Wel bijblijven hè mensenRonnyClio1.2 schreef:OK, wie is er hier in Engeland op vakantie geweest?![]()
http://lida2.veriovps.co.uk/oneintwelve ... _WM_HI.wmv

Wel bijblijven hè mensenRonnyClio1.2 schreef:OK, wie is er hier in Engeland op vakantie geweest?![]()
http://lida2.veriovps.co.uk/oneintwelve ... _WM_HI.wmv
Joost het heeft geen zin om je er nu druk over te maken, die koppeling zit er toch al in.Joost (DoubleYou) schreef:Maarehm, de specs van de koppelingsplaat geeft toch aan hoeveel Nm die plaat maximaal aankan? Als de GTT standaard al 165 Nm heeft, en de plaat maar max 139 Nm aankan, is die plaat toch ondergewaardeerd? Eigenlijk zou je een overgewaardeerde plaat moeten hebben, dus bijvoorbeeld een 200 Nm plaat en 165 Nm koppel. Dan weet je zeker dat je de 165 Nm koppel krijgt. En bij onderwaardering slijt hij toch ook snel? Tenminste, zo lijkt het wel want de koppeling is wel erg losjes om op te komen (dus slap?).Steven schreef:GTT heeft standaard al 165[Nm] maar over die koppelingsplaat moet je je niet drukmaken. Pas als ie begint te slippen weet je offie goed is of niet.
RonnyClio1.2 schreef:OK, wie is er hier in Engeland op vakantie geweest?![]()
http://lida2.veriovps.co.uk/oneintwelve ... _WM_HI.wmv
Hij zit er in en er uit halen is niet echt aan te raden, weet ik, maar dit is natuurlijk niet het optimaalst. Naar 1.2 bar opschroeven doe ik niet, dan moet je auto (onder de motorkap dan) naar mijn idee niet echt meer standaard zijn zoals die van mij nu wel is.Steven schreef:Joost het heeft geen zin om je er nu druk over te maken, die koppeling zit er toch al in.
Verder hebben die specs op papier weinig te zeggen, gewoon blijven rijden met dat ding en je ziet vanzelf wel. Het kan zijn dat als je em nu opjaagd naar 1,2 bar dattie best nog heel lang mee kan gaan.
Misschien niet, maar dat merk je vanzelf.
Godver, dan maar bovenaan de nieuwe paginaSteven schreef:Stel je moet iets op de post doen, maar je brede plakband is op....
Nou dan heb ik nog wel een andere oplossing, nog goeie reclame ook
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/RTC-doos.jpg[/img]
Er is toen een versterkte plaat gemonteerd, dus je zit wel even safeSteven schreef:Joost het heeft geen zin om je er nu druk over te maken, die koppeling zit er toch al in.Joost (DoubleYou) schreef:Maarehm, de specs van de koppelingsplaat geeft toch aan hoeveel Nm die plaat maximaal aankan? Als de GTT standaard al 165 Nm heeft, en de plaat maar max 139 Nm aankan, is die plaat toch ondergewaardeerd? Eigenlijk zou je een overgewaardeerde plaat moeten hebben, dus bijvoorbeeld een 200 Nm plaat en 165 Nm koppel. Dan weet je zeker dat je de 165 Nm koppel krijgt. En bij onderwaardering slijt hij toch ook snel? Tenminste, zo lijkt het wel want de koppeling is wel erg losjes om op te komen (dus slap?).Steven schreef:GTT heeft standaard al 165[Nm] maar over die koppelingsplaat moet je je niet drukmaken. Pas als ie begint te slippen weet je offie goed is of niet.
Verder hebben die specs op papier weinig te zeggen, gewoon blijven rijden met dat ding en je ziet vanzelf wel. Het kan zijn dat als je em nu opjaagd naar 1,2 bar dattie best nog heel lang mee kan gaan.
Misschien niet, maar dat merk je vanzelf.
Nix zonde, nuttig gebruik heet datJoost (DoubleYou) schreef:Kan zijn dat ik me vergist heb. Gebeurt wel vaker helaas...
Zeg Steven dat is zonde van de rtc stickers. Die kan je veel beter ergens ander op plakken
Dit is anders wel een leuke foto voor het sticker-rare-plaatsen gallery.
Ollie schreef:Dus ff voor de duidelijkheid, 139 EURO en NIET, ik herhaal NIET, 139 Nm![]()
alles bij de hand hé?martin rs schreef:voor de trouwe forum gebruikers...MIS NIKS
[img]http://www.grapjes.com/plaatjes/humor/w ... ekomst.jpg[/img]
Carpoint verhaal, niet heel beroerd, maar doe het niet,Douwe schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... s/4701.htm
Kwaliteit of rotzooi??????
Op hun site ( http://www.starcarhifi.nl/ ) bieden ze deze ook aan lijkt mij wel interesant:
300,- : GT Autoalarm klasse II met sensoren, 2 afstandsbedieningen,
sirene, centrale deurvergrendeling, motorkap- en bagageschakelaar
Thx ik ben er nog niet helemaal uit ik kan m'n geld maar 1 keer uitgeven. Aan de ene kant wil ik eerst verder met m'n audio uitbouwen aan de andere kant ik heb nu al aardig wat duiten er in zitten:Olijnsma schreef:Carpoint verhaal, niet heel beroerd, maar doe het niet,Douwe schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... s/4701.htm
Kwaliteit of rotzooi??????
Op hun site ( http://www.starcarhifi.nl/ ) bieden ze deze ook aan lijkt mij wel interesant:
300,- : GT Autoalarm klasse II met sensoren, 2 afstandsbedieningen,
sirene, centrale deurvergrendeling, motorkap- en bagageschakelaar
Gemini, cobra of alst ff kan Clifford
Behoorlijk strak karretje voor een redelijke prijs. Staat wat weinig info verder bij enzo, maar toch. Blijft een mooie kleur trouwens, dat Williams zwart heFerdy schreef:hmm
doe mij ook een Clio Williams
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... ?oudei=225
Ff zitten en flink downloadenmartin rs schreef:voor de trouwe forum gebruikers...MIS NIKS
[img]http://www.grapjes.com/plaatjes/humor/w ... ekomst.jpg[/img]
Is een GT alarm. Alhoewel italiaans, toch nix mis meeOlijnsma schreef:Carpoint verhaal, niet heel beroerd, maar doe het niet,Douwe schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... s/4701.htm
Kwaliteit of rotzooi??????
Op hun site ( http://www.starcarhifi.nl/ ) bieden ze deze ook aan lijkt mij wel interesant:
300,- : GT Autoalarm klasse II met sensoren, 2 afstandsbedieningen,
sirene, centrale deurvergrendeling, motorkap- en bagageschakelaar
Gemini, cobra of alst ff kan Clifford