[img]http://www.shoppingstore24.com/IMAGES/Top-Trade/Fluor2.jpg[/img]
SkodaOllie schreef:Voor Renault, maar getoond wordt een BMW![]()
[img]http://www.shoppingstore24.com/IMAGES/Top-Trade/Fluor2.jpg[/img]
Maakt niet uit hoor,is en blijft DUITSOllie schreef:Remco and Marcel, you're right...sorry voor mijn lompheid
Zag op de Duitse Ebay wel een gast die een handleiding verkocht om ze zelf te maken voor max 15 euro. Zie je veel, zo'n dingen met die handleidingenRémi clio ph3 schreef:lekker nep![]()
Zijn er nergens Angel Eyes te krijgen voor een clio II ph2/3? Ollie weet jij dat?
Ollie schreef:Zag op de Duitse Ebay wel een gast die een handleiding verkocht om ze zelf te maken voor max 15 euro. Zie je veel, zo'n dingen met die handleidingenRémi clio ph3 schreef:lekker nep![]()
Zijn er nergens Angel Eyes te krijgen voor een clio II ph2/3? Ollie weet jij dat?
Net eve een mailtje gestuurd met wat vragen en zo, mailtje terug gekregen die 11 heeft dus 294000km gelopenP@TB@D schreef:ik wilde deze toch even hier neerzetten:
Aangeboden: RENAULT 11 GTE K6 Sportieve auto goed onderhouden
Prijs: 800 euro
Beschrijving: Te koop een goed uitziende en zeer goed onderhouden Renault GTE K6, tot 2003 in bezit geweest van Renault dealer/eigenaar.
Grijs metalic, benzine, elect. ramen., sportstoelen, sportuitlaat. Zie uitvoering GTE.
Distributieriem en startmotor vervangen in maart 2004, APK t/m april 2005.
Vanwege gezinsuitbreiding hebben wij nu een grotere auto nodig, dus voor de liefhebber is dit zeker een hele mooie auto, zonder mankementen.
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /62154.jpg[/img]
is toch gaaf
De eigenaar zegt van wel jaren lang van renault garagen geweest blablabla goed onderhouden maarja ze kunnen zeveel zegge heP@TB@D schreef:sja ken een 5gtt BS die heeft meer dan 3 ton gelopen en die rijd perfect.
Ligt er aan of ie goed onderhouden is
gewoon vragen of je de rekeningen mag inzien. dan weet je het zeker.Tim schreef: De eigenaar zegt van wel jaren lang van renault garagen geweest blablabla goed onderhouden maarja ze kunnen zeveel zegge he.
sjah..... daar gaan we weer.Sanne schreef:Heey RTCers het is zo ver ik had vandaag mijn rij-examen.
Voor de eerste keer en GESLAAGD![]()
Er ben natuurlijk erg blij en wil snel een auto voor me zelf.
Toch denk ik dat het een mini word want dat vind ik zulke leuke autootjes.
De 5GTX van m'n zusje (zie sigTim schreef:Net eve een mailtje gestuurd met wat vragen en zo, mailtje terug gekregen die 11 heeft dus 294000km gelopenbj 88.
Beetje erg veel km gelopen dus, wat denken jullie kan ie nog een ton mee of is 300000 wel zo'n beetje het maximum lijkt me verder wel oke maar die km.
GefeliciteerdSanne schreef:Heey RTCers het is zo ver ik had vandaag mijn rij-examen.
Fijn...
Gefeliciteerd jah,Sanne schreef:Heey RTCers het is zo ver ik had vandaag mijn rij-examen.
Sanne schreef:Heey RTCers het is zo ver ik had vandaag mijn rij-examen.
MartijnG schreef:LOL