spinnen heet dat!Olijnsma schreef:Zou idd ff wat sneller gaan schakelen.Riël schreef:GTE 16v schreef:kijk, zo moet je niet weg sprinten! dan blijf je nergens!
http://www.superkitcar.net/fotortc/7.AVI
blijft mooi!vroeoeoe dadadadadadadadada vroeoeodadadadadadada waar heb jij leren rijden?
weg sprinten!
Zaterdag avond gaat het gebeuren , denk zelf dat het wel gaat lukken
De ibiza van hem is helemaal standaart en ik heb er een K&N 57i kit opzitten , weet niet of het veel verschil uit maakt zo'n powerfilter?
Ik hoop dat ik hem een lesje kan leren , want hij rijd erbij alsof ie in een Zonda zit
Jullie horen nog van me!

De ibiza van hem is helemaal standaart en ik heb er een K&N 57i kit opzitten , weet niet of het veel verschil uit maakt zo'n powerfilter?
Ik hoop dat ik hem een lesje kan leren , want hij rijd erbij alsof ie in een Zonda zit

Jullie horen nog van me!

-
je heb dus nog een aantal dagen om te oefenen
succes iig
Mischien de mogelijkheid om er een filmpje van te maken?
We zijn uiteraard allemaal benieuwd hoe je gahakt maakt van die cupra

succes iig
Mischien de mogelijkheid om er een filmpje van te maken?
We zijn uiteraard allemaal benieuwd hoe je gahakt maakt van die cupra

Is ie echt veel trager door zo'n filter? , zou wel jammer zijn want het geluid is gewoon super cool , maar als dat echt zo is gaat ie er echt af!Florus schreef:Als je echt zeker wil weten dat je alles uit je motor
haalt,57i kit er zo snel mogelijk af gooien,dat ding zuigt
alleen maar warme lucht aan onder je kap,hoe kouder
de inlaatlucht hoe meer vermogen.
-
Bij een sprint zou het idd wel eens een nadeel kunnen hebben omdat je dan bij stil stand geen frisse lucht in je motor ruimte krijgt. Maar voor de verdere rest zou ik hem gewoon eronder laten, want de voordelen en nadelen van een K&N zijn al zo vaak bel*ld, maar echt een eenduidige conclusie kan er nooit getrokken worden, dus lekker brullen$©®€@M schreef:Is ie echt veel trager door zo'n filter? , zou wel jammer zijn want het geluid is gewoon super cool , maar als dat echt zo is gaat ie er echt af!Florus schreef:Als je echt zeker wil weten dat je alles uit je motor
haalt,57i kit er zo snel mogelijk af gooien,dat ding zuigt
alleen maar warme lucht aan onder je kap,hoe kouder
de inlaatlucht hoe meer vermogen.

One clio to rule them all
Kijk! jij begrijpt emant1 schreef:spinnen met toeren begrenzer
-
- Contacteer:
Maar als je zo tegen de begrenser aan spint, is dat volgens mij niet echt goed voor het blok. Dan wordt de benzine toevoer toch gestopt? Lijkt me niet echt lekker voor t blokje...
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
nee, onsteking wordt onderbroken..(meende ik) is idd niet zo heel goed voor je versnellingbak! maar ik doe het ook niet zovaak! was gewoon puur ff voor de showDonleben schreef:Maar als je zo tegen de begrenser aan spint, is dat volgens mij niet echt goed voor het blok. Dan wordt de benzine toevoer toch gestopt? Lijkt me niet echt lekker voor t blokje...

Valt me tegen dat ie in de 3 niet meer spint 

alleen als ik over schakel.. heel iets!Riël schreef:Valt me tegen dat ie in de 3 niet meer spint
Kzat aan 50-60 kilo met mijn ice in de kofferfurious_tuning schreef:Ik heb net mijn zelf gemaakte hoedenplank en m'n basskist gewogen en ik kwam op 20 kg uit... Is dit bij jullie ook zo zwaar? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nogal scheelt met het optrekken!

bij mij ook zo, rond de 16kg en ik heb nog 2 dikke koffers met gereedschap achterin waarvan ze niet te tillen zijn
maar l.b.

maar l.b.

Laatst gewijzigd door Mrtn op vr 23 apr 2004 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrtn = Maarten
-
furious_tuning schreef:Ik heb net mijn zelf gemaakte hoedenplank en m'n basskist gewogen en ik kwam op 20 kg uit... Is dit bij jullie ook zo zwaar? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nogal scheelt met het optrekken!
Kist met wwofers weegt bij mij zo`n 50kg, scheelt echt.....
kon je maar gewoon geluid in je auto liggen, dan was het niet zo zwaar....maar als je spullen erin moet liggen die geluid MAKEN dan word je auto langzamer ja....

LAMA...!! 

Ben ik toch helemaal vergeten te posten hoe het afgelopen is!
We hebben drie sprintjes getrokken de eerste heb ik verloren omdat het schakelen niet helemaal lekker ging (zenuwen?) , tweede poging heb ik GEWONNEN maar echt met heel weinig verschil en de laatste poging ging echt perfect (voor mijn gevoel)en liep op hem uit , hoeveel weet ik niet precies is moeilijk in te schatten maarja who cares ik heb GEWONNEN
Dus als je als clio 16v rijder wordt uitgedaagd bij de stoplichten door een Ibiza cupra 2 het is zeker te doen

We hebben drie sprintjes getrokken de eerste heb ik verloren omdat het schakelen niet helemaal lekker ging (zenuwen?) , tweede poging heb ik GEWONNEN maar echt met heel weinig verschil en de laatste poging ging echt perfect (voor mijn gevoel)en liep op hem uit , hoeveel weet ik niet precies is moeilijk in te schatten maarja who cares ik heb GEWONNEN

Dus als je als clio 16v rijder wordt uitgedaagd bij de stoplichten door een Ibiza cupra 2 het is zeker te doen

heel netjes!$©®@M schreef:Ben ik toch helemaal vergeten te posten hoe het afgelopen is!![]()
![]()

Thanx , je had ze gezicht moeten zien...GTE 16v schreef:heel netjes!$©®@M schreef:Ben ik toch helemaal vergeten te posten hoe het afgelopen is!![]()
![]()