Thursday Nightmeeting Maastricht. I
patrick B ik heb net gekeken bij de spullen maar heb geen relais kunnen vinden.Zou jij ff willen kijken bij de andere spullen die bij jouw liggen.Dan ken ik dat vrijdag nog ff maken want dan heb ik vrij.Zodat we zondag zonder kabels door te verbinden kunne rijden
greetz marc

greetz marc
-
- Contacteer:
marco schreef:waar spreken we af voor zondag??????
DEGENE DIE MEEGAAN ZONDAG 9 MEI ZIJN
marco bijrijder patrick B
ollie
vos 90%
zet jezelf ff in het lijstje als je meegaat
greetz marco
die gene die meegaan kunnen misschien ergens afspreken met de belgische limburgers?
-limburgio
-ruben?
-enz..
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik kom ook wel mee als bij rijder want men raad het al de 5 loopt dan nog niet
.

Neem je wel een relaisje mee. Bel me donderdagmiddag effe dat ik eraan denkmarco schreef:patrick B ik heb net gekeken bij de spullen maar heb geen relais kunnen vinden.Zou jij ff willen kijken bij de andere spullen die bij jouw liggen.Dan ken ik dat vrijdag nog ff maken want dan heb ik vrij.Zodat we zondag zonder kabels door te verbinden kunne rijden![]()
greetz marc

Kom wel mee zondag. Kunnen we een beetje vroeg gaan? Moet op tijd terug zijn nl.
Michel S. schreef:Wat was haar Email adres ook alweerPatrick L. schreef:Tja Chris,
hier in het zuiden zijn ze nogal ouderwets wat dat betreft en dan wijs ik stiekem naar mijn schoonfam.(...hopelijk leest mijn vriendin dit niet....sssjt)
![]()
Moet je haar telefoonnummer hebben?!

Chris schreef:Goh, dat dat in het zuiden de hele dag duurt!Patrick L. schreef:ik wil best graag gaan, maar zit met bepaalde verplichtingen waar ik eigenlijk een hekel aan heb,moederdag
Regio Randstad 5 minuutjes!
regio patrick 21T..........die gaat gewoon helemaal niet hahahahaha
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ff een vraagje aan de ervaren ebay-ers (lees: Riel
) Stel ik krijg een mail van iemand die een heel leuk en aantrekkelijk bod op mijn object doet (via mail), kan ik dan mijn object makkelijk eraf halen en persoonlijk aan hem verkopen? (terwijl er wel al op mijn object geboden is? of volgen er dan een zooi consequenties? leuk die gratis marco borsato kaartjes bij een nieuwe telefoon 

Werner schreef:Ff een vraagje aan de ervaren ebay-ers (lees: Riel) Stel ik krijg een mail van iemand die een heel leuk en aantrekkelijk bod op mijn object doet (via mail), kan ik dan mijn object makkelijk eraf halen en persoonlijk aan hem verkopen? (terwijl er wel al op mijn object geboden is? of volgen er dan een zooi consequenties? leuk die gratis marco borsato kaartjes bij een nieuwe telefoon
jij zelf bent evengoed verantwoordelijk voor een verantwoorde verkoop als je via ebay aan doet bieden.
mits je een bodemprijs vraagt en daar niemand aan komt op gestelde termijn mag je em daarna gewoon verkopen op je eigen manier.
maar als je dat dus niet doet en je het product te koop aan bied zonder eigen voorwaarden dan ben jij evengoed verplicht om aan de verkoop te kunnen voldoen aan de hoogst biedende.
dus ja voor de verkopende kant gelden evengoed regels en kan je niet tussendoor verkopen zoals het jouw uitkomt.
of je moet geen bieders hebben en de verkoop stop zetten,dan gaat het wel.
maar heb je al een bieder dan zal je toch de hoogst biedende moeten afwachten.en als het zo is dat niemand hoger bied dan is het toch simpel dat de persoon die nu geboden heeft via mail(mits geboden op ebay)het nog gewoon kan kopen.
het gaat er per slot van rekening toch ook bij jouw om dat je de hoogste prijs eruit sleept,of niet dan!!??
dus ik zou zeggen,gewoon laten meebieden op ebay en afwachten dat de bied periode om is.
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Zoals pat zegt, niet doen als je nog lang op ebay wil verkopen. Moet zeggen, de waarborg voor de koper daar ligt vrij goed geregeld, waarschijnlijk lig je er al vlug uit op die manier.Werner schreef:Ff een vraagje aan de ervaren ebay-ers (lees: Riel) Stel ik krijg een mail van iemand die een heel leuk en aantrekkelijk bod op mijn object doet (via mail), kan ik dan mijn object makkelijk eraf halen en persoonlijk aan hem verkopen? (terwijl er wel al op mijn object geboden is? of volgen er dan een zooi consequenties? leuk die gratis marco borsato kaartjes bij een nieuwe telefoon

Wil je mattenPatrick L. schreef:![]()
Dit is ook een grapje zeker " Ich fahre nicht schnell, ich fliege tief"
![]()
![]()

Maar er gaan dus niet veel mensen mee naar Belgenland zondag, wat is het toch met die Limburgse brave jongens en hun moeders??

Hier heb ik gisteren in meegereden:
http://members.home.nl/s.vanneer/
Dat gaat lekkerrrrrrr
Loopt stage bij hetzelfde bedrijf als ik. Laat me wel verlangen naar een turbootje, dat ritje van gisteren
Dat gaat lekkerrrrrrr

Loopt stage bij hetzelfde bedrijf als ik. Laat me wel verlangen naar een turbootje, dat ritje van gisteren

-
advies:
verkopen die Clio en koop een goeie GTT!
verkopen die Clio en koop een goeie GTT!

ff un vraagje.. hoelaat vertrekken we eigenlijk zondag en waar komen we bijelkaar, want wilde de auto toch uns ff gaan poetsen
. maar ja als er zaterdag aan gesleutelt word kan ik weer opnieuw beginnen dus ff kijken of ik het dan zondag morgen kan doen.. dus hoelaat begint het daar en hoelaat vertrekken we neem aan dat we als groep gaan..
????????????????????????????????????????????
groetjes

????????????????????????????????????????????

groetjes
Mooie site! Leuk blokje... 180 Pk, 320 Nm, 2.0l turboOllie schreef:Hier heb ik gisteren in meegereden:
Dat gaat lekkerrrrrrr![]()
![]()

Toch wel leuk he Ollie zo'n geblazen blokje

@Wilco. Dringende PM.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
als hij komt zeg het dan tegen me dan neem ik die gti freack uit eijsden mee die met die rode gti alvast bedankt.
@ michel:zeker ook een dringende pm terug.
Nu hebben we beiden opeens haast bij de zaak
@ michel:zeker ook een dringende pm terug.
Nu hebben we beiden opeens haast bij de zaak

Heeft hij dus gedaanOllie schreef:Kzal eens vragen of hij mee wil komen naar TNM
Maar of ik er vanavond bij ben weet ik niet!
Auto ziet er belabberd uit.

Maar misschien kom ik toch wel even!
En wie is die andere (rode) GTI freak dan?
Gr stefan
ronald duijkers een vriend van ons. hij heeft zelf een rode peugeot 205 gti 1.9. hij is niet op dit forum actief maar hij zal je project zeer zeker heel intressant vinden.205 Turbo schreef:Heeft hij dus gedaanOllie schreef:Kzal eens vragen of hij mee wil komen naar TNM![]()
Maar of ik er vanavond bij ben weet ik niet!
Auto ziet er belabberd uit.![]()
Maar misschien kom ik toch wel even!
En wie is die andere (rode) GTI freak dan?
Gr stefan
groetjes
Aha maar hij zit dus niet op een Peugeot forum?voske schreef: ronald duijkers een vriend van ons. hij heeft zelf een rode peugeot 205 gti 1.9. hij is niet op dit forum actief maar hij zal je project zeer zeker heel intressant vinden.
groetjes
http://www.205gti.nl/forum ofzo?
http://www.205gti.com?
Want zijn naam zegt me eigenlijk niks!
Gr Stefan
-
uhm ronald zit volgens mij sinds kort op het eerste forum.het is niet alleen leerzaam voor hem maar ook voor mij omdat ik binnen kort zijn wagen in mijn garage zal krijgen.En we weten niet echt wat we moeten 1.9 opfokken ?MI16? enzo'n dingen maar als je vanavond effe komt wil je dat effe snel nog neerzetten hier dan zal ik ronald nog kunnen berijken hij heeft geen vet extreme gti hij heeft hem namelijk pas en hij is rustig aan het opbouwen.
groeten wilco kolsteren
groeten wilco kolsteren
ik zal vanavond ook maar weer eens ff aanwezig zijn.Heb jullie misselijke koppies wel gemist
.Morgen ga ik ook nog ff voor een nieuwe raamband < t.n.m band > iemand nog interesse om mee te gaan???.En anders zien diegene die meegaan hem zondag wel.
greetz and see ya suckers laters

greetz and see ya suckers laters

Nou ik kom dus even !wilco blue schreef:uhm ronald zit volgens mij sinds kort op het eerste forum.het is niet alleen leerzaam voor hem maar ook voor mij omdat ik binnen kort zijn wagen in mijn garage zal krijgen.En we weten niet echt wat we moeten 1.9 opfokken ?MI16? enzo'n dingen maar als je vanavond effe komt wil je dat effe snel nog neerzetten hier dan zal ik ronald nog kunnen berijken hij heeft geen vet extreme gti hij heeft hem namelijk pas en hij is rustig aan het opbouwen.
groeten wilco kolsteren
But no

Actie?Ollie schreef:Jaja, was weer eens ouderwets druk en gezellig gisteren! Lijkt wel een Franse meeting, niet alleen maar nog Renaultjes![]()
En de actie zat er ook nog ff goed in gisteravond, hè mannen
Zeker toen ik al op de terug reis was of wat?
Maar het was voor mij de eerste keer maar idd gezellig!
Gr Stefan
Actie was niet zo cool eigenlijk, er was een of andere gek in een Audi die meende stoer te moeten doen door wat bij onze auto's te staan gassen, slippen, wegscheuren. Idioot was het
Maar er zit dus wel een mogelijkheid in dat je vaker gaat komen? Is ook veeeeel gezelliger dan een Peugeot club

Maar er zit dus wel een mogelijkheid in dat je vaker gaat komen? Is ook veeeeel gezelliger dan een Peugeot club