ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Sorry, heb daar nog niet zoveel verstand vanMrtn schreef:MartijnG schreef:Dus de hendel met de bevestiging aan het stuur bedoel je ?? Dat is toch gewoon een schakelaartje ?? Of zit daar een hele kabel aan naar het zekringkastje ??![]()
jij bent best grappig

Ik zal wel ff gaan kijken, ik heb niks te verliezen

je hebt helemaal gelijk (jammergenoeg!) 
Het is op zich een vrij simpel schakelaartje ja, maargoed dat wil niet zeggen dat het niet gammel kan zijn. Hoeft dan ook niet duur te zijn op de sloopMartijnG schreef:Sorry, heb daar nog niet zoveel verstand vanMrtn schreef:MartijnG schreef:Dus de hendel met de bevestiging aan het stuur bedoel je ?? Dat is toch gewoon een schakelaartje ?? Of zit daar een hele kabel aan naar het zekringkastje ??![]()
jij bent best grappig
Jongen, ik heb nog nooit een auto uit elkaar gehad hoor
weetikveel
![]()
Ik zal wel ff gaan kijken, ik heb niks te verliezen

Laatste update van Geenstijl.nl:
Hele discussie om een niet gebeurd iets. Niet dat daarmee de intentie van de discussie minder is ofzo!
De hufters!Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon. Welnu dames en heren (ook van de pers): De Chileen is springlevend en zit op dit moment lekker in het vliegtuig voor een welverdiende vakantie. Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.
Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen.
ongezien de tiefus!

Hele discussie om een niet gebeurd iets. Niet dat daarmee de intentie van de discussie minder is ofzo!
Ik denk inderdaad dat dit een briljant en waardig afschijt is van de website
Wat een klerestreek. Maar dus wel met het gewenste effect!

Moet je dit niet herformuleren tot "large groups of idiots" of is dat niet wat je bedoelt?Merijn schreef:Don't underestimate the power of idiots in large groups!
Nee een vette moeder?
Noujah, schandalig, dat kan je toch allemaal niet zomaar zeggen!
Noujah, schandalig, dat kan je toch allemaal niet zomaar zeggen!
Ik hebMerijn schreef:hehe... Zo bedoel ik 'm inderdaad. Oeps!
Enneh, Ollie, ik vind het echt schandalig dat jij je moeder met de bus laat rijden, terwijl jij een vette Clio onder je reet hebt!
![]()
a) mijn voorruitjes niet getint
b) de auto te laag liggen icm veel drempels hier in de buurt
Dus ik heb haar gezegd dat ze gewoon met de bus kan gaan!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
GEWELDIG!!!!

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Hehehe, ziet er echt suf uit als die terugkomt, van die heuvel af

-
- Car: megane 2
Kreeg net te horen van iemand dat er op de bedrijfs school waar ik zit, iemand een ongeluk heeft gehad.
Gozer was met een buis bezig en had een aansteker vast.
Was er iemand zo lomp om er zuurstof en acetyleen in die buis te laten lopen.
Gevolg: dikke steekvlam.
Die gast ligt nu in t ziekenhuis met waarschijnlijk 3e graads brandwonden.
Hoe achterlijk kun je zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
joeri_clio_power schreef:Kreeg net te horen van iemand dat er op de bedrijfs school waar ik zit, iemand een ongeluk heeft gehad.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Die andere gast die zo slim was om er zuurstof en accetyleen in te lopen hebben ze gelukkig per direct van school geschopt.
Je moet er toch niet aan denken dat je met zo iemand op karwei moet.
Je moet er toch niet aan denken dat je met zo iemand op karwei moet.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ziek, hopelijk zijn er mensen die geenstijl over kunnen nemen, ik keek er dan wel niet op maar het was een best populaire site!
Uhm, heb je die knippergevallen echt serieus op je auto zitten?joeri_clio_power schreef:[img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/KOPLMPKNIPPER.gif[/img]
-
Nee, maar lijkt me wel leukJoost (DoubleYou) schreef:Uhm, heb je die knippergevallen echt serieus op je auto zitten?joeri_clio_power schreef:[img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/KOPLMPKNIPPER.gif[/img]

Zal ook wel niet mogen.
dennisvr schreef:http://lida2.veriovps.co.uk/oneintwelve ... _WM_HI.wmv
ga niet met een 5je een caravan trekken![]()
![]()
![]()
![]()

Iemand op RTC had zo'n systeem op z'n auto. Kon hij zelf bepalen hoe snel zijn knipperlichten aan en uit gingen.Joost (DoubleYou) schreef:Ziek, hopelijk zijn er mensen die geenstijl over kunnen nemen, ik keek er dan wel niet op maar het was een best populaire site!
Uhm, heb je die knippergevallen echt serieus op je auto zitten?joeri_clio_power schreef:[img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/KOPLMPKNIPPER.gif[/img]
-
weet je nog wie dat was?rasit.. schreef:Iemand op RTC had zo'n systeem op z'n auto. Kon hij zelf bepalen hoe snel zijn knipperlichten aan en uit gingen.Joost (DoubleYou) schreef:Ziek, hopelijk zijn er mensen die geenstijl over kunnen nemen, ik keek er dan wel niet op maar het was een best populaire site!
Dat is Rob volgens mij (ITdanger), dus stuur hem eens een pm zou ik zeggen.joeri_clio_power schreef:weet je nog wie dat was?rasit.. schreef: Iemand op RTC had zo'n systeem op z'n auto. Kon hij zelf bepalen hoe snel zijn knipperlichten aan en uit gingen.

-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Moderator
- Car: Megane
-
kan iemand me ff helpen, ik kreeg net een e-mail binnen met de volgende vragen:
weet iemand hier de antwoorden op
Ik zag je e-mail adres op je clio website en wil graag iets vragen.
Ik heb een driedeurs clio 1.5 dci uit januari 2002 gekocht en zoek daar een tweedehands imperiaal bij.
Nou lees ik overal termen als fase I, fase II en fase III voor de clio, maar ik weet niet welke ik dan heb.
Of maakt het misschien helemaal geen verschil wat voor imperiaal er op gaat????
Weet jij toevallig welke ik dan waarschijnlijk heb?
Het is volgens mij het nieuwste model, met die open (stoere!!!) grille aan de voorkant (Dus niet die "sleuf" grill.)
Ik ben benieuwd of je me kan helpen?
Alvast bedankt!
weet iemand hier de antwoorden op