weg sprinten!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
GTE 16v
Contacteer:

Olijnsma schreef:
Riël schreef:
GTE 16v schreef:kijk, zo moet je niet weg sprinten! dan blijf je nergens!

http://www.superkitcar.net/fotortc/7.AVI

blijft mooi! :p
:S vroeoeoe dadadadadadadadada vroeoeodadadadadadada waar heb jij leren rijden? :smoke:
Zou idd ff wat sneller gaan schakelen.
spinnen heet dat! :wink:
antoine
Car: Renault Clio III RS

spinnen met toeren begrenzer
Tri$16v

Zaterdag avond gaat het gebeuren , denk zelf dat het wel gaat lukken 8) >-)

De ibiza van hem is helemaal standaart en ik heb er een K&N 57i kit opzitten , weet niet of het veel verschil uit maakt zo'n powerfilter?

Ik hoop dat ik hem een lesje kan leren , want hij rijd erbij alsof ie in een Zonda zit :lol:

Jullie horen nog van me! (Y)
Jeroen-16v

je heb dus nog een aantal dagen om te oefenen 8)
succes iig :wink:
Mischien de mogelijkheid om er een filmpje van te maken?
We zijn uiteraard allemaal benieuwd hoe je gahakt maakt van die cupra >-)
Florus

Als je echt zeker wil weten dat je alles uit je motor
haalt,57i kit er zo snel mogelijk af gooien,dat ding zuigt
alleen maar warme lucht aan onder je kap,hoe kouder
de inlaatlucht hoe meer vermogen :wink: .
robert

je kan ook alle overbodige zooi uit je auto kiepen.
reservewiel, krik, tank maar 1/4 vol, ice ;), achterbank.....
Mrtn
Car: R5GTT

Jongens, ik ben druk bezig, dus nog even en je kan tegen elke mede-RTCr rijden die je maar een lesje wilt leren :lol:

nog even geduld, ik post vanzelf wanneer ik weer wat verder ben :wink:
Mrtn = Maarten
Tri$16v

Florus schreef:Als je echt zeker wil weten dat je alles uit je motor
Is ie echt veel trager door zo'n filter? , zou wel jammer zijn want het geluid is gewoon super cool , maar als dat echt zo is gaat ie er echt af!
Rémi clio ph3

$©®€@M schreef:
Florus schreef:Als je echt zeker wil weten dat je alles uit je motor
Is ie echt veel trager door zo'n filter? , zou wel jammer zijn want het geluid is gewoon super cool , maar als dat echt zo is gaat ie er echt af!
Bij een sprint zou het idd wel eens een nadeel kunnen hebben omdat je dan bij stil stand geen frisse lucht in je motor ruimte krijgt. Maar voor de verdere rest zou ik hem gewoon eronder laten, want de voordelen en nadelen van een K&N zijn al zo vaak bel*ld, maar echt een eenduidige conclusie kan er nooit getrokken worden, dus lekker brullen >-) als je er een goed gevoel bij hebt (Y)
One clio to rule them all
GTE 16v
Contacteer:

ant1 schreef:spinnen met toeren begrenzer
Kijk! jij begrijpt em :wink:
Donleben
Contacteer:

Maar als je zo tegen de begrenser aan spint, is dat volgens mij niet echt goed voor het blok. Dan wordt de benzine toevoer toch gestopt? Lijkt me niet echt lekker voor t blokje...
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
GTE 16v
Contacteer:

Donleben schreef:Maar als je zo tegen de begrenser aan spint, is dat volgens mij niet echt goed voor het blok. Dan wordt de benzine toevoer toch gestopt? Lijkt me niet echt lekker voor t blokje...
nee, onsteking wordt onderbroken..(meende ik) is idd niet zo heel goed voor je versnellingbak! maar ik doe het ook niet zovaak! was gewoon puur ff voor de show :foto:
Riël
Über-Spammer

Valt me tegen dat ie in de 3 niet meer spint :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
GTE 16v
Contacteer:

Riël schreef:Valt me tegen dat ie in de 3 niet meer spint :p
alleen als ik over schakel.. heel iets!
Bennie

Ik heb net mijn zelf gemaakte hoedenplank en m'n basskist gewogen en ik kwam op 20 kg uit... Is dit bij jullie ook zo zwaar? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nogal scheelt met het optrekken!
H8bal

furious_tuning schreef:Ik heb net mijn zelf gemaakte hoedenplank en m'n basskist gewogen en ik kwam op 20 kg uit... Is dit bij jullie ook zo zwaar? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nogal scheelt met het optrekken!
Kzat aan 50-60 kilo met mijn ice in de koffer :p
Mrtn
Car: R5GTT

bij mij ook zo, rond de 16kg en ik heb nog 2 dikke koffers met gereedschap achterin waarvan ze niet te tillen zijn :lol:

maar l.b. :p
Laatst gewijzigd door Mrtn op vr 23 apr 2004 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrtn = Maarten
Bas Blue Sport

furious_tuning schreef:Ik heb net mijn zelf gemaakte hoedenplank en m'n basskist gewogen en ik kwam op 20 kg uit... Is dit bij jullie ook zo zwaar? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nogal scheelt met het optrekken!

Kist met wwofers weegt bij mij zo`n 50kg, scheelt echt.....
Bennie

eigelijk wel stom dan... Iedereen probeert z'n auto zo snel mogelijk te maken, gaat iedereen er voor weet ik hoeveel kilo geluid in bouwen :)
Corniels
Contacteer:

kon je maar gewoon geluid in je auto liggen, dan was het niet zo zwaar....maar als je spullen erin moet liggen die geluid MAKEN dan word je auto langzamer ja.... :wink: :lol:
Bennie

Corniels schreef:kon je maar gewoon geluid in je auto liggen, dan was het niet zo zwaar....maar als je spullen erin moet liggen die geluid MAKEN dan word je auto langzamer ja.... :wink: :lol:
huh?
Corniels
Contacteer:

LAMA...!! :)
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

furious_tuning schreef:eigelijk wel stom dan... Iedereen probeert z'n auto zo snel mogelijk te maken, gaat iedereen er voor weet ik hoeveel kilo geluid in bouwen :)

Pardon?
Tri$16v

Ben ik toch helemaal vergeten te posten hoe het afgelopen is! (S) :)

We hebben drie sprintjes getrokken de eerste heb ik verloren omdat het schakelen niet helemaal lekker ging (zenuwen?) , tweede poging heb ik GEWONNEN maar echt met heel weinig verschil en de laatste poging ging echt perfect (voor mijn gevoel)en liep op hem uit , hoeveel weet ik niet precies is moeilijk in te schatten maarja who cares ik heb GEWONNEN >-)

Dus als je als clio 16v rijder wordt uitgedaagd bij de stoplichten door een Ibiza cupra 2 het is zeker te doen (Y)
GTE 16v
Contacteer:

$©®€@M schreef:Ben ik toch helemaal vergeten te posten hoe het afgelopen is! (S) :)

We hebben drie sprintjes getrokken de eerste heb ik verloren omdat het schakelen niet helemaal lekker ging (zenuwen?) , tweede poging heb ik GEWONNEN maar echt met heel weinig verschil en de laatste poging ging echt perfect (voor mijn gevoel)en liep op hem uit , hoeveel weet ik niet precies is moeilijk in te schatten maarja who cares ik heb GEWONNEN >-)

Dus als je als clio 16v rijder wordt uitgedaagd bij de stoplichten door een Ibiza cupra 2 het is zeker te doen (Y)
heel netjes! (Y)
Tri$16v

GTE 16v schreef:
$©®€@M schreef:Ben ik toch helemaal vergeten te posten hoe het afgelopen is! (S) :)

heel netjes! (Y)
Thanx , je had ze gezicht moeten zien... :lol:
Plaats reactie