2004 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Jordi - Clio 16V

Ollie schreef:
Frits schreef:Onder de radio, tegen de kachelmotor aan zit een oranje stekker als het goed is. :wink:
Dit klopt toch echt hoor (Y)
vreemd misschien kijk ik dan verkeerd maar de kabeltjes lopen naar boven m'n dah in :( ik weet dat bij een 19 wel zo'n stekkertje zit maar bij mij dus niet trouwens btw de kachel motor zit toch onder de motorkap?
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Jordi - Clio 16V schreef: vreemd misschien kijk ik dan verkeerd maar de kabeltjes lopen naar boven m'n dah in :( ik weet dat bij een 19 wel zo'n stekkertje zit maar bij mij dus niet trouwens btw de kachel motor zit toch onder de motorkap?
Als er ooit door een vorige eigenaar is de stekker die daar hoort te zitten is geknipt. ben je goed in de aap gelogeerd. :( Dan zou het kunnen zijn dat je alles opnieuw uit de kabelboom moet halen om het weer passend op iso te maken. HEb het al eens gedaan met 2 clio's naast elkaar. dan is er uit te komen.

En het is het kachel huis waar ie tegenaan zit. de ventilator motor zit onder de motorkap :wink:

Gr.Frits
Jordi - Clio 16V

Frits schreef:
Jordi - Clio 16V schreef: vreemd misschien kijk ik dan verkeerd maar de kabeltjes lopen naar boven m'n dah in :( ik weet dat bij een 19 wel zo'n stekkertje zit maar bij mij dus niet trouwens btw de kachel motor zit toch onder de motorkap?
Als er ooit door een vorige eigenaar is de stekker die daar hoort te zitten is geknipt. ben je goed in de aap gelogeerd. :( Dan zou het kunnen zijn dat je alles opnieuw uit de kabelboom moet halen om het weer passend op iso te maken. HEb het al eens gedaan met 2 clio's naast elkaar. dan is er uit te komen.

En het is het kachel huis waar ie tegenaan zit. de ventilator motor zit onder de motorkap :wink:

Gr.Frits
Olijnsma schreef:
Jordi - Clio 16V schreef:
ik krijg net te horen dat waarschijnlijk die kabels rechtsreeks de kabelboom in lopen kan dit kloppen bij een 16V?

ja
heb je dan geen :foto: ofzo want de orginele stekker van de boxen zit er nog maar dan krijg je losse draden;

-zwart
-geel/groen
-blauw
-rood/grijs

m'n radio deed het tot nu toe altijd

ik heb gewoon aangehouden;
-zwart: -
-geel/groen: +
-blauw: verlichting?
-rood/grijs: memory

correct me if i'm wrong
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Jordi - Clio 16V schreef:heb je dan geen :foto: ofzo want de orginele stekker van de boxen zit er nog maar dan krijg je losse draden;

-zwart
-geel/groen
-blauw
-rood/grijs

m'n radio deed het tot nu toe altijd

ik heb gewoon aangehouden;
-zwart: -
-geel/groen: +
-blauw: verlichting?
-rood/grijs: memory

correct me if i'm wrong
Nee ik heb er geen foto's van. het was de auto van een maatje van me. in mn clio zit alles origineel :p Wat ik wel kan doen als ik hem nog spreek van de week is ff zijn radio er uit halen om te kijken welke kleuren, bij welke kleuren iso-stekker horen.

Maar misschien kunnen een van de ICE freaks het je ook zo wel zeggen.

GR.Frits
Jordi - Clio 16V

nog nooit problemen gehad met auto radio's! ik schaam me kapot man. mensen die in audio kabels knippen :gun: :wink:
Jordi - Clio 16V

weet dan niemand de kleuren? :s
Ollie

Gewoon ff met de multimeter aan de slag dan, ben je er binnen een paar minuten achter.

Je vindt dan

de continue plus
op contact zetten en je hebt de geschakelde plus
verlichting aan en dan kijken welke stroom krijgt
en dan nog je min

is echt niet veel werk (Y)
Jordi - Clio 16V

Ollie schreef:Gewoon ff met de multimeter aan de slag dan, ben je er binnen een paar minuten achter.

Je vindt dan

de continue plus
op contact zetten en je hebt de geschakelde plus
verlichting aan en dan kijken welke stroom krijgt
en dan nog je min

is echt niet veel werk (Y)
die is dus kapot en kan zo 1,2,3 niet een ander te pakken krijgen hopeloos gewoon
Ollie

Hou dan maar aan wat je zelf als oplossing gaf. Als nu blijkt dat de radio na uitschakelen en sleutel van het contact afhalen de zenders ed niet opslaat, dan wissel je geel/groen en rood/grijs om. Of de doorlussing van je radio zelf staat dan niet goed.

Tja, wat kan er gebeuren, je zekering in je auto of je radio kan kapot gaan :wink:
Plaats reactie