oliedruk meter is dood
-
Eej, Mijn oliedruk meter in mijn clio 1,8 16v is al een poosje dood en omdat ik er al een tijdje mee rond rijdt moet het aan ut metertje zelf liggen anders head mijn auto het wel begeven maar mijn vraag is komt dit vaker voor en wat kan k er aan doen??? alvast bedank 

-
Dat hij het niet doet, ligt aan de massa.
Heb ik ook last van.
Heb ik ook last van.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Contacteer:
de sensor zelf ???
beetje kort door de bocht denk ikRobertR19 schreef:Dat hij het niet doet, ligt aan de massa.
Heb ik ook last van.

Massa kan uiteraard wel, maar meestal is het de draad zelf op de sensor die slecht contact maakt. Wat ook wel eens gebeurt is dat de sensor zelf vast zit. Als je voor de motor staat kan je links achter op het blok net bij het stekkertje. Beetje eraan prutsen, wieweet helpt het. Van onderaf kom je er beter bij.
Succes
-
Ik heb net ff gekeken of ik een stekkertje zag zitten, maar ik kan niks vinden.
Moet het stekkertje als je voor de auto staat aa de linkerkant van het spruitstuk zitten??
miss kan je vertellen hoe die stekker eruitziet?? wat voor vorm ofsoow?? of kleur iets waardoor ik hem een beetje kan onderschijden
THX
Moet het stekkertje als je voor de auto staat aa de linkerkant van het spruitstuk zitten??
miss kan je vertellen hoe die stekker eruitziet?? wat voor vorm ofsoow?? of kleur iets waardoor ik hem een beetje kan onderschijden
THX
idd links naast het spruituk. Hij zit halverwege het onderblok. Tis 1 polig plat stekkertje, maar zien doe je hem sowieso niet, je kan hem alleen voelen. Beetje eraan prutsen, en anders toch van onderaf proberen, dan kan je hem wel zien.
Succes
Succes
Bart, toevallig ervaring mee...Bart V schreef:idd links naast het spruituk. Hij zit halverwege het onderblok. Tis 1 polig plat stekkertje, maar zien doe je hem sowieso niet, je kan hem alleen voelen. Beetje eraan prutsen, en anders toch van onderaf proberen, dan kan je hem wel zien.
Succes